Hakutulokset

  1. H

    Vibet vai Explorerit?

    Olen ostamassa rattaita kahdelle pojalle (2,5v ja 2kk). Kyselin vaunumyyjältä, kumpia suosittelisivat, mutta sanoivat että kummat vaan käy. Hinta on Vibella kovempi ja mietin, että täytyyhän siinä olla sitten jotain erikoistakin? Kuinka pitkään takana voi oikeen istua? Onko jollain...
  2. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnea Hituli ja äiti03!! Täällähän on tullut paljon rinsessoja :) Mulla oli yöllä jotain kylkikipua, mutta eipä sen kummempaa taas... hohhoijjakkaa. Ei tullu kymppivauvaa.. Haikara 40+3
  3. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Paljon onnea Muksulle!! Täällä ois nyt kolme ässää kokeiltu ja jään mielenkiinnolla yön odottelemaan. Aamulla tuli taas vähän limaa (ällöä, sori). Joko-puhelut saa jo hermostumaan ja tekemisenpuute iskee vaikka kassit on vielä vähän vajaat..
  4. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnea jälleen vauvautuneille!! Kaikilla on niin erilainen synnytys. On kiva lukea, mitä kaikkea voi tapahtua ja ottaa oppia itsekin. Täällä ei mitään muuta kuin alapään ihanaa polttelua ja hermokipuja (?), jotka säteilevät reisiin niin etten voi välillä kävellä. Tuntuu sellaisia kramppeja...
  5. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Ihania vauvauutisia tullut ja mielenkiintoisia synnytyskertomuksia. :) Täällä POKSUU eli 40+0 ja aamulla hieman limaa jäi paperiin, jolle ei sitten jatkoa tullut päivän aikana. Mitään muuta ei ole kuin harjoitussuppareita eli kovettumisia. Liikkeet saattaa tuntua välillä selässä asti. Flunssa...
  6. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Paljon Onnea vauvautuneille!! Ihana lukea noita synnytyskertomuksia. Sain äsken kirjoitettua pitkän tarinan, mutta poika kävi nappuloimassa ja ne hävis avaruuteen.. Yritänpä taas muistella mitä kirjoitin. Täällä ei siis mitään merkkejä siitä, että lähtö voisi tulla. Sain tänään jopa...
  7. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Heippa pitkästä aikaa!! Olen taustaillut palstalla, mutta koskaan ei ole ollut aikaa kirjoitella. Kesä meni työn ja 2,5 vuotiaan pojan kanssa kuin siivellä. Nyt on alkanut aika madella ja LA on ovella. Raskaus on mennyt ihan hyvin. Yritin olla lihomatta tällä kertaa, mutta painoa tuli enemmän...
  8. H

    MYYDÄÄN Clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti

    Myyn siis Clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin. Mammaksi.fi - <B>Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti 7 kpl</B> Avaamaton pakkaus. Olin varautunut pidempään yrittelyyn ja se jäi sitten kaappiin lojumaan. Uusi se silti on. Tarjousta voi laittaa yv:nä. Haikara 35+1
  9. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voimia Lilein ja shenda81. Suru on varmasti suuri ja meidän on ehkä hankala hahmottaa sitä. Tulen toisten kertomaan kuulumisia. Tuli pahamieli huonoista uutisista.. :'( Haikara 10+6
  10. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Moikka!!! En ole piiitkään aikaan ehtinyt käydä lukemassa kuulumisia ja juttuahan oli tullut taas kivasti. Mulla oli eka neuvola maanantaina ja sykekin löytyi, vaikka viikkoja vasta 8+5. Hetken aikaa oli kuulemma näyttänyt, mutta itse en kuullut, koska esikoinen oli matkassa ja sehän säkähti...
  11. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Terve täältäkin!! Oon ollut niin väsy, etten ole jaksanut kuin lukea. Kommentit on jäänyt vähemmälle. Neuvola olis mulla ens maanantaina ja silloin 8+5 mun laskujen mukaan. Viime raskaudesta kuului muka sydänäänet 8+5, mutta todella "kaukaa" eikä sykkeen nopeutta saatu näytölle. Se on varmaan...
  12. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Täälläkään ei mitään erikoista. Ruoka ei maistu ja arvatkaapa onko tuskaa laittaa ruokaa miehelle ja pojalle. Yök! Murot ja ruisleipä meni alas. Samoin jogurtti ja karkit :p Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olis tulossa tyttö. Esikoisen ennustekin näyttää pitäneen paikkaa eli poika...
  13. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Täällä myös yks räkäläinen. Kaikilla muilla on jo flunssa ollutkin. Kaippa se on mun vuoro.. |O Ei millään jaksais, kun muutenkin väsyttää koko ajan. Mua kans ärsyttää tuo mahan pullahdus. Ei se mua itseäni haittaa, mutta kun ajatellaan, että rv8 ja siellä semmonen 1,5cm toukka ja ISO MAHA...
  14. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Keffeli: Mulla km alkoi selkäkivuilla ja sitten vuotojen kanssa mahakipuja tuli myös. Vuoto alkoi tuhrutteluna ja muuttui pian kunnon vereksi. perämaan emäntä: Oletko sama perämaan emäntä kuin joskus kolmisen vuotta sitten? Muistatko minua? :wave: Oltiin tammikuu 08-pinossa ja meillä meni...
  15. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Ihanaa nordenskjold!! Onhan se siellä nyt jotain elämää oltava kun ruskuaispussi on ilmestynyt. Varmasti vielä sikiökin löytyy. Tsemppiä ja nuku hyvin. Minäkin aion nukkua ;)
  16. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Varhaisultrassa käyty. Siellähän se meidän mussukka köllötteli ja sykekin näkyi hienosti. Sintti vastas viikkoja 7+1 eli kuten minä olen laskenut, mutta lääkäri halus välttämättä laittaa lasketuksi ajaksi 7.10. ja 7+5 viikkoja, vaikka kuinka painotin myöhäistä ovullatiota ja pitkää kiertoa...
  17. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Huonoja uutisia kuulleille suuri :hug: . Todellakin harmittaa teidän puolesta. Olen todella pahoillani. Itseäkin niin pelottaa, etten nukutuksi saanut yöllä. Mulla on siis tänään ultra (!). Pariin päivään ei ole ollut pahaaoloa ja heti mietin tuulimunaa. En nyt jaksa enempää...
  18. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    manna-lle pahoittelut. :hug: Ei tässä sanat riitä. Tiedän, miltä tuntuu katsoa vessanpönttöön ja itkeä suuren odotuksen ja haaveilun jälkeen. Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan ja teillä tärppäisi yhtä pian kuin meilläkin km:n jälkeen eli heti seuraavasta.
  19. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    manna- pahoittelut tapahtuneesta. Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin kunnossa. Onko sinulla ollut kipuja? Tervetuloa uusille!
  20. H

    Oulussa Gynekossa varhaisultrassa käyneet

    Aika erikoista, että varhaisultra maksaa enemmän kuin rakenneultra. Rakenneultrahan kestää kauemmin. Minäkin kävin Gynekossa rakenneultrassa kun esikoista odotin, mutta en maksanut siitä kuin ehkä 30 e kun lääkäri oli tuttu eikä millään suostunut ottamaan itselleen palkkiota. Mietin vielä...

Yhteistyössä