Hakutulokset

1. AnnikkiMaria

Syyskuiset 2018

Heips, ilmottaudun mukaan :) pitkään ajattelin, että tyydyn nyt vaan lueskelemaan aluksi mutta pakko saada purkaa ajatuksia ja tuntemuksia jonnekin :D meille siis toinen lapsi tulossa, epäilisin viikkoja olevan 3-4 tällä hetkellä, ovulaatio oli tässä kierrossa jonkin verran myöhässä. Fb-ryhmä...
  2. AnnikkiMaria

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla tietää jo pari lähintä ystävää ja sisko. Ja mies, luonnollisesti. Laitoin plussatestin joululahjan mukaan ja oli se ilme aika mainio, yllättynyt ja aavistuksen järkyttynyt :D
  3. AnnikkiMaria

Syyskuun söpöläiset 2016

La laskurin mukaan 5.9. 26 v. 1. lapsi ja EKKS ;) Tässäpä tietoja :) ite kans oon kahden vaiheilla tosta varhaisultrasta, melko tyyristä :( mut sit kuitenkaan en tiiä malttaako löytää sinne myöhemmille viikoille ku kuitenkin haluaisi nähä et on oikeessa paikassa yms.
  4. AnnikkiMaria

Syyskuun söpöläiset 2016

Nyt siellä PITÄIS olla linkki profiilin kotisivu-kohdassa. Toivottavasti toimii :geek:
  5. AnnikkiMaria

Syyskuun söpöläiset 2016

Heiips! Vieläkö mahtuu mukaan? :alien: täällä ois kolmannella viikolla matkalla 1. lapsukainen (miehellä edellisestä avioliitosta poika). Toivottu on ja ekalla yrityksellä nappas, nyt vielä totutellaan ajatukseen :) ja mulla ikää 26 mies 29.

Yhteistyössä