Hakutulokset

  1. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Varhaisultrasta juuri tulin, kaikki oli oikein hyvin ja sydän sykki vahvasti <3 :love: Oli se uutta ja ihmeellistä, itkin onnesta siellä ja nyt kotona. Kunnalliseen neuvolaan sain ajan 27.1. Nyt vaan toivon että pikkuinen pysyy kyydissä mukana. Pahoinvointi on tämän viikon ollut pahimmillaan...
  2. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka Esikoista kun odotan niin kaikki tulee olemaan niin uutta ja ihmeellistä, jopa nyt jo huomaa ihan uusia oloja ilmaantuneen itselle. Itse selailin noita dopplereita äsken netistä, niitä oli niin paljon erilaisia.. SUOSITTELISITTEKO JOTAIN TIETTYÄ? En tiedä sitte saisinko tämän oman...
  3. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka! Aika on kulunut siivillä ja teitäkin on tullut niin paljon lisää! :) Tänään on tasan 6+0. oireita tullut runsaasti, mielialat hyppelee eestaas, kahvin haju tai kahvin näkeminen aiheuttaa oksennuksen, aamuisin olen käynyt nyt parina päivänä oksentamassa.. Ja outo olo päivittäin. Kuulin...
  4. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Juu ikää on 22v Niin ajattelinkin että antaa viikkojen kulua ja sitte myöhemmin mietin tätä isä asiaa :) Siitä olen varma että haluan lapsen pitää, muutama vuosi sitten todettiin PCOS joka haittaisi raskautumista ja nyt kun kävi näin niin..
  5. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka Hämmennys, pelokkuus, mietteliäisyys ja tunnemyrskyt, sellainen oli minun joulu! Eilen ajoin lähimpään apsille ja toivoin että siellä myydään raskaustestejä. 21.12 tuli todella voimakas tunne raskaudesta, en siihen niin paljoa keskittynyt. 23.12 etova olo koko työpäivän ja päätä särki...

Yhteistyössä