Hakutulokset

  1. T

    Kysymys Clomeja käyttäneille?

    Eli kiinnostais sellanen asia, kun kauheesti varoitellaan, että Clomit voi aiheuttaa monisikiöraskauksia, varsinkin jos ei seurata ultralla...niin mitenkä teillä on käynyt, jotka ootte tuota lääkettä joutuneet käyttämään ja saaneet lapsen/lapsia? Itselläni, kun ei mitään seurantaultria määrätty...
  2. T

    Clomit ja seuranta?

    Kysyisin vaan, että onko täällä joku/joitain jotka ovat syöneet Clomeja ilman joka Clomikierrolla tapahtuvaa seurantaultraa? Ja onko kaikki mennyt ok? Kun mun pitäis piakkoin aloitta Clomit ihan ekaa kertaa ja lääkärini määräsi mulle S-prog kokeen, joka olisi arviolta n. kp 28, ja sitten söisin...
  3. T

    Omakotitalo- ja vauvakuume

    Onkos muita joilla on nuo kuumeet yhtäaikaa? Me ollaan yritetty vauvaa kohta vuosi ja nyt ollaan alettu miettiä omakotitaloakin. Ajatus olis hommata pakettitalo, ja jotain hommia jäis siitä itsellekkin. Onko jollakin kokemusta raskausajasta ja rakennusprojektista yhtäaikaa? Onko ihan kauhea yhtälö?
  4. T

    Hoitojen hinnat???

    Haluaisin näin ennalta tietää, mitä eri lapsettomuushoidot ovat teille suurinpiirtein maksaneet julkisella ja/tai yksityisellä jne.? Korvauksiako ei saa? Itselläni nyt ensalkuun aletaan hoitamaan PCO:ta, mikäli mulla se todetaan...eli mitä ne terot ja clomit maksaa? Haluaisin myös tietää...
  5. T

    Piristystä...

    Ihan vaan vinkiksi kerron, että lähtekää hyvät ihmiset joskus kumppanin (tai vaikka koko perheen) kanssa kylpylähotelliin tai vuokramökille tai muulle pienelle reissulle. Piristää omaa mieltä, parisuhdetta ja seksielämääkin (jos kaksin : ) ) Oon vaan huomannut, että jos ollaan viikonloppu kotona...
  6. T

    Äitiyslomasta...

    Koska työnantajalle pitää viimeistään ilmoittaa jatkaako äitiyslomaa??? Oon itse töissä äitiysloman sijaisena, ja kiinnostaa tietää koska voisin saada tietää jatkuuko sijaisuus vai ei määräajan jälkeen. Kiitos jo etukäteen, jos joku "asiantuntija" vaivautuu vastaamaan! :) Tosin haaveilen...

Yhteistyössä