Hakutulokset

  1. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Heeeei, mua kiinnostaa tuo faceryhmä. Laitoinkin Saanulle jo yksityisviestiä, mutta laitan nyt vielä tännekkin viestiä, jotta joku varmaan huomaa :) Oon seuraillu kovasti näitä keskusteluja. Aika hiljaista vielä ollut, paitsi nyt kun en pariin päivään ole kerinnyt käymään, niin täällähän on...
  2. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ärsyttää ku ei oo mitään oireita. Ihan huolestun, että miksi. Tänään jo mietin, että pitäisikö mennä omakustanteisesti varhaisraskauden ultraan tarkistamaan tilanne. Ilmeisesti joskus viikolla 6 siellä voisi jotain näkyä. Mulla nyt viikko 4+5. Kaverit kyllä sanonut, että heillä alkanut kunnon...
  3. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Minutkin vois lisätä joukkoonne. Olen 32, la 5.8, kolmas lapsi ja sairaala PHKS.
  4. I

    Elovauvat 2016

    Onpas kiva, kun on samassa tilanteessa olevia. Ihan sama ikäerokin teillä. Oletteko pitkään olleet yhdessä? Miten luulet, että teidän lapset reagoi vauvauutiseen?
  5. I

    Elovauvat 2016

    Ei ole ollut vielä mitään ruokahimoja tai muutakaan erikoisempaa oiretta. Oikein odottelen, että tulisi jotain, niin tämä tulisi konkreettisemmaksi. Ruokahimoja minulla ei tosin ole ollut edellisissäkään raskauksissa.
  6. I

    Elovauvat 2016

    Heippa! Kylläpäs tuntui hassulta etsiä näitä keskusteluryhmiä. Viimeksi sama googlehaku ollut kahdeksan vuotta sitten. Nooh, tutut ja turvalliset keskusteluryhmät näytti löytyvän edelleen. Varovaisesti siis tänne joukkoon tulen. Eilen tein positiivisen testin. Kaksi kertaa, kun eihän sitä...

Yhteistyössä