Hakutulokset

  1. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Laitelkaa fb-ryhmästä kiinnostuneet mulle tai saanulle yv:tä :)
  2. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Laitelkaa vaan rohkeasti mulle tai saanulle yv:tä fb-ryhmään pääsystä :)
  3. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Laita mulle yksityisviestiä jos haluat fb-ryhmään :):)
  4. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Laita Saanu mulle täällä yv:tä :)
  5. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Jos sen ryhmään kuulumisen pystyy salaamaan niin mä oisin kyllä kiinnostunut :):D
  6. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Siis vatsarutistukset :ROFLMAO:(y)
  7. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Kyllähän lihas kasvaa samalla tavalla vaikka raskaana olisikin. Vältettäviä liikkeitä kuitenkin varsarutistukset, kyykky, prässi jne "ponnistusliikkeet" :) Ja pienillä painoilla omaa kroppaa kuunnellen tietty kannattaa mennä :)
  8. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä en kyllä luovu treenaamisesta :D Aiemmista raskauksista painoa tullut yli 20kg per raskaus.. :confused: Ihan tuskaa se painonpudotus ja kiinteytys raskauden jälkeen.. Nyt yritän kyllä viimeiseen asti pitää itseäni kunnossa ja liikkua :)
  9. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tässä vaiheessa raskauttahan kohtukaan ei vielä ole aloittanut juurikaan kasvuaan, mutta monella voi olla samankaltaista turvotusta kun menkkojen aikaan
  10. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mulla ei oo mitään turvotusta tms. Mä kylläkin treenaan ja vatsalihakset on melko hyvässä kunnossa. Vatsapömppö tulee raskauden alussa usein huonosta ryhdistä tai lihaskunnosta.. Mulla oli poikaa odottaessa aikamoinen pömppis jo viikolla 15 mutta se johtui kyllä vaan liikakiloista ja huonoista...
  11. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Meillä on samana päivänä! :) :)
  12. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä olen kertonut kolmelle ns.luottoystävälle ja mies kahdelle ystävälleen. Me ei oltu suunniteltu raskautta vaan tämä oli todellinen yllätys... :alien: Meillä ei ole kovin pitkä suhde takana ja muutetaan vasta virallisesti yhteen niin jouduttiin kyllä raskauden jatkamista miettimään ihan...
  13. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Meilläkään ei ole tarvetta ilmotella vauvan tulosta vielä viikkoihin muille kun muutamille läheisille joten fb-ryhmät on muutaman kuukauden ainakin itseltäni vielä poissuljettu :) Eli minä ainakin pulisen täällä vielä tovin :LOL: Oireista, itselläni ei vielä ole oireet nostanut päätään. Rinnat...
  14. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mäkään en ole vielä ees varannut neuvolaa :D Me muutetaan toiselle paikkakunnalle samalla viikolla kun mulla on se ultra. Varaan varmaankin vasta kun oon käynyt ultrassa ja on saatu muutto hoidettua, eli siinä viikolla 9+.. :):love: Huomaan että tässä iässä ja nyt kolmannen kohdalla sitä...
  15. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Jaa niin mä synnytän Hyvinkäällä :D Se puuttui mun tiedoista.. :)
  16. A

    Elovauvat 2016

    Tosi aikaisin teillä tullut raskausoireita o_O:D Mulla ei oikeastaan mitään ole... Tänään töissä tuli joku huimauskohtaus, mutta tuohan nyt voi olla mistä vaan.. :) Ehkä vettä tulee juotua enemmän...
  17. A

    Elovauvat 2016

    Argh! Tätä on niiiiin ärsyttävä selata puhelimella :mad: Mulla on iPhone ja tää hyppii miten sattuu sivujen välillä... Mä varasin tänään femedaan varhaisultran. Ultrataan 7+1 menkoista laskettuna... :)
  18. A

    Elovauvat 2016

    Mä oon tehny kanssa useamman testin :D:ROFLMAO: Vaikka mä kyllä TAAS vaan jotenki tiesin että oon raskaana...
  19. A

    Elovauvat 2016

    Iinaliisa, juurikin noin, eli mulla esim tänään 4+0 eli 5.s raskausviikko alkoi tänään :)
  20. A

    Elovauvat 2016

    Juu hei sellainen lista ois kiva :) Minä siis 30v la 7.8 lapsia ennestään 2 (y)

Yhteistyössä