Hakutulokset

  1. N

    Helmikuiset 2023

    Hei kaikille. Mie tein positiivisen testin eilen, viikot 5+ jotain (clearblue näyttää 3+ viikkoa päivällä 3h pidätyksellä). En ole pitänyt kirjaa kuukautisista, koska ne oireilee aina edeltävästi eivätkä siksi pääse yllättämään. Kaksi aiempaa lasta ja oireet (närästys ja finnit alkoi reilu...
  2. N

    Maaliskuiset 2020

    Täällä kanssa yksi näillä näkymin maaliskuista odottava. Esikoisen jälkeen ei ehtinyt tulla yksiäkään kuukautisia, joten laskettu aika selviää viikon päästä ultassa, mutta veikkaan että 3.3 on aika lähellä. :) Ensimmäiset merkit joista aloin epäillä oli nipistelyt ja kuukautismaiset kivut...
  3. N

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Aivotar varma en ole, mutta mielikuvan saanut, että on parempi jos molemmat arvot koholla. Voi johtua esimerkiksi juurikin siitä että tuplat. Huolestuttavampaa kai jos toinen hyvin matala ja toinen korkea. Minun tilanteeni on kuitenkin tarkistettu varhaisultrassa kuukausi sitten ja yksi siellä...
  4. N

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Dand3lion toivoisin niin että osaisin sanoa jotain hienoa tähän, mutta totean vain kuten muutkin että toivon kaiken olevan lopulta hyvin. Kuinka pieni riskilukusi oli? Helpottaa varmasti asiaa jos olette jo päättäneet että lapsi on joka tapauksessa tervetullut. <3 ei tarvitse sitä pähkäillä...
  5. N

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Pitkästä aikaa kirjoitan, tervetuloa uusille, ihanaa että joukko on vieläkin kasvanut. Ja onnea kaikille jotka olette pikkuisten sykkeet päässeet näkemään. Olen lueskellut viestit joka päivä, mutta aina tuntuu, ettei ole aikaa kirjoittaa kun en kuitenkaan osaa sitä lyhyesti tehdä. :D Aivotar...
  6. N

    Helmikuun hippuset 2018

    Loistavaa juhannusta kaikille! Kiva, että meitä tulee tänne pikkuhiljaa lisää, tulee ehkä aktiivisempi keskustelu. Minusta on ainakin kiva lukea kaikkien tuntemuksia ja kuulumisia vaikka en jokaiseen kommentoisikaan vastaan. Ihana että sait hyvät uutiset ja vielä jo tällä viikolla Wioletta. :)...
  7. N

    Helmikuun hippuset 2018

    Wioletta noilla viikoilla ja noin pienillä päiväeroilla on onneksi hyvin todennäköistä vielä että kaikki on hyvin ja on vain nuorempi. Etkös jo aiemmassa viestissäkin sanonut, että laskettu aika voi heittää parilla päivällä? Saitko uutta aikaa, kuinka pitkään joudut olemaan jännityksessä? Minä...
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei vain, ensimmäistä viestieäni palstalle kirjoitan. Aloitin tämän viestiketjun lukemisen jo kuukausi sitten ajatuksenani kirjoittaa sitten kun olen teidän tekstinne selannut läpi. Mutta voi kuinka se viekään aikaa! Nyt olen menossa sivulla 225 ja toivottavasti tämän viikon aikana viimein...

Yhteistyössä