Hakutulokset

  1. I

    Elovauvat 2007

    Hei! Lisämaidosta; meillä käytetään Tuttelia ja 2 dl tetroja.Helppoja käyttää eikä mene hukkaa niinkään paljoa. Vaipoista; käytössä pojalla Liberot, hyvin toimii kun muistaa laittaa pippelin alaspäin, pari kertaa jäänyt laittamatta niin jopas oli kainalotkin kosteena.
  2. I

    Elovauvat 2007

    Olen kaikille muillekkin lapsistani joutunut aina alkuun antaan lisämaitoa ja niin tuumas neuvolatätikin etta antaa vaan jos tuntuu ettei oma riitä. Yöksi minä käärin pojan "tiukasti" hänen omaan peittoon ja syötänkin siinä saman peiton mutkassa, en vaihda yöllä vaippaa ettei poika turhía...
  3. I

    Elovauvat 2007

    Ehdinpä minäkin tänne turinoimaan! Meillä poika syö tissiä niin kauan kun jaksaa yhdellä syötöllä lutsuttaa tai niin kauan kun tississä maitoa riittää, sit vaihdetaan toiseen tissiin ja jos röyhtäilyjen jälkeen herää kitinään hetinmiten niin sitten annan surutta tuttelia. En saa tissittelystä...
  4. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Tarkistin ton eka sivun listan ja mun vauvan koko puuttuu eli painoi 3190 g, pituutta 49,pipo 35. Voisiko joku näppärä lisätä listaan.
  5. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Hei! Tuli tässä mieleen et mitä tein edellisenä päivänä kun lähti vauva syntymään...... siivoilin muutto hommissa kaikki alakaapit keitiöstä ja vaatekaapit katosta lattiaan. Josko joku haluaa vauhditusta kokeilkaa kyykkyasentoa alimmaisten kaappien siivouksessa.No mut yrittäkää jaksaa vielä...
  6. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    :flower: :flower: :flower: OIKEIN PALJON ONNEA VAUVANSA SAANEILLE JA PALJON VOIMIA MASUKKAILLE :flower: :flower: :flower: [b]
  7. I

    Elovauvat 2007

    Minä kyllä kävisin näyttämässä lääkärillä ja varuiksi ottaisin kakkavaipan mukaankin. Noin pien ei kestä vatsatautia montaa päivää. 'ja sitten saisit mielenrauhan itsekkin.
  8. I

    Elovauvat 2007

    Hei! Meille syntyi poika 8.8 klo 3.21 painoa 3190, pituus 49 ja pipo 35. Synnytys hätä sektiossa koska oli sittenkin perätilassa. Synnytyskertomust tuolla odttavien puolella josko joku voisi sen sieltä tänne kopsata, itse en osaa. Iituliini ja Henrik Matti Eemil
  9. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Päivä 070807 kun kirjoittelin ja kyselin olisiko lakanoissani ollut lapsivesitahroja kolme kämmenen kokoistaa läiskää... no ne oli. Ja puolenpäivän aikaan EK-KS:aan näytille, laittoivat käyrää mittaamaan ja niinhän joka supistuksen myötä lapsivedet tulivat pikku hiljaa ulos. Vaihdettiin...
  10. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Heipä hei :wave: Sain poikavauvan 8.8.07 klo03.21 kiireellisessä sektiossa oli sittenkin perätilassa.Poika voi hyvin, syö ja nukkuu,tää on ihanaa. Mutta huomenna lisää paremmalla ajalla. =)
  11. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Kiitti Pilkettä sinulle! Mulla kun viimeksi meni vedet kerta rysäyksellä synnärillä kahden tunnin tasaisten suppareiden aikaan. Nyt kun sit laimeesti supistelee niin joka kerta lirahtaa. Taitaa olla käynnistymässä, pitänee sit suunnistaa synnärille.
  12. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Huomenta ! Nyt vaivaa onko tosi että lapsves vois olla kirkastakin kun aamulla oli lakanassa 3 kämmenen kokoista läikkää ja koko aamun on hiljakseen vähän valunu jotain, valkovuodolta se ei näytä. Mutta kun ei ole yhtään kunnon supistustakaan tullu ja viikotkin 38+5. Maha oli kylläkin sekaisin...
  13. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Onnittelut uusille vauvaantuneille! :flower: :flower: :flower: Täälläkin yhes kasas.Neuvolassa kävin tänään ja kaikki oli hyvin paitsi että painoa oli tullu liikaa 2 viikossa 2860 g, jätskin syönillä vaikutusta lie kun litra menee yhellä istumalla. Liikuntakin on vähäistä, suppareiden...
  14. I

    Missä iässä äidiksi

    18, 19, 23, 37 ja nyt 40v, tän jälkeen sterilisaatio
  15. I

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Hei taas! Ja ONNITTELUT TEILLE JOTKA OLETTE VAUVANNE MAAILMAAN SAATTANEET ! :flower: :flower: :flower: Tässä olen nyt kaksi päivää lukenut nettipimennon jälkeen näitä juttuja välillä itkenyt ja välillä nauranut, mutta kiva kun on näin aktiivista porukkaa! Minä olen myös kyllästynyt...
  16. I

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Onnea vauvansa saaneille ja tietty heidän perheilleen! :flower: Tervetuloa uudet minunkin puolesta! Voi jee kun luulin eilen että olisin päässyt synnyttään mut ei sit kuitenkaan. On se tää kroppa joka juksaa välillä. Supisteli 5 tunnin ajan 4-10min välein enemmän ja vähemmän kipeesti mut ei...
  17. I

    te jotka olette olleet saikulla ennen la:ta

    Minä jäin edellisestä saikulle 23 viikolta spisteluiden takia , samoin tästä raskaudesta 22 viikoilla. Neuvolalääkäri suositteli ihan ite ja onhan se reilua työnantajaakin kohtaan, tietää varata sijaisen. Työkaverit piti koko jutta teekskentelynä jote niistäpä ei kannata välittää. Tärkein on...
  18. I

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Näyttää olevan tosi hiljaista. Viime yö oli vaikea, kuuma kun helv........ vaikka ikkunat oli auki ja läpiveto niin silti hiki valui. Supisteli koko yön mutta ei niin voimakkaasti että olis lähtö lähellä. Supparit johtu varmaan siitä kun pesin eilen ikkunoita, ja pakkailin tavaroita joita...
  19. I

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Hikiset moit! Ultrassa käyty ja viime yönä poju oli sitten pyörähtäny rt tilaan. Tunsin kun niin ilkeä muljahdus kävi mahassa aamuyöstä että ihan pahaa teki. Mut onneksi kääntyi ettei tarvinnu alkaa kääntään. Kätilön mukaan on jotenkin niin oudossa asennossa että voi vain toivoa ettei enää lähti...
  20. I

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Emmasofia älä ota mitään kantaa nyt noihin lääkärin kommentteihin. Ne heidän arvailut ovat liian usein menneeet poskelleen. Ei mun 17 vuotiaalla pojalla ollut mitään lonkissa eikä missään muuallakaan vaikka koko raskausajan oli pt:ssa.Enkä usko että tulevallakaan on sit niin kauan istuskellu...

Yhteistyössä