Hakutulokset

  1. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Äitiyspakkauksesta nopea kommentti: Kelan kysymyspalstalla ja facessa taidettiin mainostaa, että uudet on nyt jaossa eli ilmeisesti siis koko Suomessa. Rv 27+1
  2. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lullaby: Taysissa on potilashotelli, jonne voi toivoa pääsyä. Siellä oma huone jokaisella ja vauva koko ajan vieressä paitsi kuulemma ajat milloin pitää käydä näyttämässä hoitajalle. Käsittääkseni siellä ei vierailuaikojakaan ole eli puoliso saa olla koko ajan läsnä. Toki tuonne pääsy edellyttää...
  3. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onko teillä muilla jo tullut turvotuksia? Minulla on tänään ja eilen sormia ja pohkeita pakottanut pahasti ja ainakin sormet on turvoksissa. Eikö näiden pitäisi alkaa vasta vikalla kolmanneksella?? En kuitenkaan ole syönyt kotiruokaa suolaisempaa ja vettä juon ihan riittävästi päivässä. Olen...
  4. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rakenneultraan selviydytty kauhean jännityksen kera, onneksi kaikki oli hyvin ja bebe liikkui innokkaana Pitkäjalkaista pientä prinsessaa meille lupailtiin ❤ Koko edelleen 2pv edellä kuten viimeksikin. Ensimmäiset vaaleanpunaiset minivaatteet tarttui kotimatkalla mukaan ;) 21+0
  5. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nopea kommentointi eli apteekista sain matkaani apteekin oman hoitavan nenäsuihkeen jossa seesamiöljyä kosteuttamaan, piparminttua avaamaan ja hieman a-vitamiinia+e-vitamiinia. Farmaseutin mukaan voi kuitenkin käyttää...
  6. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Caro87 mitä nenäsumutetta ostit eli mitä saisi käyttää? Itsellä sama ongelma ja kaksi viikkoa jo ollut vaikeuksia nukkumisen kanssa. Olen menossa huomenna apteekkiin sumutetta ostamaan...
  7. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minäkään en saanut digitestiin missään vaiheessa 3+ viikkoja. Onneksi tuota vuosilomaoikeutta ei ilmeisesti vielä ole rajoitettu. Kela kyllä tietäisi kun maksaa työnantajille vuosilomakorvaukset, mutta siis ei hätää vielä tästä Ajattelin aloittaa 2 vkoa varhennettuna kun jää käyttämättä...
  8. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Uutisia asiasta löysin ja mielestäni aiemmin luin että astuisi voimaan jo 1.4.2016. http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1440732239653 Onko joku asioimassa Kelassa lähiaikoina, jos voisi kysäistä??
  9. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jostakin luin että 1.4.2016 alkaen tulisi tuollainen muutos mutta nyt en enää löydä että mistä. Jatkan googlettelua...
  10. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oliko muuten niin että jatkossa vuosilomat kertyy vain 6kk ajalta äitiys-/vanhempainvapaalla eikä enää koko ajalta??
  11. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ai niin Lidlissä on lauantaina myynnissä nukkumatyyny ja tyynyliinoja siihen, pitäisi sopia raskaana oleville. Ajattelin käydä ostamassa, kun nukkuminen jo hieman hankaloitunut...
  12. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rv 17+0 massukka
  13. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä taustalla seuraillut kaikkien kuulumisia ja muiden viikkojen lisääntyessä tajuaa omankin raskauden etenemisen. Tällä hetkellä itsellä melko kun pahoinvointi loppui kuin seinään rv12 ja nyt ainoa oire on mahan kasvaminen ja yökkäilyt pahoihin hajuihin. Dopplerilla olen kerran kaksi...
  14. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Annila olen niin pahoillani :cry: Varsinkaan tässä ketjussa kenellekään ei pitäisi tapahtua tuota! Itselläni oli tosiaan nuo veriarvot 134/1156, otettu 9+6 viikolla ja stressasin 1,5 vkoa noita arvoja ihan hulluna. Normaalit olisi kait 70-80/700-900. Stressiä aiheutti myös, että edelleenkään en...
  15. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nostan nyt vanhaa aihetta pintaan kun täällä jotkut tiesivät näistä eli menin sitten katsomaan kannasta veriarvot. S-PAPPA on 1156 ja S-hcg-b-v 134. Näyte otettu 9+6 viikolla. Googlettelun jälkeen olen vain entistä huolestuneempi, tuo 134 ilmeisesti turhan korkea ja np-ultra on vasta 3.12.
  16. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Eilen oli ensimmäinen neuvola, meni pitkälti jutellessa ja lappuja läpikäydessä. Verenpaine, hemoglobiini, pissanäyte ja paino tsekattiin. Sydänääniä ei vielä halunnut kuunnella vaikka epäili että saattaisi kuulua kun vatsan seudulla ei juuri ylimääräistä ole. Innostuneena sitten hain...
  17. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin ja ensimmäinen lapsi molemmille ja LA 22.6.2016
  18. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vieläkös mahtuu mukaan? Täällä ollaan 8+6 viikolla ja varhaisultrassa 7+3 todettu raskaus...pidempään olen jo palstaa ja hoitoketjuja seurannut, mutta nyt vasta rohkenen liittyä mukaan keskusteluihin. Taustalla yritystä 2v, syy vasta-aineissa (98% vasta-aineita) ja ICSI-hoito julkisella. Meillä...

Yhteistyössä