Hakutulokset

  1. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Suan, laitoin juuri pyynnön Facebook-ryhmään :) Aiempaan ryhmään liittyminen tuntui tosiaan minullekin liian varhaiselta, joten tämä käy hyvin, vaikka toki hieman harmittaa, että ryhmä ehdittiin sulkea osalle täällä alusta asti kirjoittaneilta.
  2. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mulla np-ultra oli nyt maanantaina ja kaikki oli hyvin. Jännitti kyllä kovasti ja nyt arvatenkin helpottunut olo :) Mun kohdalla verikokeet tuli ottaa aiemmin (viikolla 9-10) ja ulra oli siis 12+1 kohdalla. Satun olemaan reissussa Etelä-Afrikassa ja selvitin, onko täällä vastaavaa tutkimusta...
  3. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tällä kanssa jännitetään np-ultraa, joka on 30.12 eli viikon päästä - hui! Olen pitkään matkoilla (teetän myös np:n reissun päällä), mutta jäin miettimään, että mitäköhän tammikuun lopulle varattu lääkärinkäynti pitää sisällään? Osaako joku sanoa? Jätin neuvolakortin kotiin, enkä siis edes...
  4. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ihania uutisia Ninnannalla! Onnea! Onko teillä kellään tiedossa, mistä Suomessa saisi ns. belly beltejä eli farkkuihin kiinnitettävää lisäosaa, kun nappi ei mene enää kiinni (ks. kuva). Mulla 10 vk täynnä ja tuntuu ja kaikki housut puristaa masun kohdalta... Tänään myös eka neuvola. Olisi...
  5. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei onko kellään tietoa, missä vaiheessa ultran voi tehdä mahan päältä? Kävin varhaisultrassa 7+2 viikolla ja silloin vielä alakautta. Reissujen takia seuraava ultra on ulkomailla ja mietin, josko sen jo voisi ottaa masun päältä :)
  6. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tsemppiä sinulle uusintayritykseen! Aivan varmasti vielä tärppää etenkin tuolla asenteella :)
  7. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Varmasti jännittää, ja niin jännitti minuakin tänään niin, että miltei tärisin. Tuntui piinaavalta se hetki ennen kuin sikiö ilmeistyi monitorin ruutuun. Mietin, että löytyyköhän sieltä mitään.... Paljon tsemppiä sinulle Ninnananna! Varmasti kaikki menee hyvin :)
  8. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Onnea kaikille uusille plussanneille ja kiitos vastauksista mun kyselyihin koskien nippailua vasemmassa munasarjassa. Tänään oli siis varhaisultra ja kyllä jännitti! Oli todella helpottavaa ja liikuttavaa nähdä ja kuulla, että kaikki oli kunnossa. Pieni sydän jo pampatti kovin :) Laskettuaika...
  9. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Itselläni ensimmäinen raskaus koskaan ja tuntuu, että kaikki mahdolliset oireet ovat kehissä. En kyllä valita, sillä syy on maailman parhain :) Kysymys: Onko normaalia, että vatsan nippailuista 80% on toisella (vasemmalla) puolella. Loput sitten oikealla ja välillä keskellä. Olen ollut...
  10. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kiitos arviosta Pepiita ja veronika90. Nyt sitten jännätään, mitä ultrassa puolentoista viikon päästä sanovat :)
  11. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kiitos vastauksesta, tässä kuva! Vas. puoleisen tein siis 2.11. ja Clear Bluen 4.11. Ensimmäiset raskaustestit ikinä, joten voin toki olla väärässä, että noi on vahvoja... ;)
  12. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei kaikki! Täällä on plussattu 2.11. selvästi ja 4.11. toisella testillä erittäin vahvasti. Kävin vielä 9.11. mittauttamassa hcg-arvon ja se oli tuolloin 23009. Yritän tässä päästä kärryille, milloin laskettu aika olisi. Sen arvioiminen on aika arpapeliä, koska edellisistä kuukautisista on...

Yhteistyössä