Hakutulokset

1. PixieSky

Hormonitko vielä sekaisin?

Multa poistettiin hormonikierukka viime marraskuussa, se ehti olla vajaan vuoden. Kierukan aikana tuli alussa kahdet menkat, loppuivat sitten kokonaan. Tammikuussa tuli ensimmäiset menkat tyhjennysvuodon jälkeen, helmikuussa ei tullut, maaliskuussa tuli taas ja sen jälkeen joka kuukausi. Kierron...
  2. PixieSky

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Kierukan poistosta on nyt viisi kuukautta. Kahdet kunnolliset menkat on tullut, tammikuussa ja maaliskuussa. Noiden välillä oli noin 50 päivää taukoa. Tämän kuun puolella, kiertopäivän 23 iltana tuli ihan pikkuisen veristä vuotoa, joka jatkui vaan sen illan. Sitten ei mitään. Pari päivää...
  3. PixieSky

Kaks kuukautta kierukan poistosta. Jouluviikolla ja tammikuun alussa pientä rusehtavaa tuhrua, mutta muuten ei yhtään mitään. Nännit on olleet kosketusarat pari viikkoa nyt, ja toissapäivänä alkoi hyvin harvakseltaan tuntua menkkamaista juilimista alavatsassa. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole...
  4. PixieSky

Ignooraan teidät kaikki nyt julmasti, mutta... Moi taas. Kierukan poistosta on nyt kolme viikkoa. Pari päivää oli poiston jälkeen niukkaa vuotoa, mutta loppui nopeasti ja sen jälkeen ei toistaiseksi mitään. Ei olla käytetty edes kumia enää, lakanoissa pyöritään useamman kerran viikossa, mutta...
  5. PixieSky

Lueskelen edelleen täällä taustalla. Jännittää niin vietävästi. Mitä jos tuo muuttaakin mielensä? Ollaanko me valmiita? Voiko meille oikeasti tulla vauva? Ollaan alettu puhua muutosta kolmioon, katseltu kämppiä yhdessä. Mies vitsaillu vauva-aiheesta kavereilleen, aina kun ulkona/kaupassa/missä...
  6. PixieSky

Oi voi. Koko ketjun luin läpi ja päätin itsekin tänne nyt tulla. Itse oon 19, mies on 23. Ollaan oltu yhdessä melkein kaksi vuotta, asuttu yhdessä vuosi. Kihlasormuksen sain sormeen heinäkuun alussa, ja sillon olin sitä mieltä, et naimisiin on mentävä ennen kun lapsia aletaan hankkimaan... No...

Yhteistyössä