Hakutulokset

1. S

tervehdys!

Jokohan malttaisit vastailla? Olet itsekin minulle jo kahdesti kirjoittanut ja minä olen jopa vastannut. Miksi ei ole viestit sen pidemmälle kulkeneet? Kirjotapa vaikka tähän: martta.maria768@gmail.com
  2. S

Kuopion alue

Me ollaan Kuopion kupeesta, ihan kivenheiton päässä. 39v. äitee miehensä ja 7 lapsensä kanssa. Huolitkos. En taida tietää, kuin y-viestiä laitetaan, mut jos näin passaa, ni tässä olis sp. sariann.lappalainen@luukku.com
  3. S

Kristityt äidit Etelä-Savossa

Täs olis uskova "melkein kotiäiti" (2pv viikossa töissä). 7 lasta, nuorin 5v, joten saan jo aikaa harrastuksillekin ja yhdessäkin tulee käytyä seurakuntien riennoissa. Luen, opiskelen kaikenlaista ja teen käsitöitä. Tapaamis-matkakaan ei olisi mahdoton. Mikä on ikäsi? Olen 39...
  4. S

Uskosta uutta voimaa, ystävistä ylenmäärin!

Toivoisin saavani ympäri Suomen uusia ystäviä. Matkat ei saa olla ystävien yhteydenpidon esteenä, kun nykyaikana on nää kaikki ihanat apuvälineet. Kaikki erilaiset äidit, tervetuloa yhteydenpitoon! Olen 39v. naimisissa, ison perheen väsynyt ja onnellinen äiti. Kotihommat kaatuu naamalle ja kodin...
  5. S

Ystäviä suurperheellisistä?

Meillä on 7 lasta. Avioliitto ja mies on hyvä, mutta äiti haluaisi ystäväksi äidin kanssa, joka myös haluaa juttuseuraa tylsiin päiviinsä. Paljon on tekemistä, mutta kun väsymys on aina vieraana, niin ilo on aika kaukana. Piristetäänkö toistemme päiviä? Voitaisiin tavatakin? Tässä hyvä...

Yhteistyössä