Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2015

    Mulla alko tänään menkat, tein testinkin vielä ja negahan se oli. Tästäpä siirrytään sitten IVF-hoitoihin seuraavaksi. Meidän osalta inseminaatiot on nyt kokeiltu ja ilman tulosta :( Tsemppiä ja plussia kaikille jatkossa! <3
  2. S

    Inseminaatio 2015

    Mäkin huomasin et kuljetaan vähän ku käsi kädessä tässä projektissa! Koetetaan olla positiivisia niin saatetaan saada positiivisia tuloksia parin viikon päästä :)
  3. S

    Inseminaatio 2015

    Eilen tehtiin toinen inssi. Ei onneks tarvinnu tällä kertaa väännellä niillä pihdeillä kohdunkaulaa parempaan asentoon vaan meni ihan muitta mutkitta. Jopa lääkäri innostu siittiöiden määrästä, 103 miljoonaa! Mä nyt olin realisti niinku yleensä ja totesin, että jos 5 vuodessa ei oo tapahtunu...
  4. S

    Inseminaatio 2015

    Palataanpas tänne keskusteluun pienen hiljaiselon jälkeen. Eli eka inssi ei siis tuottanut tulosta. Ei kyllä ollu minkäänlaisia oireitakaan mitkä ois viitannut onnistumiseen. Käytiin miehen kanssa viikon lomamatkalla ja nollattiin ajatuksia et jaksettais taas jatkaa tällä valitulla tiellä...
  5. S

    Inseminaatio 2015

    Eka inssi takana. Menin sinne vähän niinku et helppo juttu sinne vaan ja sit se on siinä. Voivoi, kuinka väärässä mä olinkaan... Miehen sperma oli priimaa kamaa, 30 miljoonaa jampsteria millissä, joilla hyvä liikkuvuus. Folli oli 20 millinen, limakalvo oikeen mallikas. Kuulostaapa helpolta...
  6. S

    Inseminaatio 2015

    Mä kävin tänään follikkeliultrassa ja komea (gynekologilta pääsi riemun kiljahdus! :) 17,8 mm kokonen sieltä löytykin, joten illalla Pregnyl piikki ja huomenna eka inssi. Odotukset on ihan liiankin korkeella vaikka järki sanookin että ota iisisti, pessimisti ei pety. Kyllä näitä kertomuksia...
  7. S

    Inseminaatio 2015

    Kiva kuulla plussa-uutisia! Onnea eläinystävä :) Ite oon nyt syöny 5 päivää Letroja ja tod näk ens viikolla olis eka inssi. Oon ollu ihan järkyttävän väsyny noista Letroista, mut onneks oon välttyny päänsäryiltä. Laskelmien mukaan on aika todennäköistä et ovis osuu ens viikonlopulle, joten...
  8. S

    Inseminaatio 2015

    Moikka kaikki uudet ja vanhat! :) Onnea plussanneille, ihan mahtavaa että ootte onnistuneet! :) Kävin tänään ekassa tapaamisessa ja lääkäri ehdotti heti seuraavasta kierosta inssiä! Olin aika yllättynyt et niin nopeesti kaikki lähti eteenpäin. Sain letroja seuraavaan kiertoon, onks teillä...
  9. S

    Inseminaatio 2015

    Moikka! Oon uusi täällä ja ajattelin, josko tähän joukkoon vielä mahtuisi yksi hoidot aloittava?! :) Ollaan mun miehen kanssa oltu pari vuotta sitten lapsettomuustutkimuksissa eikä kummastakaan löytynyt mitään vikaa eli ollaan selittämättömiä tapauksia. Nyt on tullu sopiva hetki hakeutua...

Yhteistyössä