Hakutulokset

  1. N

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Moi Doublis! Täälä tuntuu olevan aika hiljasta, se fb ryhmä olis varmasti parempi kuhan joku vaan sellasen väsäis.. ite jo miettiny et pitäskö se tehdä :) Ite kuulun fb:ssä tällä hetkellä "monikkomeininki: kaksoset ja kolmoset" -ryhmään, mutta olisi kiva saada sellanenkin ryhmä jossa on tosiaan...
  2. N

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Aissu, kuulostaa tosiaan helpoimmalta ratkasulta noi rattaat sitten sun tilanteeseen :D Ja joo on tossa kotidopplerissa kyllä seki miinuspuoli että huolestuu "turhia" jos ei ääniä saakkaan kuuluviin :) Sara_ , keskustelua olisi kiva käydä fb:n puolella mun puolesta, ehkä jopa helpompaakin ku...
  3. N

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Aissu, millaset rattaat tilasitte? :) Tänää tuli itekki käytyä kirppiksii kiertää ja matkaan lähtiki kyllä jonkun verran ensimmäisiä vaatetuksia ja yks hyvännäkönen sitteri, halvalla kun sai ja on helppo pestä puhtaaksi :) kyl on kiva vähän jo laittaa tavaroita ja paikkoi kuntoon.. hih. Itekki...
  4. N

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Joo noi liikkeet alkaa tulee tutummaks vaan enemmän ja enemmän pikku hiljaa! Todellakin ihanaa :) Mitään tavaroita/vaatteita ei olla vielä hankittu yhtään, mutta nyt vloppuna olis tarkotus mennä tulevan mummon kanssa kiertämään kirppareita katellen ainakin jotain vaatteita. Vaunut...
  5. N

    Apua! Raskaustestit.. clearblue vs. marketti

    Ei ne testit kyllä yleensä näytä kahta viivaa jos raskaushormonia ei olisi päässyt kroppaan, itse testasin myös marketin ja perään clearbluen, molemmat näytti kyllä raskaana.. Itse varmaan tekisin vielä uuden marketin testin ja kävisin varmistamassa asian lääkärissä niinkuin näköjään menetkin :)...
  6. N

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Heippa! Täällä olis kanssa uusi tulokas foorumiin, 23-vuotias ensiodottaja uudeltamaalta :) LA näillä näkymin 27.3.-16. Taloudessa mieheni lisäksi kaksi valloittavaa koiraa. Asustellaan isossa kerrostalokaksiossa, tietenkin ylimmässä (3) kerroksessa ilman hissiä :D Tekemistä tulee riittämään...

Yhteistyössä