Hakutulokset

  1. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    hei vaan kaikille taas tooooosiiii pitkästä aikaa.. olen kyllä käynyt lukemassa teitin kirjoituksia mutta en ole paljon kerenny itse kirjoittaa.. aika pula.. tuntuu että päivässä saisi olla ainakin 3 lisä tuntia. voi kun on joitakin pieniä kovasti kaikki sairaudet vaivannu ja joillekkin tuntuu...
  2. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    :attn: :attn: oikein hyvää äitienpäivää kaikille... :flower: :flower: =)
  3. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    huh huh nyt on onneksi ristiäiset taakse jäänyttä elämää.. onneksi oli mummo auttamassa en olis kerenny tai pystyny tekee kaikkea yksin.. ja nimeksi sitten pienelle miehelle tuli VERTTI MATIAS nyt tarvii taas mennä syöttö hommiin miikku-75- ja vertti
  4. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    onneksi pakkanen on jo hiukan hellittänyt :) juuri viimeeksi kun kirjoitin ja kehuin että ollaan oltu terveitä niin siitä seuraavana iltana mulla alko vuosisadan flunssa pieni mies on nyt kanssa hiukan nuhainen mutta ei vielä mitenkään häiritsevästi itse alan olla jo elävienkirjoissa...
  5. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    jospas jotain kuulumisia kerkeis vihdoinkin laittamaan.. tuntuu välillä että tunnit ei riitä vuorokaudessa ja yksi käsipari lisää ei olis pahitteeksi. näiden kahden lapsen kanssa touhutessa aika vaan kummasti katoaa jonnekkin..meidän pikku mies on nyt vähän yli 6vk vanha ja vieläkin nukkuu lähes...
  6. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    meillä poika nukkuu lähes koko päivän ja yöllä myös mitä nyt vatsa hiukan oireilee.. omituista ähinää pitää öisin. joskus päivisin jaksaa olla tunnin hereillä jos sitäkään pojalla on nyt ikää kohta 3 viikkoa. hiukan on ollu harmia nuhan kanssa tai ei sieltä nenästä mitään valu mutta tukossa on...

Yhteistyössä