Hakutulokset

1. V

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mikä dpo mulla olis nyt? Mulla on kiertopäivä 28 nyt.. Mun kierto on 30päivää. En tehnyt o-testejä tässä kierrossa.. Kp 15 alkoi tuntua ovismaisia oireita ja kp 17 ne loppui. Yleensä ovis on ollut kp 14-17. Laskurit sanoo kp 17. Oisko dpo 10 tai 11? En testaa vielä rtestillä kun tilasin...
  2. V

Mulla kp 27/30. Oireet.. hmm kipeet rinnat, närästys ja unettomuus. Mutta ei varsinaisia raskausoireita paitsi kipeet rinnat mutta ne on muutenkin tässä vaiheessa kiertoa. Tein kp 24 rtesti negan ja oisinko tehnyt kp 23 tän ovistestin joka sillon oli vaaleampi.. nyt löysin tän kuivuneena...
  3. V

Hei! Tosi jännää että noin nopeesti tuli jo kp 26 plussa ja kun katoin että digi näytti 2-3 niin oisitkohan siltikin pidemmällä? oon itse tänään kp 26 ja viimeks kp 24 testi näytti ihan negaa.. jännäilen täällä. Mulla oli olis luultavasti kp 16-17 joten en vielä heitä kaikkea kaivoon...
  4. V

veeruli plussa, onnittelut:love:
  5. V

minust on vahvistunut
  6. V

Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä

Tästä asiasta on tuhat ja sata puolesta ja vastaan juttua. Omalla kohdallani tilanne on se, että mieheni haluaa vielä odottaa perheen perustamista (vauvan hankintaa) mutta käyttää keskeytettyä yhdyntää ihan huoletta. Muahan tämä ei haittaa mutta salaa tietenkin toivon tulevani raskaaksi. Onko...
  7. V

**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

onnittelut plussanneille:love:
  8. V

kyllä sarriina tuo alin ja uusin testi vaikuttais plussalta, oliko keskimmäinen tehty laimeasta pissasta? jos ei ollut aamupissa niin sen takia saattoi olla haaleampi..?
  9. V

mies joutu lähtee äkillisesti eilen keskisuomeen joten vitutus on ihan omaa luokkaansa.. eilen vielä tein kp 15 ovistestin joka näytti melkein positiivista joten ovis on varmaan tänään tai huomenna. mies tulee takas huomenna illalla tai ma aamuna.. vaikka syy lähtöön oli perheasia niin ei se...
  10. V

Okei hyvä että ei ole ihan vielä ovis koska mies on matkoilla tänään, palaa huomenna! On siis jatkettava testailua :)
  11. V

onkos tää ovisplussa? ei ihan näytä. Ja jos on niin onko ovis lähipäivinä? tulossa? http://aijaa.com/T6AuGB Mulla on nyt kp 15/30 ja odottelin ovista kp 16-17 niin kuin yleensä mutta en ole testannut aiemmin, tai olen joskus vuosia sitten..
  12. V

satsuma selkeä plussa!
  13. V

Onko muidenkin yksinhuoltajien seksi tällaista?

Mä oon yksinhuoltaja jolla on nyt mies, seksiä on tauotta. Mutta sen ajan mitä olin ilman miestä pidin itsestäni huolta harrastamalla itsetyydytystä usein.
  14. V

Kummallisin seksikokemuksenne?

Pari viikkoa sitten ajettiin auto omakotitalo alueen päikäkodin pihaan. Aloimme hommailemaan autossa, siitä ei tullut mitään ahtauden takia. Joten poikäystäväni avasi auton oven, jätti sen auki ja nousimme oven taakse jossa hän otti minut takaapäin ja laukesi suuhun. Muita extreme juttuja on...
  15. V

Siis onko jonkun mielestä tuo "bile-Dani" oikeasti komea / hyvännäköinen / puoleensavetävä ihminen?!

musta tuntuu et se on joku julkisuusvitsi, eli siis maksettu provotakseen ja viihdyttääkseen. eihän kukaan nyt noin tyhmä voi oikeesti olla. ja jos on niin sääliks käy:D
  16. V

Päihteidenkäyttö ja raskaus -kyselytutkimus

Hei! Olen esikoisen aikana polttanut sähkötupakkaa. Olin 6kk ennen raskaaksi tuloa lopettanut tupakanpolton. Raskaus oli minulle rankka ja stressaantuneena sorruin sähkötupakkaan. Koska sen vaikutusta sikiöön ei ole varmaksi tiedossa niin pidin siitä aina silloin tällöin taukoa. Join joskus...
  17. V

alkuraskaus vkot 4-8

sea band rannekkeet auttoi
  18. V

Joo ei mitään uutta valtakuntaan. KP 7 menossa. Ja ovistestejä alan tikutella aikasintaan kp 14. Mulla ovis yleensä kp 16.
  19. V

juu kyllä mullakin ovistesti näytti punasta eli plussaa kun olin rv6 ja huvikseen testailin. ja nää kaikki kerrat kun en ole ollut raskaana on myös ovistesti ollut nega.
  20. V

tilasin ovis ja raskaustestejä, kp 5 menossa. hyvissä ajoin siis. jopa noiden tuotteiden tilaaminen teki asioista astetta hienompaa. eiköhän ole aika kokeilla myös greippimehua kun yk 7 alkaa ..

Yhteistyössä