Hakutulokset

  1. K

    Lahja-alkio?

    Kauanko olette joutuneet odottaa että on löytynyt lahja-alkio? Vai onko niitä saatavilla heti?
  2. K

    Ongelma siittiöissä

    Miehen siemennesteanalyysin tulokset tuli, lääkäri soitti ne miehelle... Kaikki muu on kuulemma ok mutta siittiöt ei lähde pitkälle matkalle, suurinosa pyörii paikallaan. Mies on järkyttynyt. Meillä on ennestään lapsi luomusti ekasta kierrosta tärppi. Mies ei muista mitä lääkäri sanoi...
  3. K

    Ultra ovulaation jälkeen?

    Tämä on toinen letrozoli kierto. Tässä kierrossa ei tehty alkukierron folli ultraa koska vaste letroille todettiin hyväksi viime kierrossa kun johtofolli oli 19,5mm ja ovisplussa tuli tikkuun kp12. Mutta nyt siis tässä kierrossa sain ovisplussan tikkuu kp11 sekä liuskatestillä että clearbluen...
  4. K

    Mikä dpo plussasit?

    Mietin onko peli menetetty jos dpo 13 herkkä testi negaa? Kuinka teillä muilla on menny?
  5. K

    Follien koko?

    Minkä kokoisia folleja teillä on ollut noin kp 11? Itselläni follien koko oli 11,9mm kp 11. Onko mitään mahdollisuuksia että se olisi ehtinyt kypsyä sillä sain ovulaatioplussan testiin kp14. Minulla oli käytössä clomifen 100mg tässä kierrossa.
  6. K

    Mikähän mahtaa olla vialla?

    Hei, kirjoitan tälle puolelle kun en oikein tiennyt että mihin tämä asiani olisi parhaiten sopinut... Lopetin e-pillerit elokuussa 2015. Siitä asti olemme yrittäneet raskautua onnistumatta. Meillä on ennestään kaksi lasta. Ovat molemmat saaneet alkunsa heti. Nuorin on nyt 8-vuotias. Itse olen...

Yhteistyössä