Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Juu sama täällä Milagro. Työpäivän jälkeen olen edelleen totaalisen poikki. Kaikki liikunta koiralenkkejä lukuunottamatta jäänyt pois. Onko täällä muita opetusalan työntekijöitä? Muistaakseni on. Kiinnostaa edelleen se palkallinen ultraääni, että miten muissa kunnissa toimitaan. Vatsani on...
  2. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Onko teillä muilla mitään kohdun kasvukipuja? Mulla vko 14 ja jotenkin särkee ja välillä jomottaa alavatsa. Etenkin oikea puoli. En enää muista oliko viime raskaudessa samaa... et onkohan normaalia? Päänsäryistä kärsin myös minä ajoittain, niin kuin ilmeisesti moni muukin. Sokeirasitukseen en...
  3. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Nt-ultrassa käyty, niskaturvotus 1.26, kuinkahan todennäköistä on, että veriseula hälyttää, vaikka turvotusta "normaalisti"? Voisikohan tässä jo hieman huokaista? Onko muuten muita, joilla myooma kohdussa tai kohdun ulkopuolella? Minulla on kohdun päällä, joten sitä hieman seuraillaan...
  4. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Mä oon kuullu kotidopplerilla äänet 8+6 alkaen. On halvin mahdollinen. Geeliä tai rasvaa vaan paljon iholle. Viimekertaisessa onnistuneessa raskaudessa kuului samoihin aikoihin.
  5. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Kättärilläkään ei saa tuoda lapsia ultraan, perusteluna että toimenpide vaatii ultraajalta keskittymistä eikä häiriötekijöitä toivota. Menen yksin ultraan. Oon käynyt aina ekaa lukuunottamatta. Oon saanut kolme kertaa huonoja uutisia, niin kyllä pelottaa mennä. Jotenkin koko paikka puistattaa...
  6. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Moi kaikki, vieläkö ehtii mukaan? Toista lasta odotan ja ikää 33 vuotta. LA 18.3 ja KOS. Ultra kahden viikon päästä. Kiinnostaisi erityisesti Facebook-ryhmä, jotta voisi puhua vähemmän julkisesti.

Yhteistyössä