Hakutulokset

  1. S

    Kohti kevennystä 2015

    Hyvältä kuulostaa Mammamyy sekä asenne että liikuntamäärä :) Kunhan vain pidät huolen siitä, ettet rajoita ruuan määrää liikaa, niin siitä nämä meidän opit tavaksi muuttuvat. Ihminen oppii uudet liikuntatottumukset ja uudenlaisen ruokavalion, mutta koskaan ihminen ei opi automaattiseen...
  2. S

    Kohti kevennystä 2015

    Mammamyy onnea hurjasti, tuloksesi on huima! Kun vain muistat sen, että tämä kerta on sitten erilainen kuin aiemmat, eli nyt opit uuden tavan olla ja syödä, eikä paluuta entiseen ole :) En halua olla ilonpilaaja, mutta monesti vaan pienillä kaloreilla ollessa elimistö tuumii olevansa kuurilla...
  3. S

    Kohti kevennystä 2015

    Heippa Mammamyy, pidä oikeasti huoli, että syöt tarpeeksi, liian pieni kalorimäärä voi johtaa nälkävelkaan ja sitä kautta aikaansaada syömispakkoa... puhumattakaan säästöliekistä ja siitä, että menetät lihasta etkä rasvakudosta. Me saatiin hyviä uutisia eläinlääkäristä, patologi oli kasvaimen...
  4. S

    Kohti kevennystä 2015

    Tänään kävin puntarissa, karvan alle 98 oli paino eli hivenen laskenut. Liikkua en ole jaksanut paljoakaan, voimat on ihan lopussa. Syömisiä oon koittanut katsoa.
  5. S

    Kohti kevennystä 2015

    Huomenta Mammamyy, lääkärireissu meni sikäli hyvin, että eläinlääkäri leikkasi koiran saman tien, kasvain oli sen verran pieni että arveli saaneensa kaiken pois hyvällä tervekudosmarginaalilla, mutta varmahan siitä ei voi silmämääräisesti olla, ensi viikolla tulee patologin vastaus niin sitten...
  6. S

    Kohti kevennystä 2015

    Vajaat 9 vuotta, mutta hirmu energinen ja reipas on...
  7. S

    Kohti kevennystä 2015

    Hyvä juttu Mammamyy että olet jo tolpillasi... Mulla on ollu kans joku ihme väsy aika, töissä oon jaksanu mutta sinne on tuntunut jäävän kakki energia. Liikkunut en oo muutamaan kuin ihan pakolliset, nukkunut sitäkin enemmän. Stressiä ja huolta on aiheuttanut myös koira, siltä löyty semmonen...
  8. S

    Kohti kevennystä 2015

    Sairastaminen on inhottavaa.. mutta onneksi vain väliaikaista. Minä keksin uuden herkun - pilttipurkillinen mangososetta ja purkillinen valion rahkaa, sitä rasvaista versiota, kaloreita satsissa n 250 ja on täyttävää ja ihanaa.. Mulle sopiva välipala tai iltapala. Vaihtelua marjoille!
  9. S

    Kohti kevennystä 2015

    Pikaista paranemista sulle Mammamyy! Kipeenä pitää antaa itselleen armoa, levätä ja vähän herkutellakin, sitten kun oot parantunut niin sitten taas palaat ruotuun.. Ei mulle kipeenä edes kunnon ruoka maistu ja jotainhan sitä on pakko syödä. Tsemppiä!
  10. S

    Kohti kevennystä 2015

    Mulla on ollut tänään vapaapäivä, kivaa! Eilen illalla kävin salilla ja eka kerran nyt kesätauon jälkeen tuntui, että homma sujuu kunnolla, jotenkin lihakset tuntuivat taas vastaanottavaisilta harjoitukselle! Oli kyllä kiva tunne. Ja tämän päivän aloitin lenkillä, kävin kävelemässä reipasta...
  11. S

    Kohti kevennystä 2015

    Mammamyy mitä kuuluu? Mulla näyttäisi menevän ihan hyvin, kaupassa ei ole tarvinnut käydä kamppailua herkuista, ei oo tehny mieli edes ostaa mitään turhia herkkuja. Viikonloppuna söin vähän jätskiä ihan suunnitellusti, hyvää oli mutta pieni määrä riitti. Arkena pysyttelen erossa moisista...
  12. S

    Kohti kevennystä 2015

    Varmasti se sun syömishäiriötausta siellä kummittelee, en osaa edes kuvitella. Mutta en epäile hetkeäkään ettetkö sitä selättäisi.
  13. S

    Kohti kevennystä 2015

    Olen Mammamyy ihan samaa mieltä tuosta, että ruokien kirjaaminen on stressaavaa ja syömisestä häviää se rentous, joka siinä kuuluisi olla. Eikä ihminen voi eikä tarvitse syödä päivästä toiseen samoja kalorimääriä, vaan pitäisi syödä nälän mukaan. Tärkeintä on mun mielestä se oikean nälän tunteen...
  14. S

    Kohti kevennystä 2015

    Tänä aamuna vaaka näytti 98,4 eli pieni heilahdus alaspäin... Vaikka kohta on se aika kuukaudesta kun nestettä kertyy, pitää muistaa nekin. Mutta fiilis on hyvä.
  15. S

    Kohti kevennystä 2015

    Tänään on ollut oikein hyvä päivä, syömiset menny hyvin ja askeleita tullut 14200 tähän mennessä.. Josko se ois ryhtiliike viimein tapahtunut!
  16. S

    Kohti kevennystä 2015

    Kiva juttu Mammamyy että jumppa oli kiva ja tehokas, kyllä sielläkin lihakset kasvaa kun kunnolla tekee ja sitä kautta peruskulutus kasvaa ja painon hallinta helpottuu, tärkeetähän on ettei laihduta lihaksia. Mun salini on kans sellanen että siellä käy porukkaa joka lähtöön, hyvin vähän...
  17. S

    Kohti kevennystä 2015

    Nyt on sitten salitreenit polkastu käyntiin.. Ihanaa oli, joskin tosi rankkaa, nyt on kroppa ihan poikki. Mutta kyllä se tästä lähtee taas sujumaan kun rytmiin pääsee. Jumppa ei oo mun juttu, tykkään salilla käymisestä paljon enemmän. Ja tärkeintä tässä on se, että löytyy se itselle mieluisa...
  18. S

    Kohti kevennystä 2015

    Ja tsemppiä sinne jumppaan, keskityt vain omaan tekemiseesi etkä kiinnitä huomiota muihin, niin et muista heitä sitten jännittääkään!
  19. S

    Kohti kevennystä 2015

    Upea tulos sulla Mammamyy, kertakaikkiaan :D Ja ei tuollainen määrä pelkkää nestettä ole, varmasti on mukana ainakin puolet rasvaa! Hurjasti tsemppiä ja onnea! Minäkin kävin tänään vaakassa, paino oli sama 98,9... No, sunnuntain salitreeni jäi väliin, kun yllättäen miehen kanssa päädyttiin...
  20. S

    Kohti kevennystä 2015

    Kuulostaa hyvältä Mammamyy. Varmasti tulet onnistumaan noilla keinoilla Minäkin sain itsestäni niin paljon , kävin aamulla lenkillä 6km rauhallista kävelyä. Hyvä fiilis tuli, huomenna meen salille sitten vuorostaan. Miten isoja nuo muutokset ruokailujen suhteen ovat entiseen verrattuna? Mulla...

Yhteistyössä