Hakutulokset

  1. B

    onko tää joku kausi?

    Siis neiti 1v4kk on nyt viikon verran yön tehnyt niin ett käy yö unille klo20 aikaan, mutta herää klo22 ja alkaa valvomaan, nukkumaan saat joskus puolen yön jälkeen. Aamu herää pirteenä klo7 aikaan. Alkaa oleen äite jo vähän väsy. Onko muilla tällästä? kuuluuko tää jotenkin ikään?
  2. B

    muita taapero imettäjiä?

    Hei! onko muita taaperoimettäjiä? mulla neiti 1v4kk eikä vielä näytä merkkejä lopettamisesta, eikä tuo kyll mua haittakaan. Muut saman ikäiset tuuttava taaperot lopettaneet tissittelyn jo aikoja sitten. Olisi kiva kuulla muistakin äideistä joilla taapero tissihaukka :D
  3. B

    milloin tää loppuu.....

    Meillä neiti 1v3kk kokoajan kipeenä ja tietty kaikki muut perässä. kokoajan on jotain nuhaa, kuumetta, yskää nyt tällä hetkellä on kurkunpään tulehdus (sekin jo toistamiseen, viimeksi joulukuussa) Onko muita perheitä jossa sairastelaan useasti?
  4. B

    hyvät neuvot tarpeen

    pikku-neidillä (1v1kk) mahatauti ja mikään kiinteä ei mene alas. avaa kyllä suunsa kun tarjoaa ruokaa, mutta alkaa yökkiä heti kun ruoka suussa. olisiko mitään hyviä neuvoja nestemäisiin ruokiin, jotta jotain saisi sisällä pysyy, siis muuta kuin vesi, mehu ja rintamaito.
  5. B

    hermot menee....

    siis tuo lapsi koettelee taas oikein urakalla hermoja.... kun ei muuta tee kun huutaa. mahatautia oli ja nyt taas heittätyy syömättömäksi eikä suostu juomaakaan, huutaa vaan pää punasena. Tissiä vaan ruikuttaa ja sitten kun saa niin puree. kokoajan puntissa kiinni ja syliin ja...
  6. B

    minkälaista mahatautia?

    aattelin kysellä minkälaista mahatautia teilläpäin on liikkellä? meillä neidillä (1v1kk) nousi yöllä kuume, eilen jo oksenteli ruokailun yhteydessä. tänä aamuna sitten oksensi heti vatsansa tyhjäksi kun laitoin ruokaa suuhun. kakka on kylläkin ihan kovaa. muuten ei oksentele kuin syömisen...
  7. B

    puremisesta

    Olisiko hyviä neuvoja jolla saisi 1v tytön lopettamaan puremisen? Se on sellainen leikki sille ett puree ja nauraa päälle. Välillä jopa kesken imetyksen puraiseen. Nännit on pikkasen kipeet ajoittain, sen verran terävät kahdeksan hammasta neiti omistaa......
  8. B

    hehkutusta....

    Ihan pakko päästä jonneki hehkuttaa.... meidän neiti 1v1vko nousi eilen ihan itse seisomaan ilman tukea. =) Miten ihanaa on seurata pikkuisen kehitystä!
  9. B

    tervehtii

    saavun tänne sivuille, kun pikku prinsessamme täytti tänään pyöreät 1v :wave:
  10. B

    Ystäviä????

    Olisi mukava saada meilikavereita eri-ikäisistä äideistä. Itselläni on kolme tyttöä (14v, 12v ja 7,5kk), naimisissa ja asun länsi-vantaalla. Ikää on 32v. Aika paljon yksin lasten kanssa kotona (isommat kylläkin aamut koulussa), kun mies tekee pitkää päivää 5-6 päivänä viikossa. Paljon on myös...
  11. B

    missä vaiheessa kierukka

    Siis missä vaiheessa laitetaan kierukka? Mulla synnytyksesstä kohta 3kk eikä kuukautisia vielä kuulunut. Jokohan voisi varta aikaa? Hormoonikierukan meinasin laittaa.

Yhteistyössä