Hakutulokset

  1. J

    Inseminaatio 2015

    Tsemppiä hoitoihin ja paljon plussatuulta mukaan!
  2. J

    Inseminaatio 2015

    Erityisen paljon voimia tuuti81:lle ja vane83:lle. Ekasta inssistä plussanneena ja 6+ jotain viikolla keskenmenon saaneena toivotan teille jaksamista. Vuorossa on parempia ja huonompia päiviä. Nyt ajattelen, että ilman lääkitystä ja kaavintaa hoitunut keskenmeno helpotti mun uskoa oman kropan...
  3. J

    Inseminaatio 2015

    Mursu83, tuo on todella harmillista kuultavaa. Eivät edes yritä joustaa. Jos budjetti antaa periksi, niin ainakin yksityistä puolta kannattaa harkita. Tuollaisen hoitajan pitäisi hiukan kiinnittää huomiota ammattitaitoonsa...
  4. J

    Inseminaatio 2015

    Mursu83, ei kai se folliultrapäivä voi noin tarkka olla? Mun piti käydä folliultrassa kierron 10-12 päivä. Kiertoni pituus siis normaalisti 27-28 päivää. Tässä kierrossa, josta tärppi tuli, kävin ultrassa vasta 14 päivä, jolloin olin saanut ovisplussankin, ja silloin inssi tehtiin samantien...
  5. J

    Inseminaatio 2015

    Te ootte kirjoitelleet niin paljon, etten pysy enää mukana... Onnittelut Jensku80! :) Vane83, mulla oli käytössä vain letrozolit ja toisesta inssistä tuli plussa.
  6. J

    Inseminaatio 2015

    Iso hali Reunalle. Tosi harmi. Yritän puhaltaa enemmän plussatuulta seuraavaan inssiin. Mursu83, vielä pregnylistä, oletan tilanteen olevan se, että sitä käytetään, jos ovis on sattumassa viikonlopulle, kuten Susannakin sanoi. Mulla ovikset olivat heti alkuviikosta, joten sille ei ollut...
  7. J

    Inseminaatio 2015

    Kiitos spring, ja suuri halaus sinulle. Tosi harmi tuo nega. :( Toivottavasti menopur auttaa plussaan. Paljon voimia!
  8. J

    Inseminaatio 2015

    Tänne onkin ilmestynyt paljon uusia yrittäjiä. Onnea tasapuolisesti kaikille! Mursu83, meillä oli myös selittämätön lapsettomuus, sain Letrotsolit, jotta saataisiin 2 munasolua kypsymään yhtä aikaa. Molemmat inssit tehtiin luomuovulaatioon. Ekasta tuli tuulimunat ja toisesta yksi elävä otus...
  9. J

    Inseminaatio 2015

    Moi kaikki, tulin juuri ultrasta, ja sieltä löytyi yksi sykkivä sydän :love: nyt mua vaan sitten itkettää onnesta, kun mahdottomalta tuntunut asia taitaakin toteutua. Kiitos teille kannustuksesta :) ja siitä, että jaksoitte uskoa, vaikken itse jaksanut. Kuten Susanna38 sanoit, oireiden...
  10. J

    Inseminaatio 2015

    Olet varmasti oikeassa Susanna38. Mulla on vaan jotenkin niin vahva tunne, ettei tästä mitään tule. Toivottavasti olen väärässä ja saisin nauttia oireettomuudesta pitkään. Tekee hyvää kuulla, että sulla on kaikki edelleen hyvin.
  11. J

    Inseminaatio 2015

    Spring, kiitos kauniista sanoistasi. Jospa ne toteutuisivat. Ja olet ihan oikeassa, olisi paljon helpompaa, jos olisi yksi selkeä merkki, että kaikki on ok. Pelkkä plussa raskaustestistä kun sitä ei kerro. No, viikon päästä tiedän tilanteen. Kiitos Reunakin, ja voimia piinailuun teille...
  12. J

    Inseminaatio 2015

    Spring ja Reuna, paljon plussatuulta teidän insseihin! Spring, täällä plussaviiva vahvistui, mut silti koen tämän tyhjäksi, kun oireita ei edelleenkään juuri ole. Tosin kiukkuinen kyllä olen. Nyt ois siis 3 viikkoa inssistä eli rv 5 ja vielä pitäisi reilu viikko odotella ultraa. Vaikka yritän...
  13. J

    Inseminaatio 2015

    Kiitos spring ja Petraus. Pidän teidät ajantasalla, miten tilanne kehittyy. spring: Olen popsinut aiemminkin monivitamiinitabletteja, C- ja D-vitamiineja sekä magnesiumia, mut ekan plussan jälkeen vaihdoin monivitamiinit raskausajanversioon, joissa on enemmän foolihappoa eikä se sisällä...
  14. J

    Inseminaatio 2015

    Kyllä sä spring lapsen ansaitset, olisit varmasti hyvä äiti :)
  15. J

    Inseminaatio 2015

    Moikka kaikille, Testasin aamulla ja 2. inssin tulos oli haamuplussa. En tosin osaa olla yhtään iloinen, kun ekan inssin tulos oli myös plussa tuulimunilla varustettuna, joten en uskalla iloita ennen kuin näkisin sykkeen, jota täytyy odotella kolmisen viikkoa, ellei tule keskenmenoa sitä...
  16. J

    Inseminaatio 2015

    Tsemppiä Petraus! Mulle tulee välillä samanlainen toivottomuus, ettei sitä vauvaa taida tulla. Mä syytän itseäni, että aloin haluamaan tätä niin myöhäisellä iällä. Mut yritetään vielä testata kaikki hoidot ennen kuin luovutetaan kokonaan. (y) Ja sitten jos ei onnistuta, niin keksitään sitten...
  17. J

    Inseminaatio 2015

    Moikka, täällä on hiljaista. Joko spring testasit? Mikäs Petrauksen tilanne on?
  18. J

    Inseminaatio 2015

    Kiitos spring, ja onnittelut tupakoinnin lopettamisesta! :) Senhän thelma_ pitäisi riittää, että clomeista tulee toivottu vaste. En ymmärrä näistä sen kummemmin, mutta ois ihan mielenkiintoista tietää enemmän. Meillä ei ole löytynyt syytä lapsettomuudelle. Sperma on ok, insseissä on laitettu...
  19. J

    Inseminaatio 2015

    Ja ilmeisesti sivuvaikutuksena myös huonosti nukutut yöt hikoilun takia, tosin tällä kertaa lievä flunssa hankaloitti oloa letrojen syömisen aikaan. Spring, mikä on vointi, onko oireita?
  20. J

    Inseminaatio 2015

    Moikka thelma_, en ole käyttänyt clomifenia, joten en osaa siitä sanoa. Sen toimintamalli taitaa olla hiukan erilainen kuin letrotsolin. Jos olen ymmärtänyt oikein, clomifenin pitäisi lisätä estrogeenin tuotantoa, kun taas letrot ajavat alas estrogeenin tuotantoa ja letrojen lopettamisen jälkeen...

Yhteistyössä