Hakutulokset

  1. MiNiA

    Salosta tai seudulta??

    Täällä myös kolmen lapsen äiti. Asumme noin 10 kilometrin päässä keskustasta. Saa laittaa yv:tä jos kaipaa lenkkeily, höpöttely, kahvittelu seuraa :)
  2. MiNiA

    Kirjautumisongelmat

    Pääsen kyllä kirjautumaan sisään, mutta painamalla "hae keskusteluista" tulee vain viesti ettei minulla ole käyttöoikeuksia : /
  3. MiNiA

    Tampereen kylpylä ?

    Ollaan oltu aina yötä siellä. Viimeksi tänä keväänä pääsiäisen aikaan.
  4. MiNiA

    Tampereen kylpylä ?

    Kylpylän puolella on matala pieni lasten allas(liukumäki, leluja jne.). Meidän pesue on viihtynyt siellä aina hyvin :) Lapsille on myös leikkihuone, pelihuone, legohuone jne.
  5. MiNiA

    2 - 3 vuotiaan kivut jaloissa ?

    Kiitos vastauksistanne :flower: "Kiva" tietää ettei olla ainoita ! Minäkin muistan että mulla oli kipeät pohkeet/sääret usein, mutta vasta kouluiässä. No käytiin nyt viikolla pojan 3v neuvolassa, niin lääkäri antoi jalkojen kipuilun vuoksi lähetteen fysioterapeutille. Jospa sieltäkin...
  6. MiNiA

    2 - 3 vuotiaan kivut jaloissa ?

    Kasvukipuja vai mitähän ihmettä ? Meidän pojalla alkoi jalkojen ( lähinnä säärien/pohkeiden ) kipuilu reilu 2v:nä. Neuvolassa asiasta puhuin ja kuulemma on kasvukipuja ja voi antaa panadolia tms. mutta mietin nyt että onkohan toi näinkin pienen kipuilu kuinka yleistä ? Pojalla ikää pian 3v...
  7. MiNiA

    Muistatteko omia vanhempia hääpäivänä??

    Kyllä. Kortti, kukkia ja pullo kuohuvaa tms :)
  8. MiNiA

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    En edes tajuu kuinka oon vielä hereillä tähän aikaan mutta kuitenkin :saint: :headwall: Ilmoittaudun siis mukaan - kolmas poika :D syntyi rv.39+0 eli 8.7.09 klo.3.37 paino 3100g. pituus 49cm. py 35cm. Laskettuaika oli siis 15.7. Meidän herra ei vielä pahemmin seurustele. Ehka pari...
  9. MiNiA

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Onnittelut kaikille vauvaantuneille :flower: :heart: Vieläkö on odottajia ? Ei tosiaan kaikkien vauvauutisia vielä ole saatu... -MiNiA ja vauva 1kk2pv :heart:
  10. MiNiA

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Suurensuuret onnittelut kaikille vauvautuneille :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Ja jaksamista viime hetken odottajille :hug: :) -MiNiA ja vauva 2vk6vrk :heart:
  11. MiNiA

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Onnittelut kaikille vauvaantuneille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ja jaksamista viime hetken odottajille :hug: :hug: :hug: yrittäkää nauttia olostanne :) pian on teilläkin nyytit sylissä :) Limoista vielä....mulla...
  12. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Meillä on lätkätiimi kohta kasassa ;) Meille syntyi POIKA :heart: 8.7.09.klo.3.37 pituus 49cm, paino 3100g, py 35cm Onnittelut muillekin vauvautuneille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ja jaksamista viime hetken...
  13. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Tsemppiä päärynärouvalle :hug: Mua on tänään supistellut aamu klo.10sta asti 4-10 min välein. Nyt viimeiset 5 tuntia jo aika napakastikin.... kuumassa suihkussakin kävin, mutta tuntuu että tahti vaan yltyi.....saas nähdä lähdenkö jo tänä yönä nyytin hakuun vai laantuuko nää vielä...
  14. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnittelut tuuliina ja nannuz :flower: :flower: :heart: :heart: Täällä vieläkin yhtenä kappaleena. Supistelee, jomottelee yms.mutta voihan tässä vielä mennä montakin viikkoa..... Yritetään nauttia vikoista päivistä/viikoista - hyviä vointeja kaikille :hug: :) -MiNiA ja masu...
  15. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Paljon onnea jouskalle ja koko perheelle tyttövauvasta :flower: :heart: jedvenna kuulostaa että se on nyt sitä lapsivettä. Mulla alkoi lapsiveden tihkuminen viime raskaudessa just samaan tyyliin. Kannattaa käydä sairaalalla testauttamassa se. Ja jos se on sitä, niin sitten jäät...
  16. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnittelut uc1lle ja koko perheelle poikavauvasta :flower: :heart:
  17. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Mä olen syntynyt 2pv yli lasketun ajan ja molemmat mun lapsoset on syntyneet ennen laskettua aikaa. Esikoinen 5pv ennen ja kuopus 12pv ennen. Nyt olis 12pv laskettuun aikaan.... eikun saunaan ;) -MiNiA ja masu 38+3 :heart:
  18. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnittelut linneaborealis ja Katja-81 :flower: :flower: :heart: :heart: riepuriia kivuttomat supistukset on harjoitussupistuksia. Sitten kai paikat alkaa vasta kunnolla avautumaan kun ne supistukset alkaa tuntumaan kivuliailta. -MiNiA ja masu 38+2 :heart:
  19. MiNiA

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnittelut witchi, äiti-kengu ja käärme :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Tänne ei kummempia. Menkkajomotusta ja epäsäännöllisiä supistuksia...välillä ihan hyväänkin tahtiin (3-7min välein) mutta nyt aamusta ei taas mitään :p Hyviä vointeja kaikille :hug...

Yhteistyössä