Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Niin on voimakkaat olot, että ehkä uskallan liittyä jo faceen. Mites sinne pääsikään?
  2. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Tsemppiä sinne @*PikkuMyy* Täällä kans oksu lentää aamuisin ja iltaisin. Mä oon saanut syötyä ruokaa melkein normaalisti, mutta maku- ja hajuaisti ovat kyllä herkistyneet. Mitään muuta kuin tuoretta ei oikein mee alas. Viinirypäleet on musta olleet tosi kivoja. Ja näkkäri ja kaurapuuro. Ensi...
  3. T

    Marraskuiset 2022❄️

    ah, kiitos! Taivaallisen pieniä! Huonot olo jatkuu täällä varmasti vielä tovin… 8+5
  4. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Tuun jakamaan kokemuksen, että Hesen ruoka kyllä toimii xD mutta kunnon turvaruoka on mulla iltaisin kaurapuuro mustikoilla ja siirapilla. En saa enää mamavitamiinia alas kun se on niin iso! Puolitin, mutta se jäi ihan jumiin kurkkuun ja piti rykiä se irti 0_o Oiskohan foolihappoa pienempänä...
  5. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Huh huh… tänään oksentanut jo kahdesti. Ensin a…. Jaahas. Kävin oksentamassa kolmannen kerran… sellasta… 8+2
  6. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Täälläkin sairastettu korona just ennen raskautumista. Mulla parin päivän helpompi olo tosiaan vaihtui takaisin huonovointisuudeksi, joten peruin varhaisultran. Tänään laskujeni mukaan 8+0. Jossain appseissa lukee, että joillain huonovointisuus alkaa helpottaa jo ysiviikolla. Sen kun näkis xD...
  7. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Kävin katsomassa mun kirjauksia esikoisen odotusajalta ja suurin piirtein näillä main olin silloinkin ihmeissäni oireiden katoamisesta pari päivää, kunnes ne palasivat rytinällä takaisin. Toivon kovasti, että nyt on samasta kyse.
  8. T

    Marraskuiset 2022❄️

    no täällä juurikin samoissa tunnelmissa. Nyt rv 7+3 ja tänään mulla ei oo ollut oikeastaan huono olo. Varasin maanantaille ultran ja jos oireet palaa, niin perun sen, jos ei niin meen sinne puolison kanssa yhdessä.
  9. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Kyllä! Tulen komppaamaan kahvista, eli hyvin vähiin on käynyt sen juominen. Tänään hoksasin omalta kohdalta, että pahin olo tulee istuessa tai puoli-istuvassa asennossa. Töissä seison aika paljon ja siellä oli siedettävämpää. Kotona yritin rentoutua sohvalla, mutta piti mennä ihan kyljelleen...
  10. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Hei kaikki! Olen myös lueskellut tätä ketjua ja keräillyt rohkeutta kirjoitella. Meillä pitkä sekundäärinen lapsettomuus taustalla ja nyt yllättäen raskaana. Varhaisultrassa näkyi sydän sykkimässä ja viikot mun laskujeni mukaan on 6+6. Jatkuva huonovointisuus on ollut piinana nyt muutamien...
  11. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hui kauhee ku mäkin säikähdin, vaik itsekin tarkistin että on salainen :eek::D
  12. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Mä valmistauduin päivittämällä kaikki (niitä on monta :whistle: ) odotusajan sovellusta ja vaihtamalla monivitskut mammatabuihin niin saa sen foolihappolisän :love:
  13. T

    Maaliskuiset 2019❤

    olen pahoillani sun epäselvästä tilanteesta :unsure: @iK Toivottavasti vielä kääntyy parhain päin
  14. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Mua kovasti kiinnostelis kyllä kans toi fb, kun sinne voisi kirjotella suljetusti, niin ettei koko maailma nää mun kuulumisia :D Mut siis oireina täälläkin toi vatsan jomottelu ja pissahätä. Onneks taapero harjottelee tässä samalla kuivaksi niin tulee sit käytyä riittävän usein :LOL:
  15. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei vaan kaikki! Luin teidän kuulumiset, mutta en muista enää kaikkia kysymyksiä :ROFLMAO: Täällä siis plussattiin tänään! Jännittävää tämä alku, mutta kiva tulla jo jutustelemaan teidän kanssa. Toivottavasti meillä kaikilla vahvistuu vielä viivat :love: Kotona häärää yksi puoltoista vuotias...
  16. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Täällä kp 25, oviksesta ei tietoa milloin oli. Pahoinvointi on tasasesti lisääntynyt :sick: rfsu:n testi oli nega tänä aamuna, pitää varmaan ostaa joku parempi testi, sillä oireita on yhtä sun toista. (y)
  17. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Äh tein aamulla testin, mut ihan tyhjää näky. Mut hitto tätä huonoo oloa :sick: tulee joka päivä ja nyt on jo norjalainen lähellä :sick: ehkä viikon jo kestänyt tää huonon olon aaltoilu. Tänään kp 25.
  18. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei nyt kuumeilijat, mikä on leffaviiva? o_O
  19. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hyvän näköinen toi käyrä! Lämmön pitäiskin jäädä ylös jos raskaana (y) @Maikki2017 tervetuloa!
  20. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jaajaajaa! Nyt on liuta oireita! Selkäkipu, alkanut flunssa, turvotus, vatsan tuikkiminen, aristavat rinnat, huono olo, väsymys, yllättävä ruokahaluttomuus, kirkasta limaa, itkuherkkyys. Dpo:sta ei selvyyttä. Menkat pitäis alkaa tällä tai ensi viikolla. Semmosta tänne :rolleyes:

Yhteistyössä