Hakutulokset

  1. R

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Miten ennaltaehkäiset raskausarpia?

    Mulla raskausarpien ehkäisy on ehkä ollut vähän sivuosassa raskauksien aikana. Osin siksi, että vatsassani oli jo valmiiksi valtava leikkausarpi lapsuuden leikkauksesta, eikä lisäarvet siinä enää paljoa paina.Nyt ihonhoitorutiineihini kuuluu Bio-oilin lisäksi säännölliset kuorinnat. Uskon myös...
  2. R

    Pitäisikö kertoa tyttöystävälle että olen biseksuaali?? Seurustelisitko biseksuaalin kanssa jos tietäisit etukäteen?

    Olisi varmaan hyvä kertoa. Jo senkin vuoksi, että et varmaan itsekään halua olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei hyväksy bi-seksualisuuttasi. Minulle asia ei olisi ongelma. Millä tavalla se muuttaisi tilannetta verrattuna heteromieheen? Kumpi tahansa voi silti ihastua toiseen, pettää tai olla...
  3. R

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä sinulla on raskausarpia?

    Minulla arpia tuli eniten alavatsalle. Keskellä vatsaani on pitkä, lapsena tehdyn hätäleikkauksen jättämä arpi ja sen yläpuolelle tuli arpia ikäänkuin "poikittain". Lisäksi rintoihini tuli muutama arpi. Valitettavasti arpia oli jo ennen raskauksia jonkin verran..
  4. R

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Täällä myös yksi testaaja, pahoittelen myöhäistä esittäytymistä, ehdin noutaa pakettini postista ennen lomamatkalle lähtöä, eikä siellä konetta mukana, nettiyhteyksistä puhumattakaan. Olen 28-vuotias kolmen lapsen äiti. Raskausarpia minulle on tullut jo ennen lapsia - lihoin aika paljon...

Yhteistyössä