Hakutulokset

  1. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    :love:Taustalla oon seuraillut nyt jonku aikaa ja nyt ajattelin tulla kertoo kuulumiset. Sain siis keskenmenon tammikuussa ja siitä lähtien ollu kunnon yritys päällä. No tossa toukokuun lopulla 28.5 kun alko menkat päätettiin, että nyt ei enää "yritetä" vaan nautitaan kesästä ja kaikenmaailman...
  2. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kyllä ne menkat täällä alkoi, vaikka muuta jo haaveilin! No ei muuta kun uutta kiertoa kohti! :) onnea plussan saaneille!! <3
  3. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kyllä on omituista!! Olin siis ihan varma, että menkat alko sunnuntaina (27.4) mutta mitä vielä, maanantaina vaan ihan pientä tuhrua kun pyyhkii (kaivaa :x) ja tänä aamuna ihan sama!!! Mä oon nyt ihan pihalla, koska ennen on tullu max päivä ennen menkkoja pientä tuhrua ja sit alkanu vuotaa...
  4. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Ja niinpä tietysti... Nyt tuli pientä tuhria pyyhittäessä, että se siitä sitten taas tällä kertaa!! Itkuhan tässä meinaa tulla, ei vaan jaksais kuukaus toisensa jälkeen! :'( Outius onnea plussasta!! :heart:
  5. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Outius älä heitä kirvestä kaivoon!!! Testaat toisella vielä :heart:
  6. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kyllä tää loppukierto on ihan kauheeta aikaa!! Tääl menossa 26/28-30 ja oireita löytyy! :ashamed: On rinnat kipeät (sivuilta varsinkin)lämmöt olleet koholla alavatsaan nappailee, farkut tuntu et kiristää niiiiin paljon! Mutta... Kaikki oireet sopivat myös tädin kyläilyyn...
  7. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Aivan karsea olo!! Eilen kokopäivän pistellyt alavatsaan, tänään heti aamusta AIVAN järkyttävä päänsärky ja huono olo tulee ja menee!! Menossa kp23/28-30 olisikohan oireita vai jotain muuta... Ärsyttää kun ei vielä voi testailla ja sit pitää viel käydä lukee näitä palstoja, niin oireet vaan...
  8. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Onnea neiti pelargonia!! :heart::flower:
  9. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Ikä 31 YA 9/14 <3 1. Ja KM 1/15 Meillä aika hyvin puhutaan asioista, mutta kyllä mä salaa käyn näitä palstoja kokoajan lukemassa:laugh: Tietenkin mä kaikkien puolesta jotka on raskaana tai saa vauvoja olen onnellinen, mutta en voi kieltää ettenkö olis vähän kateellinen ja toivoisi että...
  10. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täällä iski mahdottoman flunssan päälle!! :( Kuumetta ei ole(lämpö 37.1 yleensä 36.6) mutta tunne kun olis mahdoton kuume! Rinnat arkana... Menkat loppukuusta tai ens kuun ihan alussa... Tai siis toivottavasti ei alkais menkat! Tähän palstaan jää koukkuun!! Monta kertaa päivässä pitää käydä...
  11. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mitenkäs te ootte ajoittanut nää petipuuhat ovulaation tienoilla?! Mä en oo mitään ovistikkuja käyttänyt, oon vaan vähän laskeskellut koska ovis mahtaisi olla (kierto ei säännöllinen 28-32pv.) ja niihin aikoihin kun luulisin ovisen olevan ollaan menty kahden kolmen päivän välein taktiikalla :)...
  12. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kyllä sen ajatuksista huomaa, että JOS tärppi käy, niin kyllä se keskenmeno ajatuksissa pyörii... Oli aika kova paikka,vaikka en silloin aluksi edes uskonut että olis niinkin nopeasti tärpännyt! Nyt vaan toivotaan parasta että tärppäisi uudelleen ja menis loppuun asti kaikki hyvin! =)
  13. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täältä voisin kanssa hypätä ketjuun mukaan! Pillerit jätetty pois elokuussa 2014. Uutenavuotena plussasin ja sitten tammikuussa tulikin keskenmeno :'( Yritystä nyt uudelleen helmikuusta lähtien. Näitä palstoja oon seuraillut tän vuoden tiiviisti...ja nyt uskalsin itsekin rekisteröityä. Minä...

Yhteistyössä