Hakutulokset

  1. P

    Joulukuun tontut -15 *heinäkuussa*

    Voi kiesus tätä sivustoa, vieläkin heittää ipadille kaikki tekstit sekaisin... :/ ei oikein kannusta täällä hengailemiseen kun lukemisesta ei tule mitään. 18+2 täällä, vielä 2,5 viikkoa rakenneultraan, aivan tuhottoman pitkä aika! Närästystä alkaa pukkaamaan pahemmin, onneksi ne omepratsolit...
  2. P

    Joulukuun tontut -15 *heinäkuussa*

    Minulla on viikon ok-olon jälkeen pahoinvointi taas voimistunut, nyt tekee hampaidenpesu tiukkaa kun meinaa yökkäys tulla :/ eikö tämän pitäisi antaa jo periksi! Tyttö masussa? Pojista loppui pahoinvointi vk 13 eikä ollut ongelmia sen jälkeen. Hoo-Koo, hae apteekista Omepratsolia närästykseen...
  3. P

    Joulukuun tontut -15 *heinäkuussa*

    Voi että tämä foorumin uudistus heittää tekstit miten sattuu, ipadilla minäkin asialla ja välillä ei saa minkäänlaista tolkkua tähän lukemiseen :( sen takia on kirjoittelutkin vähentyneet täällä, pahoittelut siitä. Uusille tervetuloa! Varasin sitten sokerirasituksen ensi maanantaille vaikka...
  4. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Orava, ei ole :) jätin gluteeniviljat ruokavaliosta pois viime syksynä helpottaakseni kilpparinoireita sekä testinä, häviäisivätkö päälle 7 vuotta kiusanneet lhasoireet samalla. Ei tarvinnut kauaa tuloksia odotella, kun olo ja veriarvot kohenivat parissa viikossa. Tuli toukokuussa vahingossa...
  5. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Mnulla sekosi uudistuksen myötä koko tämä kaksplussan sivusto, joten se on verottanut hieman osallistumista tähän ketjuun. Pahoinvointi jatkuu joka toinen päivä menetelmällä, kaikille lähitutuille ja sukulaisille on nyt asiasta tiedotettu ja seuraava neuvola on 1.7. Söin näemmä epähuomiossa...
  6. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Kummamitus, on tarkistettu viime viikolla kilppariarvot, ja uusittu resepti, pyynnöllä että nostetaan raskauden ajaksi annosta yhdellä 25 ug tabulla kuten viimeksikin, menee kyllä läpi (minulla on ihana omalääkäri). Arvot olivat hippasen paremmat kuin maaliskuussa jolloin eräs lääke oli sotkenut...
  7. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Saunakrapula päällä, etten ikinä opi etten pysty olemaan saunassa 10 min kauemmin, mutta kun mulla oli niiiiiiiiiin kylmä eilen...tämä palelu ei kyllä ota laantuakseen tippaakaan. Plääh. Onneksi on sentään hieroja iltapäivällä, joskohan keho rauhoittuisi nyt :) 11+3 tänään, np-ultraan vielä...
  8. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Oi Iriina, kivoja uutisia sinulla! :) Hoo-Koo, minulla juomisten kanssa sama juttu, laimea mehu menee tai kylmä vesi, mutta kaikki hiilihapollinen aiheuttaa hikkakohtauksen :/ Olen katellut kyllä kirppiksiltä ja netistä vaatteita, mutta kun joskus haluaisi päästä kokeilemaan paikan päälle...
  9. P

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Iriina, miten meni ultra? :) minulla tiedossa vasta 16.6, odottavan aika on pitkä...verikokeissa kävin tiistaina, en ole vielä käynyt omakannasta katsomassa joko tulokset löytyisivät. Pahoinvointi on parin päivän hiljaiselon jälkeen taas nostanut päätään :/ jopa vesi kuvottaa nyt. Ärsyttävää...
  10. P

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Voi ärrinmurrin mikä känkkäränkkäpäivä menossa. 6 ja 3 v:t toistensa kimpussa, mulla menee hermot ja äitiyskirppikseltä ostamassani housuissa oli tuumakoot ylösalaisin sillä seurauksella, että housut olivat minulle aivan liian pienet. Seurasi pienimuotoinen purkaus kyseisen kirppiksen seinällä...
  11. P

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Voi Louhi :( pahoittelut ja tsemppiä jatkoon! Täällä edelleen kylmä ja etova olo, aamuisin ja iltaisin pahiten. Päivälläkin pahoinvointikohtauksia, mutta miedommin. Iltaisin olen kuin rantapallon niellyt, supistuksien kaltaisia tuntemuksia myös, maha pinkeä. Ensi viikolla eka neuvola, voi kun...
  12. P

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Hyvä juttu Iriina :) toivottavasti teidänkin elämä jatkuu samalla hyvällä mallilla :) Täällä etoo myös koko ajan :( pikkasen helpommalla pääsen päivisin mutta aamut ja illat ovat pahimpia, iltaisin myös turvotus on ylävatsalla sitä luokkaa että oikein nahkaa kiristää, supparin tapaista...
  13. P

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Kylmä. Siis niin jäätävä kylmä ja vilu koko ajan, ja etenkin kun ruokailusta on kulunut sellaiset 15-30 min. Hirvee horkka päällä. Vaatteita päällä vaikka muille jakaa, ja silti palelen. Muilla tätä? En kyllä muista että edellisistä olisi ollut tällaista :( Peloilleen kukaan ei mitään voi...
  14. P

    Joulukuun tontut -15

    Eilistä oksutautia piti käydä sairaalassa parantelemassa, kun löi niin karmeat vatsakrampit päälle. Parin tunnin tiputus ja särkylääkettä niin olo on parempi tänään :) mitattiin myös hcg joka oli yli 1000,joten enköhän pysty luottamaan siihen että masussa majailee joku :) Hirveä jano vaan...
  15. P

    Joulukuun tontut -15

    Tuli oksu täälläkin, en tiedä onko pahoinvointia vai vatsatautia, epäilen myöhempää. 6 krt halattu pyttyä tänään eikä loppua näy, mikään ei pysy sisällä :( yäk ja kuitti.
  16. P

    Joulukuun tontut -15

    Uusille tervetuloa ja pahoittelut menetyksen kohdanneille. Iriina, me ollaan samasta kaupungista, päästään VKS:sään molemmat :) Neyda, pidän peukkuja että kaikki on hyvin! Hoo-Koolla olikin harvinaisen epäystävällinen tantta, lienetköhän saanut minun entisen :( onko sinulla mahdollisuus...
  17. P

    Joulukuun tontut -15

    Pioni ei jaksa kirjautua : Viime yö meni ihan päin seiniä. Esikoinen Oksanen puolen tunnin välein klo 23-04.30,ja pikkuveli aloitti siinä 04.30, on tähän mennessä oksentanut vain kerran. Todella hurmaavaa siivota sotkuja pitkin yötä kun itsekin yököttää kaikki. :( Mies siivosi onneksi...
  18. P

    Joulukuun tontut -15

    Kiitos Helmitoivo ja Piula, näin se meni. Lähdin itsekin googlettelemaan asiaa :) Tänään ilmassa turvotusta ja repäisykipuja täällä, pahoinvointi laantui eilisestä, mikä nyt muiden oireiden puutteessa tietysti harmittaa. Näillä viikoilla (huomenna 4+0) kun ei ole mitään muuta konkreettista...
  19. P

    Joulukuun tontut -15

    Nyt tuli ongelma. Tai en tiedä, onko tästä ongelmaksi asti, mutta... Poikien serkku on samassa paikassa hoidossa heidän kanssa, ja hänellä huomattiin tänään vesirokko. Pojilla ei ole tätä ollut, minulla kyllä. Serkun äiti, eli siskoni on myös raskaana, rv 34, ja jäin miettimään voinko saada...
  20. P

    Joulukuun tontut -15

    Hyvin, hyvin varovaisesti ilmottaudun mukaan. Erittäin yllättynyt tämän aamun plussasta, menkkaoireet niin tapetilla koko viikon, mutta kahdesta viivasta ja tästä pahoinvoinnista ei voi erehtyä =) 25.12 / Pioni / 37 / 3 / VKS Taidan ikäni puolesta olla ryhmän mummomamma =)

Yhteistyössä