Hakutulokset

1. A

Clomittaret 2015

Paljon onnea muillekin plussanneille!!! :love: Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti! Ja plussatuulia vielä niitä odottaville!!
  2. A

Clomittaret 2015

Kai se on tosiaan uskottava :love::love::love::love: Täällä siis selkeä plussa!!! (yritin liittää kuvankin mutta herjaa että liian suuri tiedosto. :( ja lisättäköön vielä, että laskettuaika osuisi 2 päivää oman syntymäpäiväni jälkeen ja tulis juuri 30.v "syntmäpäivälahjaksi". Tämä olisi juuri...
  3. A

Clomittaret 2015

Täällä on menossa 2. Clomikierto ja kp 27/30-31, mulla on ollut menkkamaisia kipuja jotka ei tunnu kuin pienen hetken ja hävinnet taas nämä alkoivat aivan liian aikaisin normaaleihin menkkaoireisiin verrattuna. Päätin eilen illalla tehdä iltapissasta testin ihan huvikseen kun niitä on kaapissa...
  4. A

Clomittaret 2015

Tänään tärähti ovistestiin todella tumma viiva. Nyt on kyllä ainakin harrastettu sitä itseään!! Vielä muutama päivä jatketaan yhtä tehokkasti :) Täytyy kyllä ihmetellä miten olin niin kipeä ensimmäisestä clomikierrosta!! Nyt ei ole mitään!! :O mutta kyllä siellä se follikkeli oli kuitenkin...
  5. A

Clomittaret 2015

Leonella Oi ihanaa!! Sylin täydeltä onnea plussasta!! :love:
  6. A

Clomittaret 2015

Kävin tänään aamulla seuranta ultrassa ja tulos oli se, että kohdunlimakalvot siistit ja erittäin hyvät. Follikeleja näkyi kaksi 16mm ja 8mm. Kp nyt 12 eli juhannuksena meillä yritetään tehdä taikoja :love: (tai lääkärin määräyksestä seksiä pitäisi harrastaa viikon ajan joka päivä, niinhän me...
  7. A

Clomittaret 2015

Täällähän on positiivisiakin uutisia luettavissa!! HIENOA!! Itsellä ei niin positiivista, mutta jännät paikat.. Ensimmäinen clomi kierto meni harakoille kun olin niin turvoksissa (ilmeisesti ovulaatiosta ja clomeista) ettei seksiä harrastettu kuin kerran sinä iltana kun sain tikkuun saman...
  8. A

Clomittaret 2015

Täällä saatiin tosiaan ovisplussa vahvana viime torstai aamuna ja torstaina myöhään illasta harrastettiin seksiä. Mutta olen itse tosi pettynyt koska ovis toi mukanaan niin järkyttävän turvotuksen ettei seksi tuntunut kuin epämukavalta :( Ei harrastettu seksiä sitten torstai illan jälkeen eli...
  9. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä Ensimmäinen clomikierto menossa (kärsin siis ovuloimattomuudesta) ja tänään sain ovulaatiotestiin plussan!! :popcorn: JEEEEE tämä jo tekee mut todella onnelliseksi!! Ensimmäisen kerran voin myös sanoa tuntevani ovulaation. Nyt on heilutettu peittoja jokatoinen päivä ja tänään jatketaan...
  10. A

Clomittaret 2015

TÄÄLLÄ hihkuttiin aamulla ilosta kun sain ovistestistä todella tumman viivan!!! :popcorn: Minulla siis on ultrassa todettu ovuloimattomuus (1,5 vuotta oltu jo ilman ehkäisyä, josta puolivuotta mentiin keskeytetyllä ja tämä vuosi on menty sitten ajatuksella että tulee jos on tullakseen, nyt...
  11. A

Clomittaret 2015

Osaisiko joku auttaa mua jolla olisi clomifen+terolut yhdistelmä käytössä. Eli mulla nyt menossa 8kp ja huomenna nappaan viimeisen clomifenin tässä kierrossa. Sitten uusi terolutkuurin aloitus olisi taas kp15. Eihän se raskaus vielä kp 15 näkyis jos olisi tuuri käynyt, eli aloitanko vaan...
  12. A

Clomittaret 2015

Jeee olipas iloinen yllätys tänään kun kp 1 tärähti aivan yllätyksenä, VIHDOIN!!!!!! Laskin, että edellinen kierto sitten venyi semmoiseen 42 päivään (ja huom terolut tauon jälkeen sekoitti ja PIDENSI mun kierron), no nyt sitten olen onneni kukkuloilla kun vihdoin saan aloittaa ensimmäisen...
  13. A

Clomittaret 2015

Mun epämääräiset vudot oli niin epämääräistä tuhrua etten uskaltanut aloittaa clomeja kun en osannut edes sanoa että mikä olis ollut 1. kiertopäivä. Tein varuiksi testinkin mutta se oli tietenkin negatiivinen. Nyt sitten vaan odottelen että pääsen aloittamaan seuraavan terolut kuurin ja sen...
  14. A

Clomittaret 2015

Ihaa82 juurikin näin. Mietin että mitä jos nää menkat ei tästä kummoisemmiksi muutu? Laskenko jostain päivästä oikeasti sitten kp 1? Eilen vuoto oli ihan kirkkaan veren punaista, mutta edelleenkin sitä näkee vain vessassa käydessä eikä suojalle ole tarvetta. Jos mulla on aikasemmin tuhturua...
  15. A

Clomittaret 2015

No niin aloin tänään "tiputtelemaan", vessa käynneillä vuodan - suojalle ei ole ollut vielä tarvetta. Todella outo kierto kun ei ollu mitään minulle ominaisia oireita!! :| Toivottavasti vuoto nyt alkais pian kunnolla eikä jäisi vain tällaiseksi pikku tiputteluksi, että pääsisin clomeihin...
  16. A

Clomittaret 2015

kirpsakka Tuota en edes tullut ajatelleeksi kun ei ole mitään alkuraskaudenkaan oireita ollu, mutta kai sekin voisi olla mahdollista =) En kuitenkaan uskalla vielä antaa sille toiveelle tilaa. Eli odottelen menkkoja kiltisti ensi viikkoon.
  17. A

Clomittaret 2015

Täällä viimeinen Terolut napattu 18.4. Eikä vielä mitään menkka oireita (mulla oireet alkaa yleensä noin viikkoa ennen menkkoja mm. nännit kosketusarat). Odotan kuumeisesti menkkoja, että pääsisi aloittamaan Clomit ensimmäisen kerran! Toivottavasti terolutit ei sekoittaneet nyt mun kietoa :headwall:
  18. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Hei, liitynpä joukkoon kun meillä yritys alakanut todenteolla nyt ja apuna alkaa seuraavasta kierrosta terolut+clomifen. Terolut ollut ja pari kuukauttaa aikaisemminkin tasoittamassa kiertoa joka meni sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen. Mulla on ollut jo jonkun vuoden sellainen orastava...
  19. A

Clomittaret 2015

Heippa ajattelin liittyä joukkoon jakamaan tunteita ja kokemuksia. Tilanteemme on siis se, että olen 29.v ja mieheni 39.v (miehellä entuudestaan 12.v lapsi). Hormonaalinen ehkäisy jätetty pois reilu vuosi sitten (takana 10.vuotta e-pillereitä), siitä puolisen vuotta mentiin keskeytetyillä ja...

Yhteistyössä