Hakutulokset

  1. C

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jee täähän vaikuttaa suht aktiiviselta ryhmältä! =) sapuska: Joo toivottavasti tulis myöhässä.. harmittaa ku menee tää kierto vissiin vähän tohon tulehuksen hoitamiseen kun tuntuu et on sit niin pitkä aika taas seuraavaan kiertoon et pääsis yrittämään. :( Sit pitää taas päästä greippiostoksille...
  2. C

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Huomenta :)! sapuska: Kortsua käytettiin, mä en vaan enää oikein jaksanut mitään hormonaalista ehkäsyä, kun tuntuu että saa nuo pillerit pään niin sekaisin. :D Kerran ollut mulla myös ehkäisykapseli käytössä ja siitä nyt ei ainakaan yhtään mitäään tullut kun mulla saatto yks vuoto kestää pari...
  3. C

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Heips! Minä voisin änkeä itseni mukaan nuoriin vauvakuumeilijoihin! :saint: parisen viikon päästä täytän 20 ja mies 23. Yksi kierto ollaan vasta yritetty ja ekaa kertaa yritin tikutella ovistakin mutta kumma kyllä, en mielestäni kyllä ovista edes bongannut? :attn: En kyllä tikutellut ihan...
  4. C

    Ekat raskaus oireet??

    Töttöröö. Mulla on nyt kolmatta päivää menkat myöhässä, eikä oo ihan äsken ollut. Eilen kuitenkin testasin negan. Häiritsee vaan kun ei nyt tiedä että onko mulla menkat myöhässä flunssan takia (ilmeisesti voi sairastumisen takia myöhästyä?) vai onko tää "flunssa" nyt vaan yks oireista ja testi...
  5. C

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Päivän eka ovistesti tikuteltu ja mun mielestä näin tummaa testiviivaa en oo vielä saanut! :heart: Kuitenkin vielä varmaan negaksi luokiteltavissa? Sekä mä huomasin äsken oikeassa nivusessa sellasen patin.. Apua pitäskö huolestua! :confused: vai onkohan se jokin normaali ovisoire? Ekaa kertaa...
  6. C

    Kuvia plussatesteistä

    Pakko oli tulla ihastelemaan tänne, ihania plussia! :heart: Itse vielä ovisplussaa odotellessa. Hirveen hyvää ja plussantäyteistä alkavaa kevättä kaikille!:flower:
  7. C

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Voi piip mä en osaa. Kerran jo vastasin mut sit kone jotain sekoili. (Niin vissii vai käyttäjä?:D) Muutenkin vasta rekkasin tänne sivulle niin vielä vähän hankaluuksia.. :laugh: Tammityttö. Kiitti vastauksesta! Ajattelin jatkaa tikuttelua niin pitkään että sen huipun nään. Peittoja on ainakin...
  8. C

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Osaisko joku auttaa? Mulla alko edelliset menkat tuossa 23. päivä ja 27. loppui. Lyhyt kierto, vaan 23 päivää. Eli oviksen pitäs olla tänään laskujen mukaan. Eilen oli tosi kiihottunut olokin, eilen ja tänään myös ollut vähäisiä limoja. Myös nippailuja alavatsasta, saattaa olla myös kuviteltua...

Yhteistyössä