Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun mussukat <3

    Heippa. Ei mullakaan paljon oireita ole. Suurin tää jatkuva palelu. En muista et aikaisemmin olisin näin palellu, tosin molemmista olen plussannut kesällä, niin ehkä se vaikuttaa. Pahin väsymyskin on menny ohi. Tosin kuopus on nukkunut paremmin, ei oo niin monesti tarvinnut herätä yöllä...
  2. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Aika vähän tänne tulee kirjoiteltua, lueskelemassa olen käynyt. Varasin ensimmäisen neuvolan ja sain ajan 17.3. Laitan Niinaj91 yv:tä Nokke 6+0
  3. N

    Marraskuun mussukat <3

    Röllineito laitoin viestin :) Kerroin eilen ystäville, tai ei tarvinnut kertoa kun arvasivat jo heti kun kieltäydyin skumpasta :D Ovat kyllä tienneet joka raskaudesta alusta asti, joka kerralla on ollut jotkut juhlat heti alkuunsa. Muille taidetaan kertoa np-ultran jälkeen, äidille ehkä...
  4. N

    Marraskuun mussukat <3

    Minäkin ilmottaudun mukaan. Viikko sitten plussasin. LA on 30.10, mutta mikäli tämä menee kuten kaksi edellisiä raskautta niin marraskuu on pitkällä ennen kun pääsen synnyttämään ???? Kolmatta siis odotellaan, 3-vuotias ja 9kk on kotona.
  5. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Heippa! En olekaan moneen päivään ehtinyt lukemaan. Pahoittelut huonoja uutisia saaneille! Itsellä edelleen hyvä vointi, tissit vaan on kipeät ja pinna kireällä. Lapsille hermostun normaalia helpommin js sit itkuttaa kun on huutanut. Keskiviikkons tein uuden testin ja viiva oli vahvistunut...
  6. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Täällä ilmottautuu yksi lokakuun odottaja, LA 30.10 ja kolmatta odotetaan. Tosin jos entiset merkit pitävät paikkaansa, niin pitkälle marraskuuhun menee. Ehkäpä marraskuisten ryhmä olis parempi mulle, mut malttamaton olen niin tulin nyt tännekin jutustelemaan :) Jotenkin on vielä epäuskoset...

Yhteistyössä