Hakutulokset

  1. Sadovsky

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Ultrasta kotiuduttu ja kaikki oli hyvin! Siellä se tyyppi olla möllötti ja kaikki näytti lupaavalta. Ei paljon niskaturvotusta ja hyvä syke ja hiukan liikahtelikin, kun tönittiin. <3 Tyyppi oli hiukan isompi kuin viikot antaisivat olettaa, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Viikonloppuna olisi...
  2. Sadovsky

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Toki saa udella, onhan se harvinaista puuhaa (ja monet variaatiot onkin nykyään kielletty). Minä siis toimin ystävieni lapsen kohtuna ja biologisena äitinä (he kun ovat molemmat miehiä ja eivät ilman apua voi lasta saada). Ihan koti-inseminaatiolla laitettiin lapsi alulle ja oltiin asiasta toki...
  3. Sadovsky

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Hei, ilmoittaudun mukaan joukkoon! Tänään tuli täyteen 12 viikkoa ja nyt vasta uskallan liittyä tällaiseen ryhmään. Koko ajan kauhea epävarmuus koko raskaudesta, mutta ehkä nyt olisi se maaginen raja ylitetty. Eli: 27.2. / Sadovsky / 29 / KOS / 1 (2) Tosiaan odotamme mieheni kanssa esikoista...
  4. Sadovsky

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Minulla on noita ovulaatiotestiliuskoja 35 kpl ylimääräisinä. Ne menevät vanhaksi kesäkuussa, joten antaisin ne mielelläni eteenpäin tarvitseville. Ilmoitelkaa jos tahdotte, ovat helppoja lähettää postissakin. Laskettu aika oli eilen, joten aika varmaa on, etten enää itse tarvitse. :D...

Yhteistyössä