Hakutulokset

  1. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka vielä kerran! Ajattelin kirjoitella tänne sellaisen viestin, jonka olisin itse halunnut lukea silloin kuin oireet olivat pahimmillaan ja epätoivo iski päälle. Tällä hetkellä olen melkein ”toipunut” tai ainakin oireet ovat lähes kokonaan kadonneet. Joskus vielä tulee tuntemuksia, mutta ne...
  2. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Ajattelin kirjoittaa sen verran, että minulla on vointi parantunut mukavasti ja aion lopettaa ainakin muutamaksi viikoksi/kuukaudeksi tämän palstan seuraamisen, jotta saisin ajatukset lopullisesti muualle kuin ahditukseen. En tiedä mikä on aiheuttanut tämän positiivisen käänteen, mutta...
  3. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei taas! Tuli taas epäuskoisuus siitä, että ovatko nämä pistelyt/tikustelut tosiaan ahdistuksesta/stressistä johtuvia oireita. Kävin siis vielä kerran yksityislääkärillä kysymässä mielipidettä ja sain lähetteen moniin kokeisiin, sillä tämä lääkäri arveli kilpirauhasen liittyvän jotenkin näihin...
  4. E

    Cipralexin vähentäminen, oireet?

    Hei, Tuolla ahdistuneisuuspalstalla olen kirjoitellutkin omasta tilanteesta, mutta aloitanpa uuden keskustelun lääkkeen lopetukseen liittyen. Olen siis syönyt Cipralexia muutaman kuukauden ajan ja nyt pienentänyt annostusta vähitellen, tällä hetkellä annos on 5 mg. Tiedän että lääkettä...
  5. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Effroille sanoisin, että itse nostin silloin annoksen 10 -> 15 juuri siksi että lääke vaikuttaisi nopeammin/paremmin, mutta jälkikäteen olen miettinyt, että ehkä ei olisi kannattanut nostaa. Vointi meni alussa huonompaan suuntaan ja sitten kuitenkaan en huomannut merkittävää...
  6. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Tällä palstalla on ollut hiljaista...tulin kertomaan omia kuulumisiani. Eilen oli tosi hyvä päivä, olo tuntui 99% normaalilta, eli ihon pistelytuntemuksia tai muutakaan ei ollut juuri yhtään. Tänään sitten vastaavasti on ollut huonompi päivä, kuten monesti juuri tämä torstai on. Töissä...
  7. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Onpa täällä tosiaan kaikilla näköjään huono vaihe meneillään! Minulla kaikista vaikeinta on töissä; kun tulen kotiin niin olo helpottuu selkeästi. Ehkä se johtuu siitä, että töissä koko tämä homma alkoi ja työ on sellaista, että adrenaliini virtaa jonkin verran joka päivä pakostakin. Minulla...
  8. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi taas! Vähensin lauantaina lääkettä ja annos on nyt 5 mg. Muutamana aamuna on ollut melkoista ahdistusta ja sydän pompottaa, tänään tuntui jopa rytmihäiriöitä joita minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Onkohan nämä vierotusoireita ja mitenkähän kauan mahtavat kestää? Pelottaa...
  9. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka! Olen samaa mieltä, että on kyllä kumma kun lääkärit eivät osaa kunnolla selittää oireiden taustoja ja tukea ja auttaa potilasta. Ainoa hyvä lääkäri tähän mennessä on ollut se neurologi jolla kävin. Mulla meni monta päivää hyvin mutta tänään sitten iski sellainen tunnin heikompi hetki...
  10. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei, Liittyminen maksoi muistaakseni vajaa 9 dollaria (kuukauden jakso). Olen lukenut lähes koko sivuston läpi ja tosiaan tuntuu että on auttanut. Ensinnäkin oireiden taustat on siellä kerrottu tarkasti ja toipumiskonsteja esitellään runsaasti. Lisäksi lähes joka osiossa vakuutetaan, että...
  11. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka taas! Kirjoitanpa taas kuulumisia. Tilanne on vähän samanlainen kun viimeksi kirjoittaessa, kaksi askalta eteenpäin ja yksi taakse. Pääsiäinen meni kokonaisuudessaan mukavasti ja luulin taas kerran, että nyt kaikki oireet olisivat takana päin. Tiistaina alkoi taas kummalliset...
  12. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka! Minulle kuuluu tällä hetkellä sellaista, että voinnissa on menty kaksi askelta eteenpäin ja yksi taaksepäin. Viime viikko oli kokonaisuudessaan melko hyvä ja taisipa olla kolmisen päivää, jolloin huomasin kaikkien oireideni kadonneen lähes kokonaan! Nyt viikonloppuna on tullut hieman...
  13. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Tipsu1984, löysin tällaisen keskustelun, jossa oli samantapaisia oireita, jotka johtuvat niskoista: Niska- ja selkävaivat • katso viestiketjua - Tension neck eli jännitysniska ja sen oireet Ihan hyvin siis sinunkin oireet voivat johtua niskoista. Lisäksi kun koko ajan miettii...
  14. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka! Minä kyllä uskon, että lääkkeestä on ollut jotain apua, mutta suurin apu on ollut neurologin ohjeista eli palleahengityksestä ja ajattelun muuttamisesta. Olen joka päivä koettanut hengittää ohjeen mukaan ainakin jonkin aikaa ja sitten vakuutellut itselleni (ääneen!) esim. autoa...
  15. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heippa! Kävin eilen siellä neurologilla ja hän oli tosi mukava. Mitään neurologista vikaa minusta ei löytynyt, ja kolme vuotta sitten otettu pään magneettikuvakin oli kaikin puolin OK. Kuulemma jos olisi ms-tauti, sen alku olisi näkynyt jo silloin niissä kuvissa. Nyt olen jo liian vanha...
  16. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minä en olisi millään halunnut lääkkeitä alkaa popsimaan mutta tuntui että on niin epätoivoinen olo, että suostuin mieheni (ja lääkärin) painostuksesta. Ajattelin lopettaa kuitenkin heti kun olen "tervehtynyt" ja ollut normaali jonkin aikaa (jos siis nämä ylipäätänsä tehoavat).
  17. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka! Minua masentaa kun nämä fyysiset oireet eivät ole vieläkään lähteneet vaikka lääkkeitä olen popsinut jo kaksi kuukautta. Välillä on ollut parempia hetkiä, mutta ei tosiaan yhtään kokonaista päivää ilman kummia tuntemuksia iholla tai lihaksissa (en osaa edes sanoa kummassa ne tuntuvat)...
  18. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulle annettiin lääkkeen suhteen ohje että jos ei tule pahoja sivuvaikutuksia niin mahdollisimman nopea nosto 10 mg annokseen, purkin kyljessä luki 3-5 pv 5 mg ja sitten 10 mg. Itse nostin 4 pv jälkeen, sitten noin kk jälkeen lääkärin suosituksesta 15 mg. Nyt olen miettinyt että tuo...
  19. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Mukavaa että monella lääkkeet tuntuvat auttaneen, itsestäni en ole aivan varma...toki huolehtiminen on ehkä vähentynyt ja ajatukset eivät kierrä koko ajan kehää sairauksien ympärillä. Fyysisiset oireet eivät kyllä ole kadonneet ainakaan kokonaan... Minullakin on ollut joskut noita...
  20. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Vielä lisäys että tämä palsta pitää minut järjissäni, kiitos teille! On ihana huomata ettei ole ainoa näistä oireista kärsivä.

Yhteistyössä