Hakutulokset

  1. S

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Häiritsevätkö raskausarvet sinua?

    Ei häiritse. Onhan niiden tuloon maailman paras syy itseäni häiritsi aluksi, miestä ei ole häirinnyt ollenkaan...
  2. S

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Miten ennaltaehkäiset raskausarpia?

    Lähinnä säännöllisellä perusvoiteella rasvauksella, bio-oililla ja veden juonnilla, jolla nyt muutenkin on atooppiseen ihooni hyvä vaikutus. Raskausarpien tuloon vaikuttaa varmaan enemmän ihotyyppi ja perintötekijät, mutta säännöllinen rasvaus on muutenkin osa atooppisen ihon hoitoa niin...
  3. S

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä sinulla on raskausarpia?

    Esikoista odottaessa tuli navan molemminpuolin yhdet arvet. Rintoihin tuli enemmän kun maito nousi. Tässä raskaudessa ei ole tullut ainuttakaan uutta arpea !
  4. S

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Itse olen laittanut bio oilia kasvoille ja käsivarsiin näiden raskausarpia keräävien paikkojen lisäksi, nyt rv 22+5 eikä yhtään uutta arpea. Atooppinen ihoni tykkää ! Tosin kasvoille en laita päivittäin ettei kauheesti alkaisi kukkia ????.
  5. S

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Täälläkin testaaja! Takana yksi raskaus (poika 1v9kk) ja nyt raskaana viikoilla 21+1, tyttöä odotellaan. Itse täytän tällä viikolla 24 vuotta. Raskausarpia tuli muutama navan ympärille ensimmäistä odotellessa, mutta pahimmin kärsi rinnat kun maito nousi. Nyt haluaisin ehkäistä arpia ja...

Yhteistyössä