Hakutulokset

1. H

haamuista haamuin viiva...

:attn: Ai vitsi, pläräsin tässä vanhoja viestejäni ja pakko nostaa tää. :heart: haamuvauva 5vrk tuhisee kopassaan onnellisesti!
  2. H

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

Laiskasti tuli kirjoiteltua, mutta luettua sitäkin enemmän. Kiitos kaikille varsinkin loppuraskauden odottamisen tuskan helpottamisesta :). Meille syntyi poika viikolla 39+4 ja kaikki meni hienosti vaikka vieraskielisessä sairaalassa synnyttäminen vähän jännittikin. Kaikenkaikkiaan projekti oli...
  3. H

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

trisomiaseuloista Surffasin netistä, kun itsekin olin tänään seulassa, ja tässä Tyksin sivuilta kopioituna: Ensimmäisen raskauskolmanneksen trisomiaseula äidin verinäytteestä Niskaturvotustutkimukseen voidaan yhdistää äidin verinäytteestä tehtävä seulontatutkimus. Verinäyte otetaan...
  4. H

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

:x täältäkin. Ei tää oo herkkua, niinkuin kahden ekan jäljiltä muistinkin... Nyt tosin erona se, että oon kotona, ja aiemmin töissä. Viimeksi ainakin meinasi ihan paukut loppua, kun oli kotona pari vuotias pikakiitäjä, ja piti hoitaa työt siinä ohessa. Nythän noita on kaksi (4v ja 1v), mutta...
  5. H

nyt se varmistui että meille tulee pikku kakkonen

Onnea!Odotuspuolella nähdään. Laske kalenterista 40viikkoa viimeisistä kuukautisista tai sitten 38 viikkoa hedelmöittymisestä (ovat noin aikoja, jos kierto pitkä tai epäsäännöllinen) :flower:
  6. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Moi! Vihlontoja äkkiliikkeissä täälläkin ja maha näyttää iltaisin siltä kuin oltaisiin jo paljon pidemmällä. Oon tulkinnut vihlonnat sektiokiinnikkeistä johtuviksi. Välillä tosin epäilyttää, että tyrää pukkaa, kun sen verta paljon sattuu :D . Kohta pitäisi ryhdistäytyä neuvola-asioiden kanssa...
  7. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Jaahas,täytyy täälläkin päässä sitten liittyä tähän 5+2 pinoon :), hauska kun täällä mennään niin samoilla viikoilla kaikki. Mulla vasta "nälkävaihe", ihmeen vähän väsyttääkään vielä (ja siitä seuraa tietty ajatus, että onkohan kaikki kunnossa?!?). Joo, tää on niin tyhmää tää oireiden/tai niiden...
  8. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Rauhoittavia ajatuksia Lizardille ja heippa myös muille! Kyllä teidän perheellä olisi jo aika saada onnea, joten uskotaan parhain päin :) . Mä oon täällä mässäillyt tasaiseen tahtiin, edellisistä oksulaihtumisraskauksista viisastuneena ?! Toisaalta odottaa kuvotusta, niin että tietäisi...
  9. H

Ette usko mitä katselen :) (Huom. varsinkin ulkosuomalaiset)

mistä mistä? siis netin kautta? nimimerkki tarvetta olisi...
  10. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Oon teitty klassisesti unohtanut merkata kalenteriin tarkan viimeisten menkkojen alkupäivän (Kaameeta olla näin lahopää jo ennen imetystä, lapsiparat...), mutta muistaakseni katselin kalenterista 23.9. Plussasin siis maanantaina vasta hailakasti, joten alkuviikoilla vasta ollaan. :hug...
  11. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Siis päivitystä tilanteeseen: Ollaan 31 ja 32v me vanhemmat, ja perheessä edelliset lapset -04 ja -06. Kolmonen lähti yllättäen (mutta ihan toivotusti) ekalla yrityskierrolla alkuun, ja nyt siis jännään, että onko se km vuoro osua kohdalle :/ . Synnytän todennäköisesti ulkomailla, vielä vähän...
  12. H

Mullakin Kela-asioita (äitiysavustuksesta).

ai onko siinä joku rastituskohtakin :D , ehkä aika on ajanut ohitseni :D :D
  13. H

joo, juuri näin että oli joku vapaamuotoinen "palkkatiedot toimitetaan myöhemmin" -teksti
  14. H

mun mielestä hain eri lapulla pakkausta ja töistä toimittivat sen palkkakaavakkeen sitten myöhemmin rahan määrittämistä varten, juuri saman syyn vuoksi
  15. H

***SYYSMASSUKAT 2008***

Hei kaikille! Vähän mietin taikauskoisesti, että kannattaakohan näin pikkuviikoilla olla jo näin kovasti "raskaana", siis tarkoitan itseäni, kun en meinaa millään maltaa odotaa viikkojen kertymistä :attn: . Siis naurattaa jo itseänikin, kun oon tänään hypistelly jo vanhempien lasten...
  16. H

äititiyspäivärahasta kyssäri

B) Täytyy varmaa elää toivossa (ja jännityksessä) kevääseen saakka, kun näkee pysyykö masuasukki matkassa mukana. Ärsyttävän kapulakielistä tekstiä, äkkiseltään ton tekstin voi tulkita miten vaan. Kaikenkaikkiaan oon kyllä varsin tyytyväinen kelan lapsiperhe-etuuksiin, jotta en sitä ryhdy...
  17. H

äititiyspäivärahasta kyssäri

En saanut kelan sivuilta selkeää tietoa... siis jos uusi äitiysloma on edellisen lapsen ollessa alle 3v, niin päivärahaksi voi saada saman kuin aikaisemmalla lomalla. Mutta entäpä, jos kyseessä on jo kolmas äitiysloma, ja tämä kakkonen on sen alle 3v, niin saakohan vielä samaa? Olikohan...
  18. H

Rv 4+3 - milloin voi huokaista?

Onnea! Pakko tuupata itsensä käväisemään tänne, koska viikkoja 4+4 eli lähes samat B) Aika epätodellinen olo on maanantaisen tosi haalean plussan jälkeen, mutta uskottava se kai on. Kieltämättä mietityttää, kun kyseessä jo kolmas kerta, että joko se on nyt keskenmenon tai muun hässäkän aika...
  19. H

Kysymys raskaustestistä...

:flower: Täällä ihan samat tunnelmat, tosin nyt vasta haamuilta menossa, ja pah kun ei ole sitä toista testiä heti!!!
  20. H

haamuista haamuin viiva...

Meitin kolmas "haamuvauva"

Yhteistyössä