Hakutulokset

  1. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    hui !! Kkm jälkeen kp 34/28-30, voiko kkm sotkea ovista? Vuotoa kesti parisen viikkoa... Plussatuulia ! Onnea plussanneille roppakaupalla ja tarroja ja liimoja matkan varrelle !
  2. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    tällaista tänään... Plussatuulia kaikille :)
  3. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tässä vielä tiheustettavaa :D
  4. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tulis sit se täti jo :( toivoin ettei kierto veny mahdottomiin... Viivanpaikka ? Empuska? :)
  5. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mitäs mieltä te ootte ? Itse kyllä pidän negana. Kkm jälkeen kp 31/28-30 ja nega km jälkeen tehty 2vko sitten. Plussatuulia puhaltelen kaikille :)
  6. C

    Kohtalotovereita ?

    Heippa. Jaan nyt meidän tarinamme tänne, koska itse olen koittanut lukea aiheesta ja sitä kautta saada vertaistukea. Josko tarinastani olisi jollekkin jotain lohduttavaa hyötyä, ainakin se että kukaan ei paini keskenmenonsa kanssa yksin vaan meitä on monia muitakin. Meidän tarinallamme ei...
  7. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image tais olla pc oikeessa <3
  8. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyllä siinä Befuliini jotain niin kun näkyis :)
  9. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    En kyllä oikein usko ovis mahdollisuuteen. Mutta sen myönnän että pc oli aamupissasta ja digi tehty kolme tuntia myöhemmin:ashamed: hätäinen kun olen...
  10. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Olisko noin ? Mulla on takana kaksi keskenmenoa ja hetkeksi nousi toiveet jotka digi romutti :( onko kellään vastaavia kokemuksia että liuska olis haamuplussa ja digi nega? Mun tuo liuska on vahvistunut nyt kolmena päivänä...
  11. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa immeiset mulla on pulma :( Tuollainen tuli aamulla pc:llä ja digi näytti perään negaa :( mitä tää nyt on ? Kp 27/28-30
  12. C

    Kaksi alkuraskauden keskenmenoa

    Hei. Kuinka olette toipuneet perättäisistä keskenmenoista, entä miltä ajatus uudesta raskaudesta on tuntunut? Meillä on takana nyt kaksi alkuraskauden keskenmenoa. Ensimmäinen elokuussa rv 7 ja toinen nyt tällä viikolla rv 5+1. Yhdet kuukautiset siis tulivat edellisen jälkeen ja olinkin...
  13. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Se vahvistuu !!! Aamun pc testiajalla image Kääk !!! :heart:
  14. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tässä olis tän päivänen, eilisessä ei kai kameraan jääny mitään :( image
  15. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Eikö sullakin näy noissa alemmissa haamut ? :)
  16. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image näättekö mitään tässä ? :O
  17. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Toivottavasti Unnaunna saat pian vastauksen tuohon tietämättömyyteen :) epätietoisuus on kaikista kurjinta. Mä tein äsken pc:n ja se taisi olla viallinen, ensin ei meinannut tulla edes kontrollia, se ilmestyi lopulta siihen hyvin hyvin haaleana ja viereen toinen yhtä haalea viiva. Mitähän...
  18. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp 26/28-30 ja dpo 11 +-1pvä , eilen siis nuo tehty.
  19. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heissan ! Olen seurannut juttujanne pidemmän aikaa :) Nyt uskaltauduin kommentoimaan kun minulla on outo tilanne. Pregcheck antoi peräkkäisinä päivinä haamujen haamun, mutta viimeisenpi oli kuitenkin vahvempi koska sen näki mieskin. Digi näytti kuitenkin ei raskaana :( Mitähän ihmettä ...

Yhteistyössä