Hakutulokset

  1. Sexy girl 88

    Tykkääkö muut saada piiskaa etupyllylle?

    Aloituksen tuhmuutta lieventääkseni käytin otsikossa tuota sanaa.. ;) Aina puhutaan piiskaamisesta pyllylle, mutta nauttiiko muut siitä, kun nahkavyö rävähtää pimpin puolelle? :P Yksi asioista joista nautin eniten..
  2. Sexy girl 88

    Tykkääkö muut saada piiskaa etupyllylle?

  3. Sexy girl 88

    Minkä näköisistä naisista te muut bi-seksuaalit pidätte?

    Tämä vain naisille! Itse pidän blondeista, tyttömäisistä ja sellaisista kiltin oloisista.. Pienet tissit on parhaat. :P
  4. Sexy girl 88

    Pimpin ja jalkapoikien yhteys?

    Anteeksi, taas aloitus joka koskee pimppiäni, mutta: tietäisikö joku täällä, mistä johtuu, että aina kun minulla on pimppivaivaa (vti, tulehdus tms.) niin jalkapohjia kihelmöi ja tuntuu inhottavalta? Taas on pimpissä jotakin kutinaa ja jalkapohjia kihelmöi. :/ En uskalla lääkäriltä kysyä, kun ei...
  5. Sexy girl 88

    Olen harrastanut seksiä erään palstalaisen miehen kanssa :D

    Arvaa kenen?
  6. Sexy girl 88

    Saakohan sossun lapulla millaset kengät vaan.

    Ollaan joskus haettu tt tukea ja viimeksi sossussa tuli puhetta että saataisiin joku lappu millä saa koko remmille talvikengät kenkäkaupasta. Mutta onkohan siinä joku rajoitus että ne pitää olla tietynlaiset tai juuri talvikengät? Olen kuolannut eräitä stiletti korkoisia bilekenkiä mutta mulla...
  7. Sexy girl 88

    Olipa kosteat pikkujoulut ;)

    Lipsahti vähän tuhmailun puolelle ja löysin itseni erään työtoverin sängystä. Mutta ai kun teki namia, alapää on vieläkin hellänä. :P Onkos muilla ollut jo tuhmia pikkujouluja?
  8. Sexy girl 88

    Kellään pimpissä lävistystä?

    Haluaisin kaikenlaisia kokemuksia. :)
  9. Sexy girl 88

    Tykkäättekö näyttää seksikkäältä rumempien kavereidenne seurassa?

    En tiedä olenko kamala ihminen, kun myönnän tämän, mutta minä tykkään.. :/ Nautin suunnattomasti laittautua seksikkääksi esim. yhteisiä illanviettola varten, joissa on osallisena myös kavereiden miehet. Saan tyydytystä niistä himokkaista katseita joita saan miehiltä. Vähän hävettää tämä mutta...
  10. Sexy girl 88

    Pitääkö kissanruoka lämmittää?

    Kissa ihmiset huom! Meille on tullut kissanpentu ja nyt mietin että pitääkö kissanruoka lämmittää ennen tarjoilua? Kun eihän vauvvoillekkaan anneta korviketta kylmänä.
  11. Sexy girl 88

    Kuka näistä kolmesta on viihdyttävin?

    Kuka näistä on Äityleiden viihdyttävin persoona: a) Etis b) Serttilä c) Vipe d) joku muu? Itse äänestän Vipeä.

Yhteistyössä