Hakutulokset

1. O

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Kiitos kaikille tuesta. Elämä tosiaan on epäreilua. Perinnöllisyyslääkäriltä saimme tietää, ettei tämä meidän tapaus ole periytyvää laatua. Jos uusi raskaus tulee, pääsemme halutessamme tarkempiin seulontoihin heti. Uutta raskautta saa yrittää kun on tullut yhdet kuukautiset keskeytyksen...
  2. O

Omalla kohdallani tarinalle ei tullut onnellista loppua. Eilen tuli soitto ja lamaannuttaa uutinen, trisomia18. Koska lapsella ei ole toivoa elämän jatkumisen/terveen elämän suhteen, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin päättää kärsimys mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Tuntuu hirveältä ottaa oman...
  3. O

Hei, palaan taas tänne omia tietoja päivittämään. Kävin eilen neuvolassa, jossa sain veriseulan tulokset. Mun vauvalla on jo todettu se 5 mm niskaturvotus + turvotusta muualla kehossa. Veriseulapapereista näin että on 1:5 todennäköisyys saada trisomia-18 tai -21 lapsi. Varsinkin papp-a arvo...
  4. O

Kiitos kaikille kokemuksia jakaneelle. Mamine, voi kun kuulostaa rankalta! Ei muuta kuin jaksamista. Itse uskon vahvasti kohtaloon ja siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Useimmilla naisilla kuitenkin jonkilaisena lohtuna on se, että uutta raskautta voi aina uudelleen yrittää...
  5. O

Hei, minä liityn myös mukaan huonojen uutisten saajana. Olen kahden ihanan ja terveen lapsen äiti, ja erittäin kiireinen yrittäjä. Olen siis hyvin onnekas että olen jo saanut kaksi tervettä lasta. Olen sitä aina pitänyt suurena elämän ihmeenä. Kolmas ja erittäin toivottu lapsi ilmoitti...

Yhteistyössä