Hakutulokset

  1. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Moi kaikille. Täällä pärähti plussa testiin. Itse asiassa jo viikko sitten (11.1./ yk 2), mutta olen ollut reissussa enkä siis nettiin ole päässyt ilmoittelemaan. Oon ollu niin jotenkin pihalla kaikesta ja pöllämystynyt tästä kaikesta että huhhuh :D eli mut vois kai sit merkitä tonne...
  2. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Oon nyt kyl vähän myöhässä, mutta hopessille hurjasti onnea! Toivon, että muillakin jännäävillä olisi tärpännyt! Samaistun kyllä pipiipan kommenttiin tuosta myötäsurusta, mullekin tulee suru puseroon kun lukee muiden vastoinkäymisistä :c Mutta tosiaan, sitä vartenhan täällä poristaan, että...
  3. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Moi taas kaikille! Olen pitänyt vähän hiljaisempaa eloa täällä nettimaailmassa viime aikoina, kun oon saanu jonkun ihme luovuuspuuskan ja kaikennäköistä pientä askarrellut perheelle joululahjaksi. Ensin intouduin kirjansidonnasta ja parissa päivässä tekaisin intohuumassa 7 (!!!) luonnoskirjaa...
  4. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    No täällä löpsähti veret housuun tänään :D onneks ei mitkään hirmukorkeet odotukset vielä ollu enkä siihen testiinkään ehtinyt rahojani mennä turhaan laittamaan. Eli nyt siis KP1/36 ja YK2 :)
  5. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Voi apua, Bumpylle nyt ihan törkynä ONNEA! :D Kyllä se pieni siel matkassa pysyy! MoiiMama, hyvä että asiat selvis! Samaa mieltä kyl Bumbyn kans, että noissa kaikenmaailman lääkärilausunnoissa pitäs olla joku lääkäri-suomi -sanasto mukana, että tämmönen tavallinen tallukkakin ymmärtäs mitä...
  6. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    No täälläpä ollaan vähän jännän äärellä, nyt menossa kp 33/??. Ei mitään merkkejä et täti punainen olis tulossa kylään, kai tässä täytyy testin ostoon lähteä lähipäivinä. Että elossa ollaan ainakin tällä suunnalla! :D Mitäs tosiaan muille kuuluu? Ja MooiMama, ikävä kuulla että teille tuli...
  7. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Huiii onnea hirmuisesti kaikille plussanneille täältäkin! Varmasti kamalaa piinailla, mutta en siltikään voi olla innostumatta teidän muiden puolesta :D Täällä alkas olla kierron puoliväli käsillä (siis jos nyt pysyis samana kuin noi pillerikierrot oli), vähän hassuja oireita on ollut tässä...
  8. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy, oiiii, miten jännää! Toivottavasti pysyy mukana menossa ja kaikki muutenkin hyvin! :) Täällä itse mietin ja ihmettelen kun mahassa tuntuu välillä vähän hassulta. Viimeisen pillerin nappaamisesta on nyt 10 päivää, välillä tuntuu vähän semmosta tosi lievää menkkajomotusta tuolla...
  9. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy, kiitos ja kumarrus! Toivotaan tosiaan että itsekukanenkin pääsisi pikimmiten onnellisten odottajien puolelle :D Ja joo, olen kans ollut tosi yllättynyt tuon toisen puoliskon innostuksesta. On tosin melko varmasti miehen nyt 2v veljentytöllä osuutta asiaan, on onnistunut ilmeisen...
  10. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tsempit täältäkin kaikille tällä haavaa lyhyemmän tikun vetäneille! :hug: Täällä nyt kp 6/??, harmittaa kun en pysty varmaksi laskeskelemaan vielä tuota kierron pituutta :D Toivottavasti ei nyt ihan loputtoman pitkäksi sitten venyisi. Olen tässä pari päivää ollut vähemmällä netinkäytöllä, kun...
  11. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    ModusOperandi, 26, KP 2/??, YK 1, YA 11/2014, TJOT Moi kaikki, varovaisesti täältä huhuilen, josko liittyisin joukkoon toiveikkaaseen. En pysty liittämään tietojani fiinisti tuohon taulukkoon, kun olen tämmöinen mobiilisurffaaja ja muutenkin aika uusi täällä foorumilla :) Täytyy tunnustaa...

Yhteistyössä