Hakutulokset

1. H

40+ so what wol.13

Heippa kaikki! Mulla kp 11 ja ovis ovella. Aamulla oli digissä jo tosi vahva viiva, mutta ei vielä hymynaamaa. No, se tulee huomenna. Ja hyvä, ettei vielä tänään tullutkaan, kun ei ole miestä maisemissa. Huomenna sitten on ja saapi kyytiä ;) Oon tosi onnellisesti (taas kerran) päässyt irti...
  2. H

40+ so what wol.13

Tänään kp 1. Ovis oli kp 13, seksiä perkeleesti ja kierto 28 päivää. Ihan meni oppikirjojen mukaan tämäkin kierto, paitsi, että niissä kirjoissa kerrotaan, että tällä tyylillä pitäis tulla vauvoja :mad: Anteeksi ruma sana. Ja tsemppiä teille kaikille!
  3. H

40+ so what wol.13

DPO 14, ei oireita, eikä vuotoa. Plääh. No huomenna on 28/28, joten eiköhän silloin ala. Eilen illalla kyllä olin jo taas toiveikas kun lämmöt oli superkorkeella ja palelin koko illan, mutta yöllä en sitten saanut nukuttua ja aamulla oli jo lämmöt romahtaneet tosi alas ja tissitkin jo...
  4. H

40+ so what wol.13

Vauvatoiveinen, yksi ystävä raskautui viime keväänä juuri noin, että inssi tehtiin, kun ovis oli jo tapahtunut. Ja on nyt siis onnellinen odottaja. Toivon superkovasti, että teillä kävis samoin. Posket kastui, kun luin sun tekstin. Jotenkin tuo yrittäminen ja väsyminen niin osuu ja uppoaa. Oon...
  5. H

40+ so what wol.13

DPO 13, eikä tippaakaan raskautunut olo :( Pienen pientä menkkatunnetta alakerrassa, ei muuta. Toissailtana tuli paperiin tippanen punaista, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt. Tissit vielä vähän kipeät, mutta eiköhän nekin iltaan mennessä luovuta. Lämmöt kyllä nyt mystisesti onkin tänään vähän...
  6. H

40+ so what wol.13

Vauvatoiveiselle onnittelut komeasta follista! Tosi hyvän kokoinen. Varpaatkin on pystyssä =) Vauvahaaveita, kiitos tsemppauksesta, mutta kyllä tämä kierto nyt vaan taitaa olla jo menetetty. Eniten masentaa se, että aamulämmöt on niin alhaalla. Tosin mun mittaukset nyt on mitä on, en ole...
  7. H

40+ so what wol.13

Täällä luovutusfiilikset. Lämmöt on jo laskusuunnassa ja pientä menkkatunnetta pukkaa. Tissit ei ole vielä luovuttaneet :D , mutta kyllä tämä kierto vetelee selvästi viimeisiään. On muuten tänään DPO 10, mutta eipä väliä. Ovis ihan varmasti tapahtui ja simppoja laitettiin matkaan kyllä...
  8. H

40+ so what wol.13

Kiitos äiskä-73 piinailijoihin kirjaamisesta. Yritän olla myöntämättä, mutta kyllähän tässä aika vahvasti piinaillaan. Viime yö meni ihan pilalle, en saanut nukuttua, kun jotenkin hermostutti tämä homma, taas. Yritin kaikki rentoutumiskeinot, mutta eipä oikein auttaneet. Nyt onneksi on päivä...
  9. H

40+ so what wol.13

Olen täällä sen pikaisen plussani jälkeen roikkunut lähes joka päivä, joten päätinpä nyt sitten paljastaa itseni :D Siis täällä hengaillaan ja kaikki teidän viestit olen lukenut. On se kumma, miten sitä löytää aina toivoa jostain, tällä kertaa siis siitä parin päivän plussasta. Vuoto kesti...
  10. H

40+ so what wol.13

Vauvahaaveita, mulla kävi nyt selvästi vähän samalla tavalla kuin sulle. Että, kun sen plussan sai ja menetti, niin huomasi, miten sitä vielä kuitenkin haluaa. Tosin sillä erolla, että en koskaan ajatellut, että meidän lapsiluku olisikaan täynnä. Pakotin vaan itseni lopettamaan kuumeilun, kun ei...
  11. H

40+ so what wol.13

Vauvatoiveinen, onko teillä millasia hoitoja suunnitteilla? Mietin vaan, että piikkejä sinänsä ei kyllä tarvitse pelätä. Olen itse aina ollut nuorempana tosi piikkikammoinen, mutta piikittelin kyllä sitten Pregnyliä, Ovitrelleä ja Gonalia ihan luontevasti. Pääsääntösesti ei sattunneet ollenkaan...
  12. H

40+ so what wol.13

Jimima, harmitus, kun tuli nega, mutta sulla on oikea asenne :) Juuri tämä voi tosiaan olla SE kierto! MaiMei ja muutkin asiaa pohtineet, mäkin olen miettinyt (vähän pakostakin) sitä, mitä hyviä puolia siinä on, jos vauvaa ei tulekaan. Ja mietin, että mitenköhän sen yleensä tässä iässä...
  13. H

40+ so what wol.13

Äiskä-73 ja MaiMei halit tuli perille, kiitos! Ja kiitos muillekin pahoitteluista ja tsempeistä. Vuoto alkoi =) Tällä kertaa oon siitä iloinen, vaikka olis ollu ihanaa saada kesävauva. Mutta lueskelin tietoja ja kokemuksia varhaisista keskenmenoista ja kyllähän se aika karulta vaikutti...
  14. H

40+ so what wol.13

Ihana iso kiitos kaikille onniteluista :heart: Ne tuntu kyllä niin hyvältä sillon kun ne luin. Mutta eihän homma tietenkään edenny sitten tän pidemmälle :'( Jatkoin onnellisena testailua ja mietin jo miten kennellekin sitten joskus kerrottaisiin...Mutta eilen illalla sainkin sitten vaan...
  15. H

40+ so what wol.13

Iik ja kääk! Oon sitten raskaana! Kaikkien tuskien ja pettymysten ja monien vuosien jälkeen oon vaan yhtäkkiä luomusti raskaana. Ihan käsittämätöntä. Eilen illalla sain haamun ja nyt oon jo tehnyt tänään neljä testiä :laugh: ja kaikissa näkyy enemmän tai vähemmän selvä plussa. En ois tätä...
  16. H

40+ so what wol.13

Kiitos äiskä-73 :) En ois millään enää uskonut, että pääsen vielä tämänkin kokemaan...siis jännittämisen. Raskaudesta nyt ei vielä tiedä kuitenkaan. Mutta tässä tilanteessa on jo ihan ihme, että on edes jotain pientäkään syytä jännittää. Oon itse asiassa siitäkin tosi kiitollinen, vaikka...
  17. H

40+ so what wol.13

Aurinkoista päivää kaikille kuumeilijoille! Joskus kauan sitten kirjoittelin täällä, mutta nyt kuitenkin palailen tänne tavallaan ihan uutena ja ulkopuolisena. Olen lueskellut teidän juttuja eilen ja tänään ja yrittänyt etsiä täältä jotain henkistä tukea tilanteeseeni... Eli kirjoitan nyt...

Yhteistyössä