Moikka vaan kaikille tasapuolisesti :D Ajattelin minäkin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne...
Vauvan potkuja olen jo tuntenut joka päivä 24/7 :laugh: tuntuu aivan ihanalta tietää että se tosiaan on siellä.
Työt lopetin kovien selkä kipujen takia, maanantaina sain tukiliivin jospa se helpottaisi...
Mulla on jo 22.5cm ja viikkoja ei ole vasta kun 20+3 :D
ja mulla on ainakin kaikki arvot kohillaan ja eilen rakenne ultrassa vauva oli ihan normaali kokoinen :)
En vaan kyllä saanut selvyyttä miksi se on mulla niin iso
Heippa vaan :)
Tänään olin rakenne ultrassa ja kaikki oli hyvin vauva vastasi viikkoja ja muutenkin oli oikein reipas.
Kättärillähän ne ei yleensä suostu kertoo sukupuolta mutta tkli ultraaja sitten poikkeusen :D Näin alustavasti meille on tulossa pikkuinen prinsessa :heart:
minä olen 23 v esikoista odottava tuleva äiti
la on kanssa 30.12.07 :D
asustelen tässä korson läheisyydessä
otappa yhteyttä jos kiinostaa vaikka s-postiin
stellaberglund@netti.fi huom muutkin saavat ottaa yhteyttä :)
Minä olen menossa tänään lekuriin hakemaan sairaslomaa takaisin töihin en enään palaa.En pysty fyysisesti enään siihen, alamahaa vihloo joka kerta kun alan mattoja ottaa lattialta pois tai kyykin sängyn alla imuroimassa olen(kotisiivoja :D ) +huonekalujen siirtely. Että näin täällä katsotaan...
Minäkin kävin juuri neuvolassa pitkästä aikaa :)
Kaikki arvot oli kohillaan ja syke oli noin 137-140 eli olisikohan sittenkin tyttö :D Mutta outoa oli se että mun kohtu on 22.5cm pitkä se kait johtui mun lantiosta tai jotain osaako kukaan kertoa miksi se on noi pitkä jo se on niin kuin...
Me ollaan jo päätetty pojalle nimi
siitä tulee Sebastian Rafael :D Tytölle en saa mitenkään keksittyä nimeä siis olen kirjoittanut yhden vihon täyteen tytön nimiä ja mikään niistä ei kolahda :'( Olen kyllä miettinyt jotain vääntämistä Eevasta kuten Eveliina,Eva tai Eve Mummini nimi siis oli...
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa ja pahoitteluni kaikille jotka saaneet huonoja uutisia :hug:
Tänne ei kuulu mitään erikoista paitsi että mulla on kesäloma jee.
Meidän piti mennä telttailee norjaan mutta ei se sitten onnistunutkaan kun jouduttiin maksaa vakuutusmaksuja yli 400 euroa se on...
Tuli mieleen tuosta itkemisestä :D
Mä olen nyt monesti herännyt yöllä itku silmässä siis ihan hysteerisesti itkenyt :o Mies herännyt ja ihmetellyt mikä mua vaivaa :laugh: ennen ei kyllä tälläistä ole ollut.Välillä muistan mitä unta olen nähnyt ja välillä tosiaan saa ihmetellä mikä mua oikein...
Olisiko joku niin kiva ja vaihtaisi ton mun la 30.12 jo kun olen niin hölmö etten tiiä miten se toimii heh heh =)
Kirjasta jo lueskelin että tällä viikkolla voi ehkä tuntea (pienoisia)Potkuja/kosketuksia :D Voi kun se tekisi jo jotain odotan innolla :)
T:Tahtoo äidiksi ja Vaavi tasan 14...