Hakutulokset

  1. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Voi kiitos taas Jampu lohduttavasta viestistä. varasin juuri aikaa sydänkeskukseen, että tutkivat nyt sydämen kunnolla. Tosin olen väsyksiin asti kuullut lääkäreiltä, että ne on niitä vaarattomia lisälyöntejä. sain kuitenkin lähetteen tutkimukseen. antaa kuulema minulle varmuuden, että sydän on...
  2. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heipä hei, Lueskelin taas sivua ja huomasin, että täällähän on muillakin tuota heikompaa jaksoa menossa. Sama täällä. Mulla on toi sydän vain se isoin ahdistukseen reagoiva ja olen ollut välillä tosi maassa, kun rytmärit vaivaa lähes koko päivän puuskittain, yöt saan onneksi nukkua ilman...
  3. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    heipä hei Taidan olla ainut nyt joka ei käytä mielialalääkkeitä pääsääntöisesti. kohtauslääkkeenä on opamox tarvittaessa. Oireeni kuitenkin ovat kanssa vähentyneet huomattavasti. Minullahan oli kanssa noita lihasnykyinöitä, voimakasta vapinaa, kordinaatio- ongelmia, näköhäröjä, huimausta...
  4. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heipä hei, Joku tuolla kysyi, että onko ollut pelkoa hulluksi tulemisesta. On minulla. mulle on useampi mielenterveyshoitaja, psykiatri sanonut, että kun ymmärtää pelätä hulluksi tulemista, ei silloin todellakaan olen vaaraa tulla hulluksi. Sitä ei kuulema itse tiedosta, eikä pelkää. :) haluan...
  5. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    helvetti irti taas päässä. Hyvin vähäsillä neurologisilla oireilla on menty muutama viikko. toi sydän on vaan pitäny sen aikaa olon sellaisena, ettei kovin pääse fiilistelemään paremmin menemisellä. No työpaikan jutut meni niin, että laitoin eteenpäin esimiehen suhtautumisen minua kohtaan...
  6. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heipadei, täällä on kivan vilkasta ja kivaa, kun mukaan on tullut uusia kirjoittajia. Kävin hierojalla ja sain viimein tunteen terveestä kädestä. Sehän on vapissut, varsinkin peukalo, tavarat on tippunut ja käsi on ollut melko hallitsematon, ihan kuin ei olisi edes oma. laitettiin vasen käsi...
  7. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitos kannustuksesta <3. Effroi, toi mitä sinulle on sanottu, sitä samaa olen kuullut myös itse, psykiatrin lausunnoissa jne. Olen työkykyinen, kun järki hallitsee ja tunteet eivät pääse viemään ihan sairaaseen tilaan, mutta se tunteiden ja ennen kaikkea pelkojen aiheuttama tila sisällä on...
  8. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Se on nyt kanssasisaret kova viikko edessä. Huomenna työterveyshuolto ja perjantaina napotan apulaisjohtajan edessä. Eniten pelkään, etten tule ymmärretyksi oikein, tai että asiaani vähätellään. Sitä olen kokenut niin paljon lapsuudesta asti, mutta olen päättänyt että minä piru vie tulen...
  9. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Täällä rouva yrittää pitää pään kylmänä. Eilen paukahti keskisormesta verisuoni tuosta noin vaan. Ja reiteni ovat kanssa ihanan pilkulliset. Tiedänhän minä, muistan että tätä on ollut aiemminkin, mutta.....
  10. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei tipsu, minulla on ollut tuota puuroutumista. Muistan kun yritin kerran ja usemmankin lukea lapsille satukirjoja. Tuntui, että suu ei tottele, kieli oli ihan omituisen kankea, sitä ei vain saanut tottelemaan, sitä väsytti, leukoja poltteli ja kiristi ja pahinta oli se, että äänihuuliin rupesi...
  11. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Jampu, mäkin olen lähtenyt tuolle tielle. Ei muusta apua oikein :) Hyvä tie on ollutkin itsetuntemuksen silmin katsottuna. Siitä alkoin lukea paljon kehotietoisuus kirjoja. Itkin ja luin ja kiittelin viisasta kehoa, joka kerto mitä ei itselle uskaltanut myöntää, vaan eli ikään kuin valheessa...
  12. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    menikin ihan kivasti muuan päivä. tänään soitto työterveyshuollosta ja suunnitelmia tulevaan. jo iski epäilykset omasta voimasta ja kestävyydestä, kyvystä pitää puolensa yhteisessä palaverissa esimiehen kanssa, joka uuvuttanut jo monta alaista saikulle. Alkoi rytmihäiriöt, joista olin vapaa jopa...
  13. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Eikä mulle ole tullut mitään ikävää tosta opamoxista, mutta enpä ole sitä paljon mitään käyttänyt. Ehkä siitä vaivoja ja sivuvaikutuksia tulee, jos enemmälti käyttää. En tiedä, kun suuremman määrän käyttöä ei ole ja kaikin keinon sitä vältänkin, kun riippuvaiseksi kuulema tekee. Mulla alkoi...
  14. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Opamoxista mulla tulee sellainen olo kehoon, että vievät kauhean raskaan taakan pois keholta. Sellainen selkeä ja kevyt olo. Rauhoittaa sykettä ja vie vapinan pois. Ei vie minulta se pieni määrä toimintakykyä. tekee niin paljon selkeemmäksi ja rauhallisemmaksi olon. Illalla taas rentouttaa...
  15. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    mulle määrättiin toi cipralex, eikä passannut ollenkaan. Kuumeilin, oksensin, tuli verenpurkaummia ja kouristuksia viiden vuorokauden käytöstä. olivat sitä mieltä ja olen kyllä itsekin, ettei ainakaan vielä lääkkeitä, paitsi opamoxeja. Niistä piisaa mulle rentoutusta 1/3 osalla taplettia...
  16. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    kannatan jampun ehdotusta :) Kuule huolimuori, mulla on todella paljon tällä hetkellä samanlaisia oireita kun sulla. Vähän ihmeissäni menen ja eniten pelkään tosiaan noita rytmäreitä. Niin voimakkaita. Huimaa välillä todellakin kovaa. Heittää taaksepäin ovelasti. kädet on tärissy ja...
  17. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei, kiva kun kirjoitit effroi. mä olen tässä viime vuosina kulkenut lääkärillä niin, etten oikein usko kaikkea mitä sanovat. Varsinkin psykiatreihin on mennyt luotto. Mutta on onneksi tullut niitä lääkäreitä, joihin olen sitten pitänyt hoitosuhteen, kun tietää että tutkivat, eivät arvele. Ja...
  18. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Rytmihäiriöt jatkuu. argg. Ei jaksas kyllä enää.
  19. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Voi huolimuori sama täällä. Uni antaa odottaa ja jos yöllä herään, niin saa taas unta oottaa. Rytmihäiriöt olleet iltapäivästä asti voimakkaat ja välillä tuntuu, että kyllä se sydän tulee pihalle ja oikein hengitystäkin nyksee toi sydän. itkenyt olen ja kauhuissaan, kun kuukauden päästä töihin...
  20. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Sain viime talvena jonkin ihan järjettömän paniikkikohtauksen kesken pyykin pakkauksen. Se oli hieman erilainen kuin aikaisemmin. Sydän jyskytti sitten alkoi sellaiset rytmärit, että oksetti ja pyörrytti. Miehenihän sitten soitti ambulanssin ja rytmi oli silloin niin sekava, että ottivat...

Yhteistyössä