Hakutulokset

1. D

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Kiitos paljon!! =):heart:
  2. D

Mun täytyy nyt jättää tää ketju... Oon tehny perjantai aamusta lähtien plussatestejä urakalla ja kyllä: vahvistuu :)! 20kk siihen menikin, ei meinaa tajuta! Mutta onnea teille pudotukseen, ehkä mäkin tulen takasin vielä, toivottavasti vasta joskus ens vuonna.
  3. D

Kiitos Mariah33 EILINEN PAINO 86.1KG Eilen lopetin tupakanpolton, pe alkaa menkat ja su saa syödä taas herkkuja eli... Voi olla et tulee seuraavaks plussaa ja paljon :(! Mulla siis loppuu tää helmikuun lihaton, sokeriton ja vaalee leivätön, maaliskuun ajattelin olla tipattomalla ja...
  4. D

Sori ku päivitys tulee myöhään. Oltiin mökillä ja pidettiin "ilman nettiä" -lomailua, mukava kokemus! Vaa'assa kävin kyllä maanantaina... ELI MA 16.2. PAINO 86,8KG ELI +1,2KG Ei yllätä. Ruokavaliosta ja liikunnastakin oon pitäny kiinni, mutta lauantaina oli jengi-ilta ja tulihan juotua...
  5. D

85.6kg Kuvittelin et pudotus olis max kilon, tavallaan positiivinen yllätys, mutta luulen et ens viikko on sitte plussaa :(. Mutta se on vasta ens viikolla; nyt iloitsen kyllä tästä :)!
  6. D

Kiitos :) Mä yritän muuttaa sillai pysyvästi ruokavalioo terveellisemmäksi. Nyt helmikuun ihan mielenkiinnosta oon lihattomalla ja katon mitä se kropalle tekee + sokerittomalla ja vaaleen leivän jätin, maaliskuussa kokeilen jotain muuta :). Liikuntaa oon lisänny ja aktiivisuusmittarilla...
  7. D

Moikka. Haluaisin mukaan :). Tässä tiedot (sori en osaa ipadilla laittaa punaseksi): IKÄ 32, LÄHTÖPAINO TÄNÄÄN 87.7kg, TAVOITEPAINO 79, en oo asettanu aikarajaa, pikku hiljaa.
  8. D

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Mahtavaa Joline!
  9. D

Kiitos heidip*! Ääh, eilen illalla (kp23/24) pissalla käydessä tuli paperiin limaa ja vähän ruskeeta verta. Heti sen jälkeen tunsinki jo menkkakivut ja heitin toiveet itkun kera pois. Sen jälkeen ei kuitenkaan oo tullu (vielä) mitään ja ehkä kivutkin helpottuneet joten toiveet taas...
  10. D

hmmm... ja miks mä en osaa laittaa tota päivitystä punasella vaikka luulin
  11. D

s4nnn ONNEA! mahtava plussa :) Ite oon yrittäny olla stressamatta ja siinä todella huonosti onnistuneena... Ääh, oon taas niin varma tärpistä vaikka en taaskaan saanu ovistesteihin plussaa, oireet kuitenkin luulin tunnistavani mutta en tiiä! KP23/24(26-28), DPO EHKÄ 9, YK 4
  12. D

Sohvi mulla kierto ollu siis kolme edellistä se 24 ja tänään kp 26/24, viikot laskettu edellisistä kuukautisista siks näyttää neljättä. Ovis ymmärtääkseni kuitenkin tulee sen n. 2 viikkoa ennen seuraavia menkkoja, lyhyissä kierroissa vaan alkupää lyhyempi eli kuvittelisin testeissä jo näkyvän...
  13. D

Oliko sulla sohvi se edellinen nega? Yritän pitää vielä toivetta yllä, olo on niin raskaana! Mietin et jos tää kierto oliski pidempi tai jos ovis olis tullukki myöhemmin eikä vielä näkyis tai tai tai... Mulla nyt siis 3+3 ja 8 negaa tehtynä!
  14. D

Teitkö Sohvi35 ekan testin nyt 4+2? Mullahan siis tänää kp 25 eikä 24. Päivittääkö joku vielä listaa? Mä siis 32v, kp 25/24(26-28), yk 1, 1 lapsi ennestään.
  15. D

Moikka! Oon lueskellu ahkerasti teiän kirjotuksia ja kovasti aloin haluta mukaan porukkaan! Ihanaa vertaistukea tähän kuumeiluun. Mulla 6v lapsi, lähti alulle 5kk yrittämisen jälkeen, sitä ennen söin pillereitä. Nyt pillerit jätetty pois 7/13, mutta varsinaista yritystä ollut vasta nyt tässä...

Yhteistyössä