Hakutulokset

  1. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnittelut vauvasta Pupumama! :) Illa Tuu: Mulla käynnistettiin tiistaina tää synnytys ton hepatogestoosin vuoksi. Kävin pari viikkoa ensin kontrolleissa tiheästi äitiyspoliklinikalla ja viikon välein katsottiin maksa- ja sappiarvot verikokeilla. Rv 39+3 käynnistettiin. Mulle ainakin sanottiin...
  2. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Valkoinen: Mulla käynnistettiin tämä synnytys raskaushepatoosin takia. Täällä myös vähän epätoivoinen ja malttamaton olotila. Päivällä tuli muutaman tunnin kipeitä supistuksia, mutta ne sitten loppui kuin seinään. Nyt on ollut enää ikävää menkkajomottelua alavatsassa. Tämän vehkeen kanssa on...
  3. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnittelut kaikille vauvan saanneille! :) Ja tsemppiä sairaalassa oleville! (y) Täällä oli aamulla äitiyspolikäynti, jossa päätettiin asentaa balonki. Tultiin vielä kotiin odottelemaan synnytyksen käynnistystä. Nyt on parin tunnin aikana supistuksia alkanut tulemaan ja kivut on koventunut...
  4. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnittelut Kuusamalle ja Citypähkinälle vauvoista! :flower: Ja tsemppiä Catnip sinne synnärille! :flower: Tsemppiä myös Kultatiukulle huomiselle! :flower: Valkoinen ne mun maksa-arvot oli 87 ja sappiarvot 10. Eilen alkuillasta alkoi kauppareissulla supistella kipeästi ja näitä...
  5. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Pihlalle lämpimät onnittelut pienestä pojasta! :flower: Synnärillä olijoille ja muillekkin kovasti tsemppiä! :flower: Täällä oli tänään aamulla neuvolalääkäri. Kohdunsuu oli nyt ihan pehmeä ja lyhentynyt taas edelliskerrasta, että jotain edistystä sentään tapahtunut. =) Lääkäri laittoi...
  6. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Kuusama Onnea avioitumisesta :flower: Ja tsemppiä sinne sairaalaan! Ruulle onnea kotiutumisesta :flower: Valkoinen ja muut, jotka painii parisuhdeongelmien kanssa - tsemppiä kovasti! :flower: Meillä ei myöskään ole tämä parisuhde helpoimmasta päästä ja tämä uusperhe-systeemi ei helpota...
  7. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Pihlalle ja muillekkin huonotuulisille toivon päivän paranevan iltaa kohti! :flower: Täällä myös huonolla mielellä eilisestä asti, mutta johan näitä hyviä päiviä tässä ehti ollakkin monta peräkkäin. Nukuin edellisyön tosi huonosti, kun heräilin supisteluun jokaisella kyljenkäännöllä...
  8. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Syli84 Kiitos tosta närästyslääke-vinkistä! Täytyy käydä tänään hakemassa sitä kun lähden asioille. :) Pyykinpesusta Eilen sain viimeiset vauvanvaatteet pestyä ja pesin kaikki hajusteettomilla pesuaineilla/huuhteluaineella. Tosin meillä käytetään muutenkin hajusteetonta huuhteluainetta ja...
  9. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    :flower: Onnea Ruun perheelle pienestä pojasta! :flower: Täällä taas huonosti nukuttu yö takana. Mulla on tullut takaisin pahoinvointi, joka ajoittuu yöhön ja aamuihin. Inhottavaa herätä yöllä siihen, että on paha olo. :x Ja muutenkin on niin vaikeaa löytää enää hyvää nukkuma-asentoa, kun...
  10. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Tsemppiä ja voimia kovasti Ruulle ja vauvalle! Tuli itsellekkin hätä, että pitää oikeasti alkaa noita vauvanvaatteita pesemään ja laittamaan muutenkin kaikki valmiiksi, kun ei sitä näköjään voi arvata tälläisiä yllättäviä käänteitä. Ja heippa muillekkin pitkästä aikaa! Lukemassa olen...
  11. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Mukavaa maanantai-iltapäivää! Täällä kotiuduttu juuri töistä ja nyt ehtii hetken istahtaa koneella. Viikonloppu hujahti synttärihulinassa, kun juhlittiin mun pienemmän pojan 6.v-synttäreitä ja mun omia kolmekymppisiä. Kauheen ähky olo vieläkin, kun tuli syötyä niin hirveästi. Tuntuu itelläkin...
  12. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa kaikille! Uusi odottaja ilmoittautuisi, jos vaan mahtuu vielä mukaan. =) Meidän sekalaiseen seurakuntaan kuuluu minun ja miehen lisäksi, minun 2 poikaa (6.v & 10.v) ja miehen poika & tytär (5.v & 9.v). Tämä tuleva vauva on siis meidän ensimmäinen yhteinen (ja varmaankin viimeinen) -...

Yhteistyössä