Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

Huh, nt-ultra ohi ja kaikki hyvin, mikä helpotus! :) pikkuinen oli niin kova liikkumaan että hyvä kun lääkäri sai mitat otettua :D itkua ei pystyny pidättelemään kun kuuli sydänäänet ekaa kertaa, vieläkin tulee itku ku miettii sitä. On tää vaa niin uskomatonta, että noin pieni vielä ja silti...
  2. M

Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

Onko muilla ollu vielä rv 10+ kovia alavatsa kipuja? Mulla oli ihan silloin raskauden alussa ja välillä ei ollu ollenkaa, mutta nyt on parina päivänä ollu tosi kipee :/ nyt siis rv 10+3..
  3. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

Meikäläinen tilas maanantaina pahoinvointirannekkeet jotka eilen tuli ja olleet nyt eilis illasta asti ranteissa. Empä kyllä huomaa olossa juurikaan muutosta, edelleen on paha olo :/ olin niin toivonut että nämä auttaisi, pää sekoaa ku ei voi muuta tehä ku makoilla sohvalla. Jo pelkkä pyykinpesu...
  4. M

*Pihla*, mulla kävi tänään silleen, ku mies paisto jauhelihaa nii mun mielestä se hais ihan märäntyneelle kalalle, mies vakuutteli että kyllä se ihan jauhelihalle haisee :D en tiiä mistä noi tulee, muutenki kaikki hajut tarttuu tosi herkästi nenään. Mua alkaa niin kyllästyttää tää paha olo...
  5. M

Heippa kaikille! Mulla oli eilen varhaisultra ja siellähän se oli missä pitääkin vaikka kohdunulkoista pelkäsinkin ja sydämen sykekkin näkyi :) kyllä on helpottunut olo. Hinta vaan vähän kirpas, maksoi nimittäin 196 euroa.. Mutta kyllä kannatti maksaa, sainpahan mielenrauhan ja uskon vihdoin...
  6. M

Minulla samanlaista oloa kuin lähes kaikilla eli todella paha olo joka jatkuu iltapäivään asti.. Aamuisin aina joutuu yökkimään. Mitään ei tee mieli syödä eikä oikeen mikään meinaa mennä alas, varsinkaan lämmin ruoka. Noh, jotain positiivista sentään, viikko enää varhaisultraan :) voimia...
  7. M

Minä soittelin tänään aikaa varhaisultraan, melkein pari viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa, kun kuulemma aikasintaan raskausviikolla 7 ultraavat.. Hinnaksi arvioi 150 euron luokkaa, näin siis keski-suomessa. Mulla on ollut melko koviakin alavatsa ja selkä kipuja oikeastaan jo viikkoa ennen ku...
  8. M

Minä voisin myös liittyä tänne elikkäs mirkku91/22/1.lapsi/K-SKS ja laskettuaika omien laskujen mukaan olisi 8.6 :) Ihan alussa siis ollaan ja tosi pelonsekaisin tuntein olen, keskenmenot sun muut pelottaa tosi paljon. Lapsettomuutta takana reilu 1,5 vuotta ja vihdoin eka plussa saatu testiin...

Yhteistyössä