Hakutulokset

  1. H

    Inseminaatio 2015

    Menkatalkoi tyylikkäästi paripäivää myöhässä :(
  2. H

    Inseminaatio 2015

    Hiljaiseksi on mennyt.. mut täällä menoss pp 13ja tosiaan ihan luomukiertoon tehty inssi. Huomenna ois testipäivä ja menkkojen alkamispäivä. Eilen olin jo varma et peli oli pelattu kun vihlo niin kovasti mut ei alkanut ja yleensä tuhruttaa jo paria päivää ennen nyt on päästy jo pitkälle :)
  3. H

    Inseminaatio 2015

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa ja oikein hyvää alkanutta vuotta :) Neeeuska voimia ja jaksamista sinulle. Nyt sitten listaan voi päivittää IUI 3 folli u' 15.1 ja luomuna mennään ja syy siittiöt folli Meillä siis viimeisin inssi tehty lokakuussa seuraavassa kierrossa limakalvo ei...
  4. H

    Inseminaatio 2014

    Täällä ollaan vietetty vähän hiljaiseloa kun tuli välikuukausi eli inssi ei tehdä. Syy siihen on että kp 9 limakalvo oli vain 2mm paksuudeltaa :( Lääkäri epäili että letrozol ei toimi minulla ja siksi näin. Follikkeli kyllä oli hyvänkokoinen 15mm mutta ton limakalvon takia ei edes ajateltu...
  5. H

    Inseminaatio 2014

    moi pitkästä aikaa kaikille ja tervetuloa Madre82. Teillä onkin samadiagnoosi kuin meillä. Tänään 14 päivää inssistä ei plussaa testistä jotenka ei tuottanut tämäkään tulosta sillä jotain pitäisi jo näkyä. En ole varma milloin miun pitää luget jättää pois kun sitä ei ohjeissa lue ja unohin...
  6. H

    Inseminaatio 2014

    KarjalanHeili miun ymmärryksen mukaan menkat alkaa vasta paripäivää sen jälkeen kun viimeinen tabletti on laitettu. Näin siis ainakin itseymmärsin kun samoja määrättiin loppukiertoon 12 päivän ajan. Ja oon kuullut että aiheuttaa juurikin raskauden aikaisia oireita mutta toivotaan että sulla ois...
  7. H

    Inseminaatio 2014

    marianna87 Minullakaan ei viimekierrossa ollut selviäovis oireita kun pistettiin toi pregnyl ja varmaksi toki en myöskään voi mennä sanomaan tapahtuiko mitään mut raskautta ei siitä aikaan saatu. Testitkään ei tuossa tilanteessa auta kun plussa pamahtaa aina! :/ Sitten taas vähän omaa...
  8. H

    Inseminaatio 2014

    Hedelmiina me ollaan yksityisellä hoidoissa ja siellä oli puhetta jo alussa että viikonloppu aikoja on saatava jos tilanne vaatii. Mulla olikin Inssi tänään ku selvä plussa tuli aamulla ovis testiin. Mutta yllätys oli suuri kun ultras ennen niin folleja olikin 3 :O oikealla 22mm ja...
  9. H

    Inseminaatio 2014

    Hei pitkästä aikaa ja super onnittelut Illa Tuu!! :) ihanaa.. Pahoittelut tyy84 :( Täällä oltiin keskusteltu oviskivuista täällä yksi jolla on ollut esikoisen syntymän jälkeen ihan selvät oviskivut joka kuukausi tän 7 vuoden ajan. Huomaan tosiaan aina et kummalla puolella tapahtuu jotain...
  10. H

    Inseminaatio 2014

    Listalle voi lisätä Kp 1 tässä kierrossa letrozolia ja folli uä 24.10
  11. H

    Inseminaatio 2014

    Ruu84 pahoittelut sinulle. Ehkä meiänkin vuoro vielä tulee.. meillä varmaan vietetään nyt välikausi tässä ei yksinkertaisesti ole tonnia pistää hoitoon :'(
  12. H

    Inseminaatio 2014

    Mun haaveet romuttui :'( kävin verikokeissa ja niissä oli nega tulos.. käsittääkseni olisi pitänyt näkyä jo siinä jos ois jotain tapahtunu
  13. H

    Inseminaatio 2014

    Hepaliini hurjasti onnea plusssasta <3 Ite ajattelin pyytää seuraavaan kertaan jotain lääkkeitä ku nythän yritettiin ihanilman mitään kun eivät minusta mitään löytäneet.. Testasin muuten äsken clearblue nimisellä testillä niin hyvin haalea viiva näkyy oisko viivanpaikka mitä oon...
  14. H

    Inseminaatio 2014

    Ikinä ei voi olla varma mut samanlainen siihen tuli tänäänkin 10 minuutin sisällä.. on siis tosiaan haamu mun mies ei varmasti ees näkis :D pitää huomiseksi käydä ostamassa apteekista joku testi ku oon testaillut noilla Prisman halppiw testeillä.
  15. H

    Inseminaatio 2014

    Ja marianna87 minäkin oon ollu hätäinen ja testaillut mut negaa tullu. Eilen vaa unohtu testi pöydälle nii illalla siinä oli haamu mut testiajan ulkopuolella jotenka ei merkkaa mitään..
  16. H

    Inseminaatio 2014

    Ruu84 ja marianna87 mulla löytyy myös oireita vaikka kuinka mut en tiiä kuvittelenko.. turvottaa, väsyttää, vessassa pitää ravata ja ne ihme vihlaisut. Mut esikoista ku aloin odottaa niin muistan hyvin et kahvi alko ekana tökkimään aamuisin mut nyt se maistuu normaalisti. Parina aamuna on...
  17. H

    Inseminaatio 2014

    Mites perjantain testailijat? Onko oireita? :)
  18. H

    Inseminaatio 2014

    Hei Lapseton 87 ja onnea plussasta :heart: :) Tää tuo uskoa taas ku kuulee ekasta inssi kerrasta onnnistumisen että jos se sitten ois meilläkin tärppi käynyt mutta vielä perjantaihin pitäisi jännäillä.. (hätähousuna kyllä tein ovistestin ja sain siihen melkeen plussan ku luin et sekin vois...
  19. H

    Inseminaatio 2014

    Marianna87 et ole ainut jolla on tai joka kuvittelee vaikka mitä oireita mulla ahistaa työhousut aina iltaa kohen (ennen tarvinnut vyön), suussa koko ajan raudan maku :o, ja ihme vihlasuja ja nippailuja koko ajan. Ja lisäksi eilen selvää menkka kipuiluja. Huh mitähän tästä tulee..
  20. H

    Inseminaatio 2014

    Pahoittelut Toiveikas81 :( Onko muilla vihlonut mahaa inssi jälkeisinä päivinä? Itellä tuntuu ku töissäkin nostaa jotain painavampaa semmonen vihlaisu alamahalla. Tai sit minä olen tulossa hulluksi näiden ajatusten kanssa. Sitten toinen kysymys teille jotka käy yksityisella hoidoissa...

Yhteistyössä