Hakutulokset

  1. R

    Inseminaatio 2015

    Tervehdys ja hyvää uutta vuotta! Olin tuossa inssiläiset 2014 ryhmässä aikaisemmin ja tulin kertomaan, että minä PLUSSASIN!!! Ihan uskomatonta, olen raskaana! Täällä näkyy olevan uusia joten kerron tarinamme lyhykäisyydessään. Minä olen 30v ja mieheni 26v. Olemme selittämättömästi...
  2. R

    Inseminaatio 2014

    Hurjasti onnea plussanneille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille <3 Minä olen viettänyt hiljaiseloa kun tuntuu välillä, että tätä pettymystä on jo masennukseen asti. Olen silti ollut hengessä mukana ja lukenut jokaisen kommenttinne ja iloinnut onnistumisistanne <3 Meillä tulee...
  3. R

    Inseminaatio 2014

    Minut voi tiputtaa pois piinailijoista.. menkat alkoivat :/
  4. R

    Inseminaatio 2014

    Haaveilija1986: Pää pystyyn vahva nainen! Lähetään yhdessä taas uuteen kierrokseen, ehkä se on meidän :) <3 Sanotaan, että se mikä ei tapa niin vahvistaa... kuinkahan paljon tässä pitää vielä vahvistua?! Elämä on joskus niin epäreilu. Minä ajattelin huomenna tehdä vielä testin, mitään en...
  5. R

    Inseminaatio 2014

    Ite oon käyttäny helokkiöljyä limiksen voimistamiseksi.. tai en minä tiedä auttaako se mutta niin minä luin :) Se on siis luontaistuote: Jättihelokkiöljy kapselit
  6. R

    Inseminaatio 2014

    Marianna87: Juu piedetään me toisemme pystyssä tässä kovassa tuulessa ja toivotaan parasta :) Tää on ollut kyllä rankka päivä.. otin tuon aamusen negan aika raskaasti. Olin aamulla niin vihainenkin, että join sinnillä kaksi kuppia kahvia kun enään ei ole väliä... noh sitten alkoi oksettamaan...
  7. R

    Inseminaatio 2014

    Haaveilija: sun haamu kuulostais siltä, että saat plussan viikon loppupuolella <3 :)
  8. R

    Inseminaatio 2014

    Minäkin testasin tänään... negahan sieltä tuli. Kyllä on surkea olo. Toivoin tältä kerralta enemmän ja tuntuu, että se usko sitten koko asiaan mureni entisestään. Tsemppiä Haaveilija ja Marianna <3 Haaveilija: Ootko varma ettei merkkaa mitään? :) Jospa kuitenkin :) <3
  9. R

    Inseminaatio 2014

    Oireita kysyttiin... onhan nuita ollut vaikka mitä kummallista mutta en oikein tiedä uskaltaako niitä raskaus oireiksi uskoa. On tullut otettua sun mitä hormoonia niin tuntuu, ettei tiedä enään mikä johtuu niistä ja mikä jostain muusta tai johtuuko ylipäätään mistään :D Alku viikosta mulla...
  10. R

    Inseminaatio 2014

    Lapseton87 onnea ihan mahottomasti! Minä aivan liikutuin kun luin plussastasi.. <3 Miten sinulla siis oireili ennen plussaa? Mulla on ollut kummallista vihlontaa. Tuli yksi ilta ihan sykäyksittäin vihlaisuja mahaan kun makoilin sohvalla. En tiedä uskallanko ajatella niitä vielä raskaus...
  11. R

    Inseminaatio 2014

    Alys: Hoitaja kertoi, että jo synnyttäneille inssi on helpompi. Silloin kohdunkaulalla on enempi tilaa mennä. Lisäksi minulla oli venäläinen nais lääkäri joka tuntui muutenkin kylmäkiskoiselta. Olemme siis hoidoissa julkisella. Yksityisellä olen saanut kivuttomampaa ja parempaa kohtelua...
  12. R

    Inseminaatio 2014

    Hedelmiina: älä pelkää ei se ollut sellaista jota ei olisi kestänyt. Sinulla on varmasti nopeampi ja helpompi. Minä arvasin, että minun kohdalla ei tuu olemaan ihan helppoa kun aukiolo tutkimuskin oli kohdallani niin hankala. Mullon varmaan nii vaikee päästä läpi.. hankala rakenne. Oon...
  13. R

    Inseminaatio 2014

    Juuri tulin kotiin ekasta inssistä. Minua kummastutti kun ei ultrattu ollenkaan, onko teitä ultrattu juuri ennen inssiä? Minut ultrattiin kp 10 jolloin oli yksi 15mm johto folli ja toisella puolella kaksi pienempää. Pistin vielä tuon jälkeen puregonia 2 päivää ja pregnylin. Nyt siis kp 14...
  14. R

    Inseminaatio 2014

    Kiitos Äiti seiskanelonen ja Veerukka :) Lapseton: Huomasin, että meillä on samana päivänä inssi.. jännää! :) Kävin tosiaan ultrassa kp 10 eli maanantaina. Siellä oli yksi johtava folli 15mm ja toisella puolella vissiin pienempi. Sen jälkeen pistin vielä 2 päivää puregonia ja minusta...
  15. R

    Inseminaatio 2014

    Saanko minäkin liittyä pinoonne? Olen lukenut teidän tarinoitanne ja saanut teiltä lisää toivoa lapsettomuuteemme. Olen 30v ja mieheni 26v. Me olemme kai selittämättömästi lapsettomia, mitään selkeää syytä tutkimuksissa ei ole löytynyt. Mieheni simppa tutkimuksissa tosin selvisi, että hänellä on...

Yhteistyössä