Hakutulokset

1. V

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

Hei pitkästä aikaa kaikille! <3 Väsymys ja pahaolo on vieny kyllä mehut kokonaan! :( Lueskellu kyllä ketjua, mutta kirjottaminen on ollu tuskan takana, meinaa silmä alkaa luppasta ku alottaa kirjottaa! :D Pahoittelut ja halit kaikille surun kokeneille! :'( <3 Tervetuloa ja onnea...
  2. V

Marraskuun mussukat <3

Kiva lueskella teidän muiden olotiloista ja vertailla omaan! :) Itelläni olotila vaihtelee päivän aikana monesti.. kokoajan on kyllä sellanen etova olo. Tekee ja ei tee mieli syödä. Rinnat tuntuu välillä tosi aroilta ja välillä vähä vähemmän. Aamusin on sormet niin turvoksissa että iltasin...
  3. V

Marraskuun mussukat <3

Ainii, yks vaiva mul on jonka oon tulkinnu raskauden aiheuttamaks; ÄLYTTÖMÄN turvonneet sormet aamuisin ja iltaisin! Joutuu ottaa kihlasormuksen pois yöks, koska muuten joutuu aamulla laskee kauan aikaa kylmää vettä sormen päälle, että saa sen sormuksen pois! :( onks kellään muulla sama juttu? :)
  4. V

Marraskuun mussukat <3

Hitsi, en saanu noita tietoja punasella mitenkää ku kirjotan kännykällä! :( Jospa ne sieltä silti huomataan!! :) <3
  5. V

Marraskuun mussukat <3

Heippa hei kaikille! :) Täällä ilmottautuu mukaan innokas odottaja! :) Eli plussasin joskus rv 4+4. Nyt menossa 6+5, laskettu aika tällä hetkellä 13.11. Ensi viikon keskiviikkona on eka ultra ja neuvolassa käynti. Jännittää kovasti! Viime raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon(9+0)...
  6. V

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! :) Halusin teille kertoa, että mun pikkunen ei ollut valmis tähän maailmaan! :'( Viikolla 9 tapahtu keskeytyny keskenmeno! :'( Joulukuun 6. jouduin tekemään tyhjennyksen... oon vaan ollu niin väsynyt, murtunut ja masentunut, surullinen, etten oo saanu mitään...
  7. V

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Kiitos kaikille tsemppaajille! <3 Toivottavasti syke siellä ruudulla näkyy! :) Tosin, ajattelin kysästä neuvolan tädiltä että jos se vois koittaa kuunnella löytyykö ääniä...näin epätoivosena kaikki maholliset keinot täytyy kokeilla! :( Ilmottelen teille sitten miten mulle kävi.. tuntuu että...
  8. V

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Heippa kaikille! :) Ajattelin liittyä joukkoonne! :) Mulla lukee tällä hetkellä äitiyskortissa laskettu aika 5.7.2015. Kävin viime keskiviikkona ekassa ultrassa (silloin menkkojen mukaan 8+3), sikiö oli tuolloin 22mm pitkä ja vastasi 9+0. Onnenkyyneleet valu silmistä kun näin sen pienen papuseni...
  9. V

Rv 9 - ei sykettä! :( Apua!!

Hirveän vaikea sanoa koska hedelmöittyminen on tapahtunut... edellinen kierto oli 52pv ja söin silloin elämäni ensimmäisen Terolut kuurin että saatiin vuoto tulemaan. Viime keskiviikkona oli menkoista laskettuna 8+3 mutta sikiö vastasi gynen mukaan 9+0... ylihuomenna uudestaan ultraan. Oon...
  10. V

Rv 9 - ei sykettä! :( Apua!!

Apua! :( Oon ihan murtunut... Oon kolme pitkää viikkoa oottanu tätä päivää kuin kuuta nousevaa. Kävin tänään ensimmäisessä ultrassa, sikiö oli n.22mm pitkä, mutta sykettä ei näkynyt. Viikon päästä meen uudestaan ja toivon koko sydämestäni että syke näkyisi silloin! <3 Vauva olisi????jo niin...
  11. V

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Hei vaan kaikille! :) Kopioin tän mun oman tekstin tosta toisesta keskustelusta tännekkin! :) Jännittää oma tilanne niin paljon että pakko koittaa teiltä muilta kysellä ja kuulla teidän kokemuksiata! :) Me ollaan miehen kanssa haaveiltu vauvasta tän vuoden ajan. Jätin pillerit pois tammikuussa...
  12. V

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Hei vaan kaikille! :) Oli pakko liittyä teidän joukkoon! Mielenkiintosta lueskella teidän muiden tilanteista! :) Me ollaan miehen kanssa haaveiltu vauvasta tän vuoden ajan. Jätin pillerit pois tammikuussa ja sen jälkeen eka kierto oli 24pv. Ekan kierron jälkeen seuraavat kierrot vaihdellu...

Yhteistyössä