Hakutulokset

1. K

Onko kukaan keräillyt noita r-kioskin pehmokoiria?

saako postimerkeistä niitä tarroja siihen? en ole niin perehtynyt :ashamed:
  2. K

Mikä kuivakakku jouluksi?

laitakko mulle ohjeen tosta kuhmon piimäkakusta kun en löytänyt sitä mistään? vaik yksityisviestinä tai tähän muuten... kiitos :) :flower:
  3. K

Ystäviä paikkakunnalta pino...

täällä kans siilinjärvi :wave: :) saa laittaa postia :)
  4. K

savolaesia paekalla

siilistä ollaan :) :wave:
  5. K

Varkaus/Kuntoranta

:wave: nostoa
  6. K

Varkaus/Kuntoranta

Pääsemme lomalle Varkauteen joka alkaa ens maanantaina. Onkos kukaan ollut siellä? Kokemuksia? missäs kannattas käydä varkaudessa? hyviä kirppareita? kiitos jos joku vastaa :flower:
  7. K

Mistä sais sellaisen aikuisten ystävänkirjan?

löysin ainakin tällasen... http://www.ruokakirjat.com/catalog/product_info.php?cPath=37&products_id=872&osCsid=4c644b75c3808383cd3076720b5e7fee :)
  8. K

e-pillereistä

Kertokaas mitä pillereitä käytätte ja oletteko olleet tyytyväisiä... kierukan poisto itselläni edessä ja pillerit meinaan hankkia... joskus vuosia sitten olen viimeksi syönyt esim. diane novaa.. mitä sivuvaikutuksia teille on tullut pillereistä? kiitos :)
  9. K

Kierukasta...

:wave: nostoa
  10. K

Kierukasta...

mulla on ollut hormonikierukka ens kuussa 5v joten se pitäisi otattaa pois. Onko kellään tullut vuotoa ennen kuin se 5v tulee täyteen? toivottavasti ei ollut liian vaikeasti selostettu :D itselläni nyt tuli vuotoa ja ajattelin et rupeeko heikentymään teho.... kiitos jos joku vastaa :)
  11. K

siilinjärven nuoret äidit huomio!

Tääl yksi äiti Vuorelasta en niinkään kovin nuori =) lapsia on kaksi 6v ja 3v. laittakaahan muutkin tähän listaan :flower:
  12. K

Luistelu/lenkkeilyseuraa Petoselta?

täs ois yksi joka haluaisi lenkkeilyseuraa. Tarviisin todella jonkun joka houkuttelee mut sinne lenkille ;) laita mulle yks.viestiä ni jatketaan siten :)
  13. K

kuopiolaiset äidit!

Minun teki oikein pahaa kun luin teidän viestejä!Kuinka aikuiset ihmiset voivat olla toisilleen noin julmia,kävellä ohi?En lähtis ketään ulkonäön perusteella arvostelemaan.Kannattas ensin tutustua ja sit sanoa mielipiteensä. Olen samaa mieltä. Musta on tosi lapsellista toisten mollaaminen...

Yhteistyössä