Hakutulokset

  1. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Mulle voi päivittää etusivulle että POIKA, on varma tieto, ei pelkkä lupaus. :) Lupauksia en kyllä enää uskoiskaan.. :D
  2. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Mua jäi hiukan mietityttää toi et miks ensisynnyttäjät menis ambulanssilla synnärille? Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu, n.9viikkoa ja sit vois alkaa pitää lomia jo pois.. :) Pikku kaveri potkii jo tosi paljon ja välillä niin kovaa et itse oikeen hämmästyy. Kesken palaverin voi olla aika...
  3. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    StaRR: Joo , mulla ei ole insuliineja, eikä mitään muutakaan lääkkeitä. ruokavaliohoidolla nyt mennään. Mutta eiköhän ne äippäpolillakin osaa sanoa tuosta korvattavuudesta ja muusta insuliineihin liittyvästä..
  4. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    StaRR: Mulla oli ainakin Tyksissä tosi mukava diabeteshoitaja, lääkäriä en äippäpolilla silloin nähnyt. Olen siis ylipainoinen jolla taas raskausdiabetes.. Ei sanonut mitään painosta.. Ei sitten yhtään mitään.. Ihmettelin jopa.. ainoastaan punnitsi ja sanoi että on sitten mihin verrata jos...
  5. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Huomenta, Minusta on kanssa kiva että täällä voi kirjoitella muutkin kun vain juuri Heinäkuiset. :) Tervetuloa uusille. Minulla nyt ollut tuolla alamahalla aika paljon tuntemuksia ja nopea kävely aiheuttaa heti ihme oloja. Olen jo hiukan huolestunut, kun menin sitten eilen sen verran...
  6. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Hei minulle voi muuten päivittää tuohon ekalle sivulle tiedot: Lilian-83-- Neljäs-- 31--TYKS Tiedot muuten oikein mutta LA on 4.7. ei 9.7.
  7. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Huhhei.. Pahoinvointi on nyt punktiovastauksen hyvän tuloksen myötä tullut takaisin. Varmaan jännitin niin paljon sitä vastausta etten kerennyt voida pahoin. :P No nyt kerkee voida pahoin sitten taas.. Hankinnoilla ei kauhe kiire ole, kun minusta ne kerkee hyvin ostaa sitten kesälläkin...
  8. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Heissan pitkästä aikaa tännekin. Tänään sain tiedon lapsivesipunktiosta ja kaikki on kunnossa. Ja meille tulossa ihana pikku poika vauva. <3 Todella pitkältä on viimeiset 4viikkoa tuntuneet, mutta nyt on hetken hyvä olla. Lisää kuulumisia ehkä huomenna.. Lilian&Pähkinä 17+4
  9. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Mulla ois huomenna toi sokerirasitus ja jo eilen mietiskelin sitä, ja tässä tänään vielä enemmän. Nyt kun oon muuten päässy pahastaolosta lähes eroon niin jännitys laittaa aina oksettamaan. :/ No toivotaan että kroppa jaksaa ton paaston ja sokerirasituksen. Tiedän jo valmiiksi että koholla on...
  10. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    No mulla oli tuo niskaturvotus ok, mutta labrat hälyytti.. Nyt lapsivesipunktiossa aamulla käyty,odottelua onkin 2-4 viikkoa.. Toimenpide meni hyvin ja nyt lepäillään tää päivä kotona. Pahoinvointi on suuremmaksi osaksi väistynyt. Rinnat on edelleen todella arat. Lilian&Pähkinä 14+4
  11. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Vaikka mä olin luvannu itelleni et en osta mitään ennen kuin tulee se lapsivesipunktion vastaus, tänään sitten kirppareita pyörin ja mukaan tarttui unisex vaatteita. Nyt jännittää kyllä jo pirusti ylihuominen toimenpide.. Huuh.. Sit pitäs viel oottaa et ne vastaukset tulee.. Menispä aika jo...
  12. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    En muista enää suhdelukua, jotenki tää, tai siis eilinen, on tuntunu ihan sumulta. Tietyllä tavalla tuntuu ihan liian raskaalta.. Mut ei tässä muukaan nyt auta ku kestää.. Mulla myös tuo Jumper, sykkeitä ei aina näytöllä lue, vaikka muuten kuuluukin. Ja se onkin ollu mulle tärkeämpää et...
  13. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Joo niskaturvotus oli ok ja vain labrat hälyytti.. :'(
  14. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Täällä oltiin onnistuneen ultran jälkeen niin onnesta soikeena et uskaltanu paljon enemmän miettiä vauvelia.. No tänään tipahdin korkeelta ku soittivat et labrat oli hälyyttäny korkeempaa riskiä.. Nyt joutuu pyhien takia odottamaan lapsivesipunktiota viikon.. Ja sen jälkeen vastauksia viel 2vk...
  15. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ai niin ja rakenneultra on 17.2.2015 Sokerirasitus ensi viikolla ja seuraava neuvola ois vissiin joskus 3vk päästä. Se niin turhaa et en jaksa muistaa.. :) Pahaaoloakin on edelleen ilmassa, ehkä se tästä viel joskus.. Viimeistään ensi kesänä.. :P Lilian&Pähkinä 13+2
  16. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Voi Frustiina.. :'( Kävin tänään myös ultrassa. Kaikki oli hyvin. Kaveri nukkui ja oli pakko herätellä että saatiin nt mitattua.. :) ihana pallero oli jo 71.4mm pitkä ja la on nyt kuitenkin jo 4.7. Aiempiin ultriin eivät vielä täysin luottaneet ku kaveri oli silloin vielä niin kauhean...
  17. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Nyt on tas paljon parempi fiilis kun sain kun sainkin ne sydänäänet kuuluviin.. <3 Oon aivan onnesta sekaisin ja mies kerkes tulee kuuntelee ja sai myös nauhotettua ääntä.. <3 Lilian&Pähkinä 11+2
  18. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mä sain tänään postissa tuon dopplerin mutta en mä sillä mitään kuule.. :( no oon nii paksuki etten varmaan senkään takia saa kuulumaan.. Tosi ärsyttävää kyl olla tällänen paksukainen ni tälläsetki jää sit väliin. :'( Pahat olot hiukan hellittäny, enää lähinnä iltasin.. Tissit edelleen tosi...
  19. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Huomenta, hieman tässä jo olot alkaa helpottaa, ei enää kokopäivän kestävää pahaaoloa. Iltasin on jos jossain vaihees iskee. Pari päivää siis ollut perempaa. Mulla oli viime viikon aivan jättimaha ja aivan superturvotukset, mutta kun pahaolo lähti niin lähti turvotuskin lähes kokonaan. :D Mulla...
  20. L

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pitkään aikaan ei oo tullu kirjoitettua mitenkään. Jotenkin vaan ei jaksa kirjoitella kun ei ole oikeen mitään asiaa. :/ Lueskelemassa käyn päivittäin kyllä. Facebookin ryhmää myös lueskelen ahkerasti mutta en ole vielä juurikaan mitään sinne kirjoittanut. Pari päivää oli olot sellasia että...

Yhteistyössä