Hakutulokset

  1. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Moikka taas! Mä se jaksan kirjotella :D Ei kai, on taas sen verran rankkaa että pakko purkaa tuntoja. En oo oikein muille kuin omalle äidille valitellut, ja tietysti miehelle. Ystävistä löytyy vähän laihaa lohtua kun yhdellä on ollut maailman helpoin vauva, toisella ei lapsia ja kolmannella...
  2. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heipähei taas! Meillä katiri vierastaminen jatkuu yhä, kestänyt pian kuukauden päivät. Mä hommasin Manducan kirppikseltä. Vielä kun oppisi sitä käyttämään. Jälleenmyyntiarvo tuntui tosiaan olevan hyvä! Mahtavaa että olet saanut vauvan nukahtamaan omaan sänkyyn! Sinun innoittamanasi pyysin...
  3. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa! Me myös aurora otettiin jo tonttukuvat. Kovin oli poika vakavana kun aina ilme muuttuu kun salama räpsähtää :D Noh, mutta oon niin kärsimätön luonne etten jaksanut kauaa yrittää ja sitten jo Ifolorilta tilaamaan. Hienot kuvat tuli, suosittelen kyllä ainakin sieltä tilailemaan...
  4. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Katiri, meillä ei ole uimavaippoja. Tilasin Zalandolta tms. Reiman uimahousut pojalle. Lueskelin jonkin verran ennen uinnin aloittamista juuri noista uimavaipoista ja päädyin ostamaan uimahousut. Uimavaipathan on vaan tiivisreunaisemmat, eli kaikki sieltä myös ulos tulee jos vauvalle "vahinko"...
  5. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Piti vielä sanoa, aurora, että niin mäkin luulin että itkua tulee, kun vauva kovin tarkkaavainen ja vakava ollut aina kun uusia asioita tulee, mutta vielä mitä! Ei tiedä vaikka teilläkin tykästyisi heti :) Mä myös oon aikanaan miettinyt että en varmasti lähetä omasta lapsesta joulukorttia...
  6. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    No hei vaan taas :D Nyt aikaa kirjotella taas kun poitsu nukkuu ja mies on saunaillassa. Ollaan iltasin yritetty viettää aikaa kaksin sängyssä makoillen, telkkaria katsoen ja lähekkäin kun vauva nukkuu, jottei ihan unohtuisi tuo parisuhdekaan... Onko katiri teillä yöt sujuneet nyt hyvin...
  7. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Katiri, en todella osannut nukkua kun vauva nukui nin hyvin. Heräsin kahdelta ihan paniikissa että miksei vauva oo herännyt, sitten ryntäsin kuulostelemaan hengitystä ja sen jälkeen pumppaamaan rintoja kun ihan pinkeenä. Sen jälkeen valvooinkin puoli neljään, jolloin vauva heräs syömään.. Ja...
  8. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa taas! Voi kura, kirjotin eilen pitkät pätkät tähän ja sitte vauva heräili ulkona ja mentiin ruokailemaan (+yritin josko nukkuis tissille vielä kun neuvola oli eilen ja YLLÄTYS että sillon päiväunet on mahdollisimman lyhyet ja loppuu 2h ennen neuvolaa, jotta sitten ollaan siellä...
  9. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Jos taas kirjoitteli kuulumisia. Meillä on ollut niin sekavaa nyt lähiaikoina nukkumisten ym. kanssa etten ole oikein ehtinytkään tänne.. Millyk, kiva että ristiäiset meni hyvin, ne on vähän ikäänkuin yksi virstanpylväs tässä vauva-arjessa :) Ja kun tuosta aamuyökäyttäytymisestä mainitsit...
  10. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    No eipä meillä siitä parin kerran yöheräilystä tapaa tullut.. Saatiin rokotukset keskiviikkona (tosin siirsin rotaa parilla viikolla kun just ollaan saatu vatsaa vähän rauhoittumaan). Rokotuksista tuli väsymystä ja ekana iltana itkua joka helppas parasetamolilla, Päivisin ollut tosi väsynyt...
  11. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Onnellisia kuulumisia täältä! Vauva heräsi viime yönä vain 2 x syömään + 1 parin minuutin lupsutus!! Ihan sairaan siistiä kun sai itekin nukkua, ja vauva nukkui kahdeksaan asti! Mä tosin en saanut enää seitsemän jälkeen unta kun tottunut niin heräämään aikasin ja muutenkin ihmettelin että mikäs...
  12. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Hih, kiva lukea noita auroran juttuja, kun on melkein kuin omaa tekstiä lukisi. Teillä on siis hyvin samanlainen poika kuin meillä :) Tosin nuo vatsavaivat eivät todella ole kivoja ollenkaan :hug: Kannattaa niistä neuvolassa puhua. Meillä kävi hyvä tuuri kun puheeni otettiin heti vakavasti ja...
  13. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Vauva nukkuu taas aamupäikkäreitä (puolentoista tunnin jatkuvan lykkimisen jälkeen, ennen nukkunut häiriöttä..) joten tulin kirjoittelemaan taas :) Me saatiin eilen diagnoosiksi refluksi. Vauvalla ei siis ole tainnut olla flunssaa lainkaan, vaan yskiminen, nenän tukkoisuus ja aivastelu johtuukin...
  14. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa! No olen samaa mieltä että todellakin on kallista InMyDreams, joten vielä lähetin sähköpostia kuvaajalle, että varmasti olen ymmärtänyt oikein nuo hinnat. Vastauksena että kyllä, sisältäähän tuo hinta rajattoman käyttöoikeuden kuvaan ja voin siitä teetättää rajattomasti kuvia, tauluja...
  15. V

    Äidin syömän ruuan vaikutus äidinmaidossa?

    Heippa! Tietääkö kukaan, miten kauan esimerkiksi äidin juoma maito(proteiini) säilyy äidinmaidossa? Onko sama ruuansulatussyklin kanssa? Vai voiko lapsi (jos mahdollisesti allergiaa) kärsiä tuosta maitoannoksesta pidempään kuin tuo 8h? Tietenkin periaatteella, että lisää altistavaa ainetta ei...
  16. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Mä taas tulin kirjottelemaan kun hieman tästä järkystä flunssasta toipumaan päin. Mies säi pöpön töistä ja tartutti mut, ja ilmeisesti vauvallakin nyt on :( En tiiä miten tuossa niin kävi, että miehellä oli ihan perusflunssa: pari päivää kurkku kipeä, sitten nuhaa ja hiukan yskää ja lämpöä...
  17. V

    Ikuinen imettäminen ja omassa vuoteessa nukkumisesta

    Heippa! Tiheän imun kautta minäkin veikkisin, vauvahan n.6vkoa? Meillä myös on hieman tuota, että mun sylissä vauva kiukkuaa ja isän sylissä viihtyy. Nyt kun on poika 2,5kk, huomaan jo hänen käytöksestään milloin on nälkä kun selvästi osoittaa itkun minulle jos haluaa rinnalle (ensin nauraa...
  18. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Ristiäisistä/nimiäisistä muuten tuli kanssa mieleen että kannattaa tosiaan antaa muiden tehdä. Mä halusin tehdä itse osan tarjoiluista ja aikas kiire tuli. Tein siis voileipäkakut, pari kinuskitäytekakkua, pullaa ja eräänlaiset mokkapalat (joihin tulee kylläkin itsetehty kinuski ja päälle...
  19. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Me katiri myös kylvetettiin alussa yleensä kaksi kertaa viikossa, mutta nyt se on jotenkin tullut osaksi iltarutiinia. Karstaa nyt on kyllä tullut kovasti päähän ja öljyilystä huolimatta kovasti punoittaa :( Ollaan nyt pesty ilman pesuaineita, josko kuivattaa päänahkaa, vaikka muuten iho hyv...
  20. V

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Mä oon nyt oikeen innokas vastailija kun en aikaisemmin ole kirjotellut :D (ja vauva nukkuu näin aamulla aina n.3h päikkärit). Kiva kun saa purkaa omia ajatuksia ja huolia ja kuulla muiden kokemuksia vauva-arjesta :) HUOM. SISÄLTÄÄ PALJON TURHAA HÖPÖTYSTÄ! :p Aurora meillä on sitten hyvin...

Yhteistyössä