Hakutulokset

1. K

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

HooKoo mä sain myös r-testiin haamun kun ovistesti oli plussaa. Ikinä aiemmin ei ole noin käynyt ja ovistestiin tosiaan tuli erittäin vahva plussa. Ja tuosta kierrosta tämä nykyinen raskaus sai alkunsa:)
  2. K

Kiitos kaikille:heart: Mun on vaan näyttävästi jostain se paniikki pakko repiä, vaikka päätin että tämän viimeisen kerran nautin tästä tilanteesta heti alusta alkaen:)
  3. K

Hei kaikille:wave: Nyt tulee vaan omaa napaa mutta kaipaisin teidän mielipiteitä...olenko huolestunut turhaan tuosta tän aamuisesta apteekin omasta? Eilinen on tehty alkuillasta. Kaiken järjen mukaan digi näyttää juuri sen mitä nyt pitääkin näyttää, tänään on dpo 16. IMAG0262
  4. K

Kiitos kaikille kommenteista:) Tänään on dpo 8. Tein silloin pari-kolme päivää sitten viimeset ovistestit ja ne näytti tältä image:. Itse en oikein jaksa uskoa et olisin raskaana, mutta en keksi mitään järkevää selitystä noille ovistesteille.
  5. K

image: Onks tossa jotain????
  6. K

Tervehdys taas kaikille:wave: Pari päivää sitten kirjoittelin kun ovistesti oli taas plussaa, silloin siis oli dpo 5...eilenkin oli ihan reilu plussa, tänään en oo testannut. Mutta nyt kävin miettimään et voiko kiinnittyminen näkyä ovistesteissä jotenkin? Onks kukaan ikinä testannut?
  7. K

Hei kaikille, taustalla olen seuraillut ja jännittänyt jo reilu kuukauden ja nyt ajattelin liittyä mukaan keskusteluun:) Imetyksen lopettamisen jälkeen on nyt toinen normaali kierto menossa. Elokuussa sain sofin testiin selvän haamun/viivan mutta kyllä se täti saapui vierailulle kuitenkin...

Yhteistyössä